Mupke Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 quote: Originally posted by: AlfIk vind kritiek aanhoren altijd lastig. Was geneigd altijd snel in de verdediging te schieten tegenwoordig denk ik altijd even na of er sprake is van 'gelijk' en 'terecht' En schiet dan in de verdediging..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ik zie mijn hoofd nu alweer 5 keer verschijnenop rij, bijnaIs het nu al voetbal? of een beschouwing van de voorbeschouwing een als...dan..gesprek.Ik ga maar wat anders doen denk ik...bijna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Dat in verdegiging schieten en moeilijk omgaan met kritiek ken ik helaas maar al te goed.Hoopte steeds dat het zou minderen met ouder worden maar helaas (voorlopig)!Mijn zoon van 9 is ook zo wat kan leiden tot de grootste discussies met duizenden argumenten (ein-de-loos!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 De pre-voorbeschouwing vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Hoi Bol!Ja, dat was dus het wonderlijkeik verwachtte niets, maar lijf en leden wel bij het nemen van de eerste slokjes.Het lijf heeft een goed 'geheugen' in dezeen zette zich schrapDe geest dacht geattaqueerd te wordenen versufte al bij voorbaat, zonder dat daar dus aanleiding voor was...heel apartmaar dan went het snel moet ik zeggenEn het leidt deze keer echt niet toteen overstap naar het echte werk..Hoewel daar wel aanleiding voor is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 quote: Originally posted by: pietjeparelAlf, Vroeger was ik een twijfelaar:D Misschien was dat idd zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Alf, even doorzetten nog hoor. Misschien verwacht je té snel resultaat van de operatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 ja Muppie dat zegt iedereenom mij heen en ik kan wat ongeduldig zijn idd.Er staat ook 3 weken voor minimaalmaar toch...het komt me de keel uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 quote: Originally posted by: Alfhet komt me de keel uit... Was dat maar waar he?Zou het een alco-karaktertrek, ongeduld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 VMMijn oudste zoon kan dat ook heel goedsamen met zn moederhard tegen hardHet komt gelukkig niet vaak voormaar de stukken kunnen eraf vliegenEn ik zit er dan tussen om de boel weer te lijmen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Mupke, lekker zeg, vakantie !ga je nog weg ?Ik zit wel eens te denken, zou wel met iemand van huis willen ruilen een paar dagen. Gewoon even een andere omgeving Er zijn wel sites voor, maar ik doe het liever via via. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Dat weet ik niet MupIk denk niet dat er een éen op éen relatietussen is, maar kan zomaar wel zo zijn.Onderzoekje onder de frumleden?Ik ben niet altijd ongeduldigkan ook heel veel geduld aan de dag leggen als de situatie daar om vraagtmaar als men niet snel genoeg optrekt wanneer het stoplicht op groen is gesprongendan wil ik nog wel eens vervelend worden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Dat is grappig Woman M. had het daar van t weekend ook al over het ruilen van huis.Lijkt mij persoonlijk niets... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ik ga een week kamperen met mn zoon woman. Voor mezelf zou ik een andere vakantie kiezen maar nu doen we dit dan maar. Over een paar jaar zal hij niet meer mee willen en dit is wel iets wat ik hem wil geven, leuke vakantieherinneringen.Huizenruil heb ik ook weleens aan gedacht. En dan vooral omdat ik het prettig zou vinden als er iemand in huis is voor mijn poezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Zou me wel dwingen om eens goed op te ruimen hier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 quote: Originally posted by: Alfmaar als men niet snel genoeg optrekt wanneer het stoplicht op groen is gesprongen dan wil ik nog wel eens vervelend worden:D En dat noemen we ...? :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ehhh.... geen idee Mupper:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 quote: Originally posted by: AlfHoi Bol! Ja, dat was dus het wonderlijke ik verwachtte niets, maar lijf en leden wel bij het nemen van de eerste slokjes. Het lijf heeft een goed 'geheugen' in deze en zette zich schrap De geest dacht geattaqueerd te worden en versufte al bij voorbaat, zonder dat daar dus aanleiding voor was...heel apart maar dan went het snel moet ik zeggen En het leidt deze keer echt niet tot een overstap naar het echte werk.. Hoewel daar wel aanleiding voor is... HOEZO????? Sinds wanneer heeft een alcoholist een aanleiding nodig om te drinken. Of ben je jezelf aan het voorbereiden op een terugval?Ben weg, heb mn AAvond. Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Moppie. Een zak tabak???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 O ja, dat opruimen, dat kan dan wel weer een belemmering zijn om huizenruil te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Hoe oud is je zoon nu Mupke? Gaan jullie met z'n tweetjes? Naar waar?(Wat een vragenlijst! Maar ik wil met de oudste ook een paar dagen iets doen vandaar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 quote: Originally posted by: bolletjeEen zak tabak???? Ik lig dubbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ook aan het onnodig links rijden op de snelwegheb ik een gruwelijke hekelDaar kan ik getergd door rakenSchaduwzijde van me...ik weet het:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 quote: Originally posted by: MupkeO ja, dat opruimen, dat kan dan wel weer een belemmering zijn om huizenruil te doen. Hihi;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Een aftrekker????? (in de zin van schoonmaak toestel dus he). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden