Spring naar bijdragen

Maandag 5 juli

Aanbevolen berichten

Ben ik weer:$
Moet eigenlijk nog vanalles doen hier: maar geen zin!

Desi:
Waarom nu met mate drinken Desi als je weet dat het je zoveel problemen opleverd? Je had toch Antabus? Werd je partner niet boos?

Emmaroos:
Fijn dat je een goede vakantie had en welkom terug!

Fleurtje:
Las net dat je wel mee kan lezen. Hoop echt dat je ban wordt opgeheven en dat het bij een waarschuwing blijft. Snap best dat ze hier regels moeten hebben, maar eerst een waarschuwing lijkt me dan handiger....Sterkte:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 345
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal:)
Lekker geslapen in mn nieuwe slaapkamer.
Was helemaal vergeten dat ik er de boten hoor snachts.
Was wel gespannen over een mogelijke regenbui, of het heeft niet geregnd, of het heeft wel geregend en het lek is hocuspocus ineens dicht.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Woman,

Misschien heeft een kaboutertje met een spuitbus lijm het gedicht........

Ach ik snap je zorgen wel.
Wel heerlijk dat je de boten kan horen.
Ik heb jaren aan de Maas gewoond in Rotterdam, was zó heerlijk altijd.

Nou ben ik op dit moment op Texel, en de eerste dag was het zó stil, heb
ik van pure stress om géén geluid de radio maar aangezet, zachtjes.

Wat ik thuis nóóit doe dus.
Raar hè.

Overigens slapen mijn kids hier tot 1300 uur uit, heerlijk, ik sta om 7 uur
op en dan is de hele morgen van mij.
Om 2200 uur ga ik slapen, dan is de avond weer verder van hen.
Zo hebben we allemaal een rustige vakantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman:
Je lek is vast dicht! Had je toch vertelt over een lek bij mij in huis? Tig keer gerepareerd en tig keer bleef het lekken....Nu een week of 8 geleden weer gefixed en ik begin nu toch te geloven dat het dit keer wel gelukt is:) Maar na elke bui ga ik toch weer even kijken of er geen vochtplek zit....Ik blijf toch een beetje wantrouwend net als jij;)
Hoe is het met je ventje? Nog dikke liefde?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dees lieverd maar ik heb geen antwoord gekregen op mijn vraag hoe het in Godnaam mogelijk is dat, als je Atabus slikt, je nog kan drinken. Ook al is het met mate. Je lichaam ziet alcohol toch als vergift. Het wordt niet afgebroken. Toch?
Ik heb het vroeger zo vaak geprobeerd om toch na een dag of 4 na dat ik geslikt heb, te gaan drinken maar of dat ik last kreeg zeg. Daarom ben ik zo nieuwsgierig waarom jij er geen last van krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje een ban ????
Nou ja zeg, dat is nou ook weer overdreven.
Ons Spring in het Veld !!!
Ja ze was wel een beetje out of line, maar oi dat zijn we allemaal wel eens.
Miischien heeft ze wel een grote mond gehad tegen de moderator. We don't know....

Ekstertje geen man meer hoor. Mr Blow heeft het af laten weten dit weekend.
Nou ja lekker boeien puh.
Op naar de volgende kikker ;)

Ik heb weer een leuke reactie voor mn muziekgroepje. :)
Vandaag naar de muziekwinkel en eens kijken.
Dan kan ik een afspraak met ze maken. We zijn nu dus met zn drietjes :)
Misschien komt er nog meer bij, leuk zeg !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jaja, ben er nog wel hoor.

Ik begrijp dat het soms wel eens bitsig kan zijn, maar hé, daar zijn we toch mensen voor hé ? Ik heb dat hier al zo dikwijls gelezen tussen andere frummers.
Een terechtwijzing of een vingertik kan, maar een ban van 2 weken en dan nog vragen om op haar knieën terug te mogen komen ?? Het gaat mijn verstand te boven. Ik heb de eer gehad om fleur in levende lijve te zien en het is een hartverwarmend persoontje. Dit vind ik er ver over eerlijk gezegd.
Het is door dit soort zaken, dat men niet meer eerlijk zijn gevoelens durft te uiten. Uit schrik voor een ban. Liever de waarheid dan verdraaien ?? Bedankt dan omdat wij zo eerlijk altijd zijn geweest. Ook ik heb eens (niet door tactive, maar door andere forummers) een flinke tik op mijn vingers gehad, toen ik in Corfu zat. Gewoon door mijn eerlijkheid. Is dit dan de beloning ??
Bwa, mijn maag draait er weeral van om. Alleen als men huilt en wil gaan slapen wordt blijkbaar alles toegelaten. Als fleur niet had gezegd dat ze wat had gedronken, dan wist niemand het. Zij kan tenminste nog netjes typen, ik dan niet meer. Hoezo, minderaars worden equal behandelt als stoppers ?? Ik denk het niet, want ze kunnen er niet meer voor uitkomen.

Sorry voor mijn boosheid, het is zeker niet tegen jullie hoor, maar tegen deze gang van zaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje:
Zie dagdraadje zaterdagavond (ergens vanaf pag. 20?). Het was zo wie zo een roerige avond, ik vond het er niet fijn en ben uitgelogd toen.

Woman:
Jammer dat je kerel exit is, maar wat niks is: is niks;) Geen hand vol, maar een land vol zou mijn moeder zeggen:D Hoop dat je er niet te treurig over bent, maar zo klinkt het nu in ieder geval voor mij niet. Gelukkig maar! Kan me voorstellen dat het heel leuk en intensief is om met het opbouwen van een band bezig te zijn! Wel superleuk lijkt me! En je ontmoet weer allerlei nieuwe mensen!
Nieuwe ronde nieuwe kansen, je bent goed bezig woman!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank allemaal voor de lieve welkomswoorden.
PP welke groenten en fruit zijn dan vochtafdrijvend?
Ik moet er vandoor dus wil je me een pb sturen?
En ja, nóg meer gegroeid in Griekenland en de jurk voor vrijdag zit te strak, help!
Ik ben nu dus ook echt op dieet, elke kilo eraf is welkom.
Laterssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, het is niet omdat men eens dronken achter het klavier zit dat je alco promoot hé. Dat ze niet onder stoelen of banken steekt dat ze eens heeft gedronken is een heel andere zaak. Dat deed ik ook trouwens. Sinds ze hier komt is ze een stevige minderaar geworden en dat verdient respect.
Ik heb ook een serieuze poging ondernomen tot het minderen en slaagde daar tot op zekere hoogte in, maar uiteindelijk helaas gefaald. Nu een ECHTE stoppoging, mede dankzij jullie inbreng ;)
Dat niet iedereen het eens is met haar opvattingen is niet meer dan normaal. We zijn allemaal tenslotte verschillend, maar een ongezouten mening moet toch nog kunnen vind ik. Zonder iemand specifiek te kwetsen welteverstaan !!!
Ach wat, ben aan kalmeren toe, dit heeft me even te hard geraakt :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...