Spring naar bijdragen

Maandag 5 juli

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen allemaal,

Gaaaaap!!
Gelukkig is het wat frisser!!

Suus sterkte. Dar: fijne vakantie alvast.
Bor, ik moet nog wat teruglezen geloof ik??

Ik moet heksen... en dat voelt tegennatuurlijk, maar swa....

Fijne dag mensen!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 345
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sara:
Hier is de grond nog een beetje nat van de onweersbuien die we hier hadden op vrijdagavond, verder ook nog gesproeid. Dus voor mij mag het zonnetje wel komen;) Maar hou gewoon lekker mijn kniebroekje aan hoor:) Zag dat het na woensdag zo wie zo weer erg warm gaan worden. Voor vrijdag geven ze weer 29 graden!

Suusje:
Fijn, je kunt weer normaal eten dus;) Wel cool zulke piercingen. Heb ook wel eens een kinpiercing overwogen. Een tongpiercing vind ik ook wel mooi, maar volgens mij zou ik er steeds mee zitten spelen in mijn mond...
Hoop dat het snel gaat en je weer gauw met je behandeling verder kunt. Wel raar dat het zomaar stopt nu...Goed dat die begeleider heeft bekent. Je moet er toch niet aan denken dat hij het zou ontkennen. Dan wordt het zijn woord tegen het jouwe...Niet handig....

Aanpassing: SpelVoutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die tijd ben ik al voorbij Bor, boos worden heb ik gehad maar daar werdt ik alleen maar wanhopiger van. Ik wacht het af en probeer positief t blijven en te zijn.
Blijf jij nou maar lekker vrolijk hoor meis!
Ja waarom mag ik nu niet,ze pompen je even vol met valium en seroquel om je rustig te houden maar mn man is wel geweest daar hoor daarna,die hield het niet meer van boosheid en die loser gaf het ook aan mijn man toe,dan vraag ik je wat doet hij ernog,bij de volgende kwetsbare doet hij het weer. Maar ik probeer me te focussen op de mooie dingen anders maak ik mezelf alleen maar gek dus wie heeft een vrolijker onderwerp. Oh 8 uur,nog een kwartiertje en dan naar school weer,
Bor :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

igor, cathy56, suusje777, Madelief, Sara, borretje, ekstertje, goedemorgend lieverdjes.
Wat een bende weeral zo vroeg zeg. Waar is Caro met de lach-room ??

Suusje, wat een verhaal weer zeg, goed dat je een schriftelijke bekentenis hebt, heel belangrijk hoor.
Bor, ik weet nog steds niet hoe het vrijdag met je afgelopen is, heb heel de dag liggen denken aan je, maar in het weekend zelf te veel rond mijn hoofd gehad om er op terug te komen.

Igor, ja, stilletjes, pb misschien. HA deze week, toe ? ;)

Madelief, zoals jij bezig bent heb ik al gezegd hé.......ijzersterk, langzaam maar zeker ga je er komen, ik geloof er rotsvast in

Eks, cath, sara, en alle latere inloggers :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve allemaal :present:
Heb niets gelezen want ik ben een beetje te laat mijn mandje uitgerold :D
Eindelijk weer een beetje geslapen, het was wat koeler.
Het weekend niets gedronken al viel het niet mee tijdens het feestje zaterdagavond.
Rondom mij zaten ze allemaal aan de wijn, maar ikke sterk gebleven :)
Hoe gaat het hier ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop ik met jou, Fransje! Ook ik ben blij dat het weekend weer over is. Tja, zo heeft ieder z'n eigen triggermomenten.........jij met mensen om je heen die drinken en ik juist als ik alleen ben.

