PROUD2BME Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Niet onzeker worden he Madelief!Je kan het! komt vast goed!Denk maar aan dat trotse gevoel van gisteren!Enne................dronken mannen stinken!GETVERRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!radio staat aan,kids al naar boven gestuurd maar niet wakker te krijgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Goedemorgen Fransje!Toppie!Gefeliciteerd!Op naar een droge zaterdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik heb nog niet bijgelezen, wilde jullie eerst gedag zeggen, ga ik zo nog even doen, eerst koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Dank je Yala! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 De antwoorden van mij komen even tussendoor hoor, heb het ook druk in de keuken! Lief dat jullie me zo steunen!Ondertussen sta ik wel heel stuntelig te doen! Laat alles vallen en het snijden gaat ook niet vlotjes ofzo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Misschien een stomme vraag maar als jullie een @ voor de naam zetten wat betekent dat......En hoe maken jullie emoticons....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Igor hoe oud zijn de pups? In principe mogen ze nat worden hoor, zeker met dit weer. Ze kunnen geen kou vatten. Als ze uit het zwembad zijn ff afdrogen. En ze moeten met hun pootjes op de grond kunnen staan, zodat ze vaste grond voelen. Maar in het gewone water in een vijver of een natuurven, liever niet. Daar zitten erg veel bacteriën in en je hebt kans op blauwalg. Dat is slecht voor dieren. Maar in een badje? Ja hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Lastig Madelief maar jouw salade zal reuzelekker zijn! Eigenlijk jammer dat ze niet kunnen zien hoe geweldig jij je best hebt gedaan om dit zo voor elkaar te krijgen!Sterkte vandaag en zet hem op!Je kunt het! net zoals alle kanjers hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Grappig Caro, ik heb gisteren ook mijn nagels gedaan maar dan van de teentjes.Voeten in een badje en de hele avond telefoon.Mijn voeten zagen eruit als appels die drie maanden op een fruitschaal hadden gelegen toen ik ze uit het water haalde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 en je eye-liner aanbrengen zonder lineaal he! hihi!@Fransje............ als we er @ voorzetten betekent dat dat j dat berichtje aan diegene stuurt,als antwoord of reactie op iets!.De emoitions vind je in als je een bericht stuurt rechts bovenin ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 @Yajala, dank je maar rechts bovenin.....helemaal boven aan de pagina?Als ik en bericht stuur doe ik dat via Quick reply maar zie niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ohhh stom ik moet gewoon via antwoord pffffff dombietje die ik ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Joopie de poopie !! Gelukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Goed van je Caro, ik heb ze nog niet gelakt, doe ik bijna nooit.Vanavond feestje........pfoei, moet wel even mijn best doen om geen wijn te nemen maar ik ga ervoor!Lekkere koude spa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ziet er niet anders uit maar dan kom je weer op pagina 1 terecht.Vond het altijd wel lastig vooral als er 290 pagina's zijn dan moest je weer terug om te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Bedoel 29 pagina's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ja pagina 1 ik had het altijd smoordruk om terug te komen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 nananananaaaaa Caro! hihi!Was ik je even te vlug af he! hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Mepse, maar niet te hard he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Goeiemorgen!!!bewolkt en een beetje koeler hierff bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 wel lekker he Jane ietsiepietsie minder!Gisteren was echt niet vol te houden he! ppfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ook goedemorgen lieve frummers. Ietsjes koeler hier nu, wat een verademing.Nog steeds goed bezig en ben aan dag 8, mijn record komt er aan !!!Iedereen oké vandaag ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Nee ik kon er niet zo goed tegen als normaal, misschienwel wat gevoeliger geworden?Igor heb je al op MP gekeken voor een zwembadeje?Dan hoef je de uitverkoop niet af te wachten, ik vind meestal alles binnen de 3 km van postcode. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ha die Wildeze keer gaat het lukken, ik voel het aan mijn water!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 den Wilrijk se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden