Teveel Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Jetset,We kennen elkaar nog niet maar we hebben nogal wat raakpunten.Dat zal trouwens wel met iedereen zo zijn, het is tenslotte een forum met een thema.Helaas houd sociale controle mij niet altijd in toom.Hoe dan ook welkom bij het clubje, zeg maar club zo langzamerhand.Er is een speciale draad bij thema's hij heet "Pact"Met zijn allen zou het toch moeten lukken...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Hallo Vie,Ja hoor ben al een poos wakker, slaap maar kort in de nachtdienst, meestal ben ik er om half twaalf wel uit.Heb al ramen gezeemd, met mijn eega wezen winkel, ijsje gegeten, eten gemaakt en zit nu aan de koffie en met een half oog naar een of andere couturier te kijken.Maar waarom ben jij zo melancholiek dat je troost zoekt in deze muziek??Ben niet helemaal bij maar dacht dat je redelijk goed ging.Kop op meisje, count your blessings...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Woman dat kan vet zijn hoor, maar ik denk dat je daar geen zorgen over hoeft te maken. Verder zou het best kunnen zijn dat ze al die tijd niet lekker in haar velletje heeft gezeten. Dan trekken ze zich terug (zeker katten) en nu het weer wat beter gaat met haar komt ze uit haar schuilkeldertje. Fijn om dat te lezen lieverd. Je maakt je toch gauw een hele hoop zorgen. quote: Originally posted by: womanNee nog geen hele foto van poesje, zal ik snel eens doen, Bolletje. |Ze zit nu gewoon met ons op de bank, dus ook met Zowie. dat is een primeur. Ze zitten tegen elkaar aan Ze heeft wel iets geks nog (zit overal op te letten natuurlijk), namelijk 2 hangzakken onder haar buik. Lijkt een beetje op uiers van een koe. Misschien omdat haar vacht nu zo is uitgedund dat het opvalt en is het gewoon wild vlees omdat ze is afgevallen. Zou nu naar mijn film kijken. Kom straks nog even binnen kijken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 quote: Originally posted by: jetset O ja, kop op t stuur en doortrappen of zoiets.... Bek op 't stuur dacht ik Jet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Over welke film hebben jullie het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 quote: Originally posted by: jetsetah, dat was m ja......(ach weet je, mijn geheugen doet ut niet zo best meer de laatste tijd, enig idee hoe dat zou komen?) Nu heb je jezelf weer genoeg naar beneden gehaald Jet. Kom op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Fijne avond verder mensen, ik ga er van door.Moet wat gaan doen voor de centen die maandelijks worden gestort.Gelukkig nog helemaal nuchter, wens dat iedereen voor de rest van de avond toe.Voor straks lekker slapen en mooi dromen,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 quote: Originally posted by: jetsetzelfspot, mupke, enkel zelfspot Zet er dan een smilie bij de volgende keer AUB!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Vie wat een prachtig verhaal over die witte duif, Of het nu echt of een droom was, het heeft een betekenis. Soms geloof ik dat je van bovenaf iets duidelijk gemaakt kan worden. Wees maar heel gelukkig dat je zo'n ervaring hebt gehad lieverd. Ik benijd je echt. Maar gun jou die ervaring ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Ja Wing maar dat zijn toch prachtige ervaringen. Deze ervaringen hoor ik zo graag. Ik zou er best een draadje voor willen gaan openen. Misschien doe ik dat wel eens een keer.Goeie avond trouwens niet t.v.kijkenden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Geen tv hier Bol.Ik val net (bijna) van verbazing van mn stoel. ik kreeg een mail van mn ex. Hij wenst ons een fijne vakantie. Ik heb hem al zeker meer dan een jaar niet gesproken. En laatste mailcontact was ook alweer meer dan een half jaar geleden. Omdat hij me toch niet wil zien of spreken. Guttegut, waar heb ik deze vakantiewens aan te danken? Zal ie iets van me moeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Wing ik heb vandaag met ongewapend beton gemetseld. Vraag niet hoe maar het is gelukt. Wanneer hard dat uit weet jij dat? Heb het vandaag iedere keer goed nat gehouden. Het is al een heel eind hard hoor maar vraag me af of het geen water door laat. Weet jij dat misschien?Bor. 0-0 hé?Mup misschien heeft hij wat nodig van