Wil ga je vandaag weer zo'n joekel binnenhalen;)? Heeft wel wat zeg. Zei de verstokte landrot tegen het zeewezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

Hier weer een lekker dagje voor de boeg, lekker klussen in de tuin...
Vannacht heeft Jimi mn net geplante boom uitgegraven, hoop dat ie het nog blijft doen...:angry:
Flink toegesproken, maar doet hem weinig... Zit me nu aan te kijken met van die lieve oogjes, maar blijf streng kijken... hihihihi :devil:

Suus : Blij je weer te lezen en toch even terugkomend op je begeleider... Wat een *** zeg !!!
En dan ook nog die bureaucratie... Al weer aan het werk ? Het is toch niet te geloven !!! :huh:
Vind je een supersterke vrouw !!! :heart: Zou niet weten hoe ik in zo'n situatie zou reageren ?
Denk dat ik ingestort zou zijn... Weet nu soms al niet om te gaan met mn verleden van misbruik... Hopelijk start je therapie via de psych snel...
Ook hier nog steeds wachtende op therapie... ws pas over een maand intake... Snap er geen sikkepit van !!!
Moet je een maand of meer wachten om hulp... Kan te laat zijn !!!
Maar goed, ga door en probeer zoveel mogelijk te genieten van mn doggies en het werken in mn tuin met dit mooie weer (helaas bewolkt hier nu)
Je gaat goed Suus, respect !!! :sun:

Bor : Thnx voor je pb, ben weer gerustgesteld... Jij en je mannekes hebben nu in ieder geval een doel om naartoe te werken...
Superwoman en superman gaan voor superkid !!! :D
Nog leuke dingen gedaan met je manneke afgelopen weekend ?

Zo en nu effe verder teruglezen !!!
Koffie ? Ja, graag zwart !!!

:sun: Blondie

PS. Waar blijft Caro ???:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo...weer teug van de kinderen naar school brengen:) Nu een lekker bakkie koffie, beetje computeren...krantje en dan daarna nog wat wasjes wegwerken...

Wil:
Voorzichtig met wat? Fietsen? Hi hi...ik doe niks anders;) Heb echte fietspootjes, lekker gespierd:D In die zin dus een rasechte Ollander;)

Suus:
Ondanks de tegenslag dan toch vind ik dat je er heel veel beter bij zit dan voor je opname. Je klinkt...hoe moet ik het zeggen...minder negatief?

Fransje:
Super dat je van de wijn bent afgebleven en nog tijdens een feestje ook! Toch wel een beetje trots op jezelf hè? Doen hoor! :present:

Blondie:
Klussen in de tuin, het is er weer voor! Hier tenminste wel! Jammer dat je zo lang moet wachten op je intake..Zou het er zo druk zijn met nieuwe aanmeldingen of zo?? Voor wat voor een soort therapie ga je worden aangemeld? Of bepalen ze dat pas tijdens je intake?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bericht van Jane nav de discussie over suicide gisteravond :

"Maar ik heb ook een prachtige film gezien, BenX, waargebeurd, ook Asperger
en dat liep dus zo af in het boek"

Moet ik dan ook zeker nog zien...
Zoon van mijn klassiek autistisch, een erg negatief zelfbeeld van zichzelf en ik moet zeggen dat ik wel vrees voor de pubertijd...
Al gewaarschuwd dat het of de ene kant (tevreden met zichzelf) of de andere kant op kan gaan (negatief, dus meer kans op suicide-neigingen...)
Gelukkig gaat het de laatste tijd wel oke met hem sinds dat ie op speciaal onderwijs zit, maar toch zorgen alom...

Zal dus sterk moeten zijn voor hem en dat betekent adb !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eks :
Ga aangemeld worden voor psychotherapie en daarnaast een vrouwengroep om mijn sociale vaardigheden aan te scherpen...
Althans dat is wat mijn praktijkondersteuner van mn huisarts aangeeft...

En ja, helaas is de wachttijd voor de intake al een maand, voor therapie zelfs 6 maand :devil:
Grrrrrr... Toch te gek voor woorden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie, het is een heftige film hoor
niet alleen gaan kijken!
Mijn zoon heeft m zelf ook gezien, na een hele poos.
Ik weet niet hoe oud je zoon is, maar nu er meer erkenning is voor autisme
en jouw zoon al jong de diagnose heeft gekregen, is er ook beter te begeleiden.
Wij kwamen er achter dat mijn zoon al zijn ellende en gepest zijn sa vonds in bed aan zijn Inky
(knuffelinktvis) vertelde. Zo kan jouw zoon ook een manier hebben om zich te uiten, tekenen,
muziek, natuur, een dier. Observeer hem maar eens, misschien ontdek je iets wat je gerust kan stellen.
Ik hoop dat jullie goede begeleiding hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...