lady jane Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ik wil er wel eens serieus over nadenken hoorop absolute voorwaarde dat we afspreken allebeiniet op te ruimen en zeker niet bij elkaar!En kijken of de dieren in hun eigen huis blijven natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Wacht ik maak wel een appart Poeldraadje, dat is wat gepaster. Ook hier bij ditjes en datjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Kan Tida van vorig jaar herinneren en weet hoe diep zij van binnen beschadigd is geraakt.Of ze gedronken heeft of niet doet er niet toe.Het doet ertoe hoe zij zich nu voelt.Daar wilde zij dus oor voor.Als niemand ziet hoe diep je zit............. wil je nog harder dood.Herkenning. Tida: als je leest, log alsjeblieft weer in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ik denk dat het wel degelijk uitmaakt of ze heeft gedronken of niet. Als je drinkt lijkt alles erger. + je bent minder ontvankelijk voor advies, steun en liefde van anderen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Vlaamse, ik was eerst even een week op vakantie en vadaag zag ik je wel ingelogd, maar je zei eerst niks. Ik miste jou ook.Ik vind zo'n bericht van Tida ook wel alarmerend, maar ze is nu weer uitgelogd. Morgen denkt ze er misschien weer anders over. Het ios op zich goed om je even grondig te uiten, en ik denk echt niet dat ze een pistool koopt ofzo. Ik vind het alleen heel rot voor haar dat ze zich zo waardeloos voelt, en hoop dat ze zich binnenkort weer meldt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Dat is leuk Jane, vooral die voorwaarden die bevallen me wel !!Mijn poezen blijven liever in eigen huis denk ik. Het is hier leuk hoor, vlakbij Amsterdam en toch ook natuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Oké Woman, heb je een punt maar: hoe kom je dan uit die vicieuze cirkel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ja ik weet dat ook niet. Drank weggooien, douchen, eten en naar bed. .Morgen een kater dus ook nog zwaar balen. de dag erop pas weer een beetje happy.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 En wellicht een lieve vriendin bellen....als dat kan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Vie ik denk dat ook niet maar vind het net als jij heel rot voor haar.Depressieve gedachten en gevoelens maken je echt gek en kunnen zo sterk zijn dat ze je uit de werkelijkheid trekken.Zelf moet ik er nog geregeld tegen vechten en dat is niet fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ik ga wat eten maken. tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Woman; ik héb zo een lieve vriendin maar het gebeurt vaak dat ik haar niet durf te zeggen hoe ik mij diep van binnen voel.................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Quoot: "Ja ik weet dat ook niet. Drank weggooien, douchen, eten en naar bed. . Morgen een kater dus ook nog zwaar balen. de dag erop pas weer een beetje happy.... "was het maar zo simpel.......................................................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ik weet er alles van Sara....Been there. How low can i go. Geloofme, ik was héél low.Maar zelfs ik ben er uit gekomen. Dat betekent dat jullie het ook kunnen. Stoppen met drinken moet je leren. Dat gaat niet in 1 dag !!vergelijk het eens met willen leren pijl en boog schieten. dat kan je niet in 1x. Belangrijk is wel dat je elke dag oefent, en al die pijlen die je mis schiet negeer je. Je kijkt steeds naar die ene die wel in de roos zit. Oefenen oefenen oefenen. En volhouden. Steeds weer opkrabbelen en opnieuw beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Sara ik denk dat jij het precies begrijpt zoals ik het zeg. Een depressie, pfoe! Dat is zo hels. Dan kan je wel eens in de bijbel lezen dat de hel pas na een uitbundig leven komt, maar ik zeg: de hel is een depressie. Kan me bijna niet voorstellen dat er nog iets ergers bestaat.Ik wil er bijna niet meer aan denken.Ben er uit aan het klimmen en vind een ander mens dan voor ik er in ging. Of misschien hetzelfde als vroeger voordat.Maar meeleven met een ander blijft een goede zaak. Als iemand een noodkreet neerzet kan je ook denken: okee, ik ben er voor je zodra je er weer bent, maar ik heb ook mijn eigen leven. (Bolletje in nagedachte van jouw draad.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Vie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Goeie avond Wingemans. Ga je dadelijk ook naar het voetballen kijken? Of heb je daar geen interesse in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 PP, ik begrijp je.En toch, wij zijn 'maar' gewone mensen hier. Ik geloof werkelijk niet dat iemand de bedoeling gehad heeft Tida weg te jagen. Maar hoe ga je met een dergelijke noodkreet om, als leek zijnde. Zijn de verwachtingen dan niet te hoog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Woman; had het niet zozeer over het stoppen met drinken (ben opnieuw gestopt) maar over het gevecht tegen sombere gedachten en gevoelens. Hebben wel met elkaar te maken, zeker, alcohol heeft meestal een ongunstige invloed. Maar ik raak er steeds meer van overtuigd dat het ook in de aard van het beestje zit. Heb zo ongeveer de helft van mijn leven in therapie gezeten maar mijn karakter verandert er niet door. Je leert er mee om te gaan, het te herkennen. Maar ik geloof er niet meer in dat het over gaat. Antidepressiva hebben bij mij geen positief effect gehad, dempen alleen.Je leert de klappen in het leven wat beter op te vangen maar er blijft die onderliggende gevoeligheid. En soms wordt je daar heel moe van. Heel somber ook.Als ik mijn geloof niet had gehad denk ik dat ik er nu niet meer geweest zou zijn.Zo, nu zal ik de gezellige voetbalavond niet langer verpesten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Vie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Hallo Wing!Wat doe jij "ter vervanging"? Heb ook geen zin om alleen naar de wedstrijd te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ja Wing ik begrijp wat je bedoeld. Het is ook veel gezelliger om met een paar man, te kijken en te genieten als er een goal wordt gescoord. Jammer voor je dat je alleen bent.Ik zit ook alleen maar wil toch graag kijken dus ga ik dat nu doen. Er zullen vast meer mensen zijn op het frum die je graag gezelschap houden.Tot straks in de pauze.O en als de tegenpartij scoort en er hier op het frum flink gevloekt wordt, dan ben ik dat hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ja hoor PP, ik blijf wel schrijven, heb geen puf meer om nog met de honden weg te gaan hoewel ik dat eerst wel overwoog. Weg van alle getoeter enzo.Ja, kwetsbaar, dat ben ik ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Goeienavond allemaal,Er is weer voetbal lees ik hier. Ik zou het nooit geweten hebben had ik me niet aangemeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden