Mai Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Zo, ik bestijgmijn stalen rosWoman, wees maareven lief voor jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Misschien niet verstandig om vandaag mn groente en fruit dag te doen. Kan wel zo licht en gezond mogelijk eten. Maar ik ga nu toch echt een bak ijs opeten. Als ik nog gedronken had ik een fles opengtrokken (de eerste van vele), maar ja dat doenne we nie meer héDus even wijs zijn. Volgende week weer groentefruit dagje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Owja en ik was ook vergeten uit te stappen op het station, en er spuugde iemand naar me. Een of andere creep. Ik dacht nog, niet zo verstandig van je jongen, ik heb een tikkende tijdbom in mij. Maar ik heb maar niet gereageerd want hij keek wel heel raar uit zn ogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Hoi allemaal,Voor het eerst een vroeg avondje vrij.Woman,Hoe krijgen die psychologen het voor elkaar he.Ben er nu twee keer geweest, en twee keer in tranen.Huil anders nooit.Nou ja, zal wel ergens goed voor zijn.Kop op he!En volgende week gewoon je fruitdagje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Ja Rapi het lijkt net of je het daar kan los laten. Als de relatie tenminste zodanig is dat je hem of haar vertrouwd. Maar dat kan bij een niet psycholoog ook hoor. Hoe is het met Rapilos?Ga je vanavond ook naar de mooie dierenfilm kijken op RTL 7? Begint om 20.30. Kan nu toch nu je lekker vroeg thuis bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Bolletje het lijkt al wel wat beter te gaan met Poesje. Sinds drie dagen spuit ik de zalmolie rechtstreeks in haar bekkie. Is een hele stoeipartij, dus ik ben blij als ze nog even niet mee hoeft naar de dierarts. dat wordt een drama. Nu al lijkt het er op dat het aanslaat, de zalmolie. Ze is nu ook altijd beneden bij ons, zit savonds lekker op schoot en lijkt heel tevreden . Ze is zelfs 1x per ongeluk tegelijkertijd met |Zowie (kijk ! weer een recht stokje) op de bank geweest, zonder mij. Dat had ze vast per ongeluk niet in de gaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Ja Bol,Ben nu bij een heel aardige doortastende vrouwelijke psygoloog.Dat klikt echt wel.Voorheen ben ik bij een man geweest.Niet omdat het een man was, maar het klikte totaal niet.En dat heb ik echt niet gauw hoor, kan bijna met iedereen goed opschieten.Maar met deze vrouw gaat het heel goed.Ga de 23e weer,Heb er wel zin in, want wil meer dingen voor mezelf duidelijk krijegen.Dag Jetset Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 En Bol,Ik ga denk lekker schoonmaken ofzo vanavond, of misschien toch nog wel wat T.V. kijken.Tjonge wat een luxe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Ben weer veilig terug maar ga ff offline,dood en dood moe! Maar alles is weer goed hoor,vanavond terug, dikke kus mensenSuusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 hoi jetset, net wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 woman haal een lekkere vette bak patat. vandaag mag het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Rapi hoe bevalt het je nu in je eigen stekkie?Ik ben zelf een beetje teleurgesteld, want zou eigenlijk een een avondje met mijn lief hebben, maar zijn dochter is ziek en hij blijft nu even bij haar om voor de kleinkindjes te zorgen.Heel begrijpelijk, maar ik had me er erg op verheugd. Ook al zijn we getrouwd, we hebben het allebei druk en zo vaak hebben we nu ook weer niet tijd voor elkaar.Suus ik heb mijn eigen raad in geval van paniek/teleurstelling/even niet te hanteren gevoelens al opgevolgd en een lekkere douche genomen.Verder is altijd goed om mooie muziekjes op te zoeken als je teleurgesteld bent."Still" van Lionel Richie bijvoorbeeld. Weten jullie nog andere troostmuziekjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Vie, ben jij dat op die foto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Vie,Super hoor, mijn eigen stekkie,Ben nog even wat dingetjes aan het verven.En zo heerlijk rustig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Ja dat ben ik op die foto Mupke.Blij voor je Rapi dat het zo goed gaat in je nieuwe eigen stek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Hoi Suusje ik zag mijn naam in jouw boek Het gaat hier lekker, met mij dan, met het seizoen wat minder maar op de een of andere manier leer ik steeds beter relativeren en voel me wel goed.Ik vind je dapper, hoe je er elke keer voor gaat, kijk je uit met het stopzetten van medicijnen, niet dat ik er verstand van heb maar kalm aan lijkt me handig, niet alles tegelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Woman dat klinkt erg fijn zeg. Dat zou toch wat zijn zeg, als het daardoor opgelost zou kunnen worden. Had je al eens een foto van Poesje op het frum gezet? Ik weet het niet meer. Ja wel van die plekken maar een hele foto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Zit onder het genot van een heerlijke halve liter notenijs, te kijken naar de foto van Vie. Past goed bij elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 je bent me toch een smulbol Bol!Ik zit even te zoeken naar een zanger die gezongen heeft Crying over you. Jan Rot heeft dat nog veel mooier gezongen, maar daar is geen tube-filmpje van.het gaat zo:I thought that iWazzovah youBut that troelie is not troeBecause i saw ye last nightYe held me hand so tight When ye stopped 'n said goodbyeAnd though you wished me wellYou couldn't tell:That I've been cryyyyying, over you!Het klinkt allemal een beetje melig maar ik voel me wat alleen en ben blij dat jullie er zijn.Dus wie nog een lekker troostliedje weet: graag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Vie, Roy Orbinson?http://www.youtube.com/watch?v=bHnKZeocrj0&feature=fvst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Hoi allemaalHoi Vie wil je een vrolijk iets of een jankerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Nee nog geen hele foto van poesje, zal ik snel eens doen, Bolletje. |Ze zit nu gewoon met ons op de bank, dus ook met Zowie. dat is een primeur. Ze zitten tegen elkaar aan Ze heeft wel iets geks nog (zit overal op te letten natuurlijk), namelijk 2 hangzakken onder haar buik. Lijkt een beetje op uiers van een koe. Misschien omdat haar vacht nu zo is uitgedund dat het opvalt en is het gewoon wild vlees omdat ze is afgevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Over medelijden gesprokenIk zag vanmiddag een hond die werd zo strak aan de riem gehouden door zn baasje dat ie zowat stikte. Verdere details zal ik jullie besparen. Omdat ik zelf niet stabiel ben trek ik me dat zo aan, bah. En moet ik alleen maar nog meer huilen om alle agressie op de wereld. Maar dat komt gewoon doordat ik dan zo gevoelig ben, dat ik me alles zo aantrek en misschien zag ik het wel erger dan de werkelijkheid was hoor. Arm beest.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Ja dat bedoelde ik ongeveer Mupke, dankjewel.Teveel ben je al veer wakker?Ik zit gewoon even wat zelfmedelijdend te doen, maar beter schrei-liedjes zoeken dan aan de drank.En nu weer even niet zoweel aandacht voor mezelf vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Hoi allemaal,Ik zou net even op het forum komen en zag ik dat ik gisteravond niet uitgelogd had.Oeps. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden