bolletje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Ik zit eigenliijk met een vraag, maar als het nu niet uitkomt dan stel ik hem wel weer een andere keer.Hoe kun je mededogen hebben, zonder daar zelf onderdoor te gaan. Zet deze vraag hier neer. Maar zal hem morgen ook bij het filosofisch draadje neer zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gifted1 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 quote: Originally posted by: wingchunNeenee Gifted! Maar ik voel wel een band met China. Met name met de uitingen van wijsheid die de chinese cultuur heeft voortgebracht. Ik ben gewoon een hollandse plattelandsjongen. Ok ik ook maar wat china betreft heb je wel gelijk ja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Bor. wat ik bedoel te zeggen is. Ik zou zo graag willen leren om het gevoel van mededogen te krijgen zonder dat ik zelf te veel mee lijd. Deze vraag stel ik i.v.m. de houding en het gedrag van Jos.Ik vind het altijd zo knap dat mensen mededogen hebben en toch kunnen blijven lachen en zich gelukkig voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Oké Bor. Dank voor je antwoord. Ik ga deze vraag morgen nog een keertje plaatsen. Want ik wil er graag meer over weten. Zou het erg fijn vinden als ik van jou Wing ook een mening zou horen als je daar zelf ook behoefte aan hebt natuurlijk.Lieve mensen dit was het weer voor vandaag. Ik ga weer afsluiten en wnes jullie een fijne nachtrust toe.Tot morgen:present:O Wingemans ik zie dat je al geantwoord hebt. Dank daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Welterusten Bol! Ik kom nog eventjes om de hoek.Heb geschuurd en deels ben ik ook alvast maar begonnen met de grondverf. Ik wil gewoondat er nu schot in komt. Begin er zat van te raken en er zitten ook weer andere dingen aan te komen, leuke bezoekjes, veel werken enzo.Hopelijk blijft het morgen droog?Het is rustiger hier dan anders.Ben een beetje bijgelezen..........Welterusten allemaal.Dan sluit ik ook maar af!doedoei, xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Kijk, ik ziewat er gebeurtOver grenzengrenzeloos overschrijdenDaarom heb ik maar gebeldEn gewoon op gevoel zoals ikIk zie het precies en hoor het welToch goed even gedaan, dat doe ikHij houdt tegen nog steedsToch een klein breekmomentHij ging wat gitaarpielenDat is okeeBol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Dichtbij is moeilijkerMaar niet onmogelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Dat zei ik toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Yoehoe ik ben dr weeren Vie en ER ook, zag ik.Das mooi allemaal weer op t honk;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Hee parelHoe was hetop het eilandNog oesters gevangen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 nee geen oesters gezien Parel.Het was heerlijk, ben echt beetje jaloers op houtjedie er nu nog lekker zit.Liep allemaal niet zoals gepland. Vriendin van me kreeg een ongelukjewaardoor we eerder naar huis zijn gegaan.Maar ja, wat we gehad hebben, hebben we gehad...Ohhh ja en weet je wat ik ook gedaan hebLekker stiekum in de slufter gezommen:D:D:D Heerlijk!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Goedzo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 hee goeienavond saambekend kwartetje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Ik wil van KlaasDat hij zichzelf isEn niet meer zijn gevoelens onderduktDat hij lief is voor zichzelfEn dat heb ik gezegdGooshe frabba talk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Ook goedenavond,Kom nog even om het hoekje koekeloerenvoordat ik naar bed ga . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 wat is er verbodensaan de slufter Witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 heee jane, jij ook weer hier, gezellie.Mooi geschreven Wing, ga m zo nog een keer lezenIs Klaas je ex (vdr van je kids Marjo??) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Hoi Tortilla, En al wat moois gezien om te hoekje??Is een bescherm natuurgebied Jane.We zaten heel ver vd normale route af.Allemaal verboden toegang bordjesen dan is t juist zoooooo lekker om t toch te doen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Klaas is de verborgeneDie keihard najaagtOm te vluchten nog steedsvoor zichzelf Ik heb hem één keer zien huilenHet is de man waar ik 22 jaar bij wasEn ik zie het em weer doenDat raakt meOndanks of dankzij allesHet is niet nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Ha Tortilla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Tuurlijk dat zie ik ookHij moet ook nix van mijIk liet hem wetendat ik weetDaar was hij dankbaar voorEn dat voelt goedVerder laat ik hemWant het is goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 die Wittepubertje spelenfoei wat leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Marjoik lees bij jou ook mededogen/compassie met Klaaszit nog heel dicht bij liefde:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 hij is niet wat jij vond/dacht/hoopte dat hij moest zijn he Winghij is hijnu weten jullie dat:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Ik gun hem JaneEr is veel leed geweestEn een hoop lolHet is niet weg hiermeeWe bouwen doorAndere bouwplaatsWe love the childrenWe houden van elkaarHet is niet nodignog verder te vervreemdenIk hou niet vanKlaar!het is nooit klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden