Spring naar bijdragen

Dinsdag 6 juli

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen,

Gisteren vroeg mn bed in gegaan... En nu fit weer op...
Was gisteren vrij emotioneel, heb de gehele dag last gehad van doemdenken, maar dat gaan we vandaag dus niet doen !!!
Gelukkig maar 1 x per maand last ervan, die rotperiodes dan ook, maar goed ben nog niet in de overgang... Dat zal nog wat worden ;)

Bor ? Wat hoor ik nu weer ? Gaan ze weer terugtrekken ? Heb je niks op papier staan dan ? Zucht !!!
Zeg dat wel, wat krijg jij niet allemaal voor je kiezen... Daarbij verdwijnen mnijn zorgen in het niet !!!
Maar hou vol he lieverd !!! Bek op het stuur !!! :heart:

Zo en nu effe teruglezen,
Koffie ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 395
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hey zie ik Blondie en Lin? Goeiemorgen!

Suus in zekere zin wel, ehhhm, het behang zorgde overal in de kamer voor héééél veel schimmels :huh: minder gezellig niet? Komt vast doordat mijn vorige huisje zo vochtig was.

Bah. Vroeger maakte ik typefouten omdat ik teveel gedronken had en nu omdat mijn gedachten sneller gan dan mijn vingers, grrrrrrr.
En dat bankslapen baal ik echt van. Verdorie moet een keer afgelopen zijn. Dacht ook dat dat van de drank kwam maar nee dus, val net zo hard in slaap voor de tv. En die arme honden maken mij niet wakker :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei Sara nare bevalling dan idd,schimmel had ik in mn vorige huis,wordt je niet vrolijk van nee. En je typefouten vallen wel mee hoor!

Igor werkse ik ga ook 2 kids de deur uit werken en ze naar school brengen.
Ik weet wel wat mijn probleem is,ik heb geen overzicht,ik weet wat ik moet doen voor zijn verjaardag alleen de volgorde krijg ik er niet in:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey tis hier ineens stil gevallen.
En mijn lampje brandt ook niet meer.
Wat raar, zijn er weer problemen met de verbinding ofzo?

Hallo Albertina, goedemorgen ook voor jou.
Je hebt gelijk, het IS de moeite waard :heart:

Zo nu ga ik er vandoor. Moet eerst honden uitlaten dan boodschappen doen. Die wil ik vanmorgen doen want ik moet een krat bier halen :D NEE, niet voor mezelf, ik houd/hield niet van bier maar voor de buurmannen die me met de tuin helpen. Die lusten m wel.......... Affijn sjouwen dus, ook met véééél fris voor mezelf. En dat met 2 tennisarmen, mag de fysio me weer oplappen vanmiddag :D.

Dag lieve mensen, sterkte en een goeie dag gewenst
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei Igor, geen Antabus? Dat zal dan niet mee vallen zeg poeh hé. Maar er zijn veel mensen die het zonder doen en waarbij het ook lukt dus waarom bij jou dan niet hé? Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe. Je zal het nodig heebn leverd.

Ik ga vandaag alvast een randje metselen. Kan ik nog mooi doen voor 13.00 Dan moet ik naar Peter. Heel benieuwd hoe het zal gaan vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat doen ze om jou te pesten Suus, op zo'n dag de Blokker weghalen :D

Hey Bol, jij had gisteravond een interessant onderwerp over medelijden hebben zonder er zelf aan onderdoor te gaan. Dat zou je nog op een andere draad zetten, maar ik kan het nergens vinden.
Metsel ze trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik ga maar een paar boodschappen halen.
AH is deze week dicht hier dus Suus dat de Blokker er opeens niet meer is, dat kan hoor!:D
Moet ik 20 km rijden voor de boodschappen!!! Zucht!
Later kom ik nog wel even om een hoekje kijken. Dag dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de draad Bol, ik heb er wat op geschreven. Nog een beetje onsamenhangend, het moet nog vorm krijgen. En dat is het leuke van het forum, je krijgt een gedachte aangereikt en al denkend en schrijvend gaat het vorm krijgen.

Hee Teveel, dat is ook een lange tijd geleden, volgens mij. Hoe gaat het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen

PP, mij viel het ook meteen op,
dat woord medelijden ipv mededogen,
een wereld van verschil!!!

We hebben het er trouwens al over gehad, Bolletje,
op het filosofiedraadje,
zouden we er daar niet op door kunnen gaan?
Of bedoel je het nu meer in practische zin?

Ik vind het zelf nogal ingewikkeld
op meerdere draadjes tegelijk schrijven,
heb met 1 al moeite om het bij te houden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Vie,

Ja, het is een poosje geleden.
Ben weer zo 'n beetje terug bij af.
Voelde me niet op mijn plaats hier terwijl ik van het ene terrasje naar het andere wandelde, vond het een soort van niet eerlijk.

Zondagavond had ik na een etentje bij de Italiaan zelf in de gaten dat ik niet meer recht kon lopen.
Thuis gekomen gelijk in de stoel in slaap gevallen.
De andere dag barstende koppijn, geen flauw idee hoeveel ik betaald heb en zo.
Weet het nu nog niet want ik schaam me om dat aan mijn vrouw toe te geven, dus ik ga het haar niet vragen.

Dit is niks, heb gisteren niets gedronken maar voel me nog niet helemaal toppie.
Ik ga er dus weer voor.
Soms denk ik: was die zomer maar voorbij maar dat is wel erg zelfzuchtig.
Weg met het mooie weer alleen maar omdat Harry niet aan een terras voorbij kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah, dat is een klap in je gezicht! Ja, dat kan ik me helemaal voorstellen, dat je zoiets ongelijkwaardig vindt. Heb je er voor jezelf iets mee kunnen doen? Bijvoorbeeld een gietijzeren braadpan op zijn kop slaan ofzo? Zo'n behandeling uit medelijden verdien je niet.

Teveel, ik ben blij dat je er weer voor gaat. En weet je, er is altijd wel een reden om te drinken. Is het geen zomer, dan sneeuwt het wel weer, of de herfstblaadjes vallen zo triestig, of de sneeuwklokjes bloeien zo hartstochtelijk.
Het gaat om jouw gevoel door weer en wind.
Ik vind het knap dat je zo eerlijk je schaamte beschrijft, ook al is dat niet nodig. Veel sterkte, en drink vandaag maar veel water.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...