je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Dat weet ik wel, Bolletje.Heb je stenen met beton gemetseld??? Of heb je gewoon met losse beton zonder wapening de rand gemaakt/gestort? In ieder geval: om de beton echt waterdicht te makken zul je 'n morteltoevoeging extra toe moeten voegen. Vroeger deden ze er wel waterglas door volgens mij, maar tgenwoordig heb je verschillende goeie toevoegingen om je mortel echt waterdicht te maken. En beton is eigenlijk gewoon mortel met de steentjes er al in.B. de bouwer met ooit 'n lekke kelder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 he Mup en Wing..en alle anderen die ik niet zo goed ken, allemaal met een half oog de voetbal zien? Hoe gaat het met het feestgevoel in Nederland? Ik moet zeggen dat ik DROGE dagen ertussen heb zitten, de andere dagen drink ik 1 of 2 glaasjes. Wijn dan he? Ik slaap zeer slecht!! Het gevoel van; bed aanraken...slapen...oh wat wens ik dat weer eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Ja Bol, geld wil ie van me. Maar dat gaat ie niet krijgen. Oók niet als ie me fijne vakantie wenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Ha Beate, nee hoor, geen half oog op de tv hier. Ik hang hier nog even wat.Slecht slapen is niet fijn. Hoe komt het? Of ben je altijd al een slechte slaper? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Mup, laat je niet beinvloeden door je ex!! Niet reageren!! En NATUURLIJK krijgt hij geen geld van je!Alleen al omdat je een vrouw bent, steun ik je. Stom he? misschien heeft hij wel recht op geld van jou, weet ik niet. Waar ga je naar toe op vakantie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Mup, van kinds af aan ben ik een slechte slaper. t ging natuurlijk goed op drank met slaaptabletten. Nu ik probeer te stoppen, stop ik helemaal maar met die slaaptabletten. Ik heb ze in een andere kamer verstopt, zodat ik daar snachts geen zin in heb om ze helemaal op te snorren. Als tiener nam ik al slaaptabletten, mn vader had een apotheek en de voorraadpotten stonden op tafel, zal k maar zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Wel kijk eens aan wie we daar hebben Haddock. Leuk je weer eens te zien, en dank je wel voor je antwoord. Ik zal morgen een extra zak mortel kopen.De betonstorter:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Beate, ik heb nog een paar (zeg maar gerust veel) duizenden euro's van hem te goed.Vanaf de dag dat ik bij hem weggegaan ben heeft ie geprobeerd me financieel te plukken. Dat is hem niet gelukt. Ook via de rechter niet. Sterker nog, via de rechter heb ik meer toegewezen gekregen dan ik gehoopt had maar minder dan waar ik strikt genomen recht op gehad zou hebben als ik mn poot stijf gehouden had. Heb het niet over alimentatie ofzo hoor. Gewoon uit de gezamenelijke spaarrekeningen en ons huis enzo. En daar is ie nog steeds zo boos over dat hij me niet wil zien of spreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 quote: Originally posted by: bolletje Ik zal morgen een extra zak mortel kopen. De betonstorter:) Neenee, Bol, er moet 'n EXTRA morteltoevoeging door, ff vragen bij 'n bouwmaterialenhandel (geen gamma o.i.d.) en dat er in 'n bepaalde verhouding doormengen.De kelderrat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Zo mensen ik ga weer stoppen. Het was een prachtige film, en ik heb genoten.Tot morgen allemaal en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Vervelend voor je Beate. Kan je dan 's ochtends wel uitslapen of gaat dat niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 jeemienee Mup, wat een drama. Ikzelf ben ook gescheiden na 20 jaar huwelijk, t heeft me bergen met geld gekost. Nooit heeft ie iets betaald, moest alleen 2 schoolgaande/studerende kids grootbrengen. Ja, een dikke schuld aan de bank eraan overgehouden. Nu vragen mn kids; mam, hoe komt het dat je zo'n grote lening hebt bij de bank??? HALLO!!! Nooit een grote auto, boot, diamanten ring of luxe vakantie gehad hoor! Toch is hun vader altijd de gezegenvierde bink gebleven! Ja, die had geen zorgen!Moeilijk Mup, sterkte! Heb je alweer een nieuwe liefde?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Wie had hier toch laatst die Skrieee-vogel? Zijn we er al uit wat het was, want hier vliegt ie weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden