Alf Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Wat zeiden ze in de kliniek Suus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 oh Alf dat is waarom ik me zo naar voel,,,niks dus!!! Ik moest het maar afwachten,sorry hoor,wil je er wat aan blijven doen qua diagnostiek gaan ze je tegen werken, Ik loop nu met de ''pil'' in mn zak maar probeer m niet in te nemen. Ik heb pschygoloog gebeld,meergaarde hier en meerkanten waar ik zat, geen resultaat. bel volgende week maar eens terug, nou vraag ik je toch? Ben ik dan zo dom of zijn zij het.Ik ga dweilen even,afleiding en niks niet toegeven. Pffff. Het is geen geklaag hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Ja denk je Hannah, van de seroquel weet ik dat wel maar is dat bij valium ook zo??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Suus! Hou vol he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Ja misschien reageer ik ook te intensief maar zit even in zak en as, ik kom straks wel terug als het iets beter gaat o nee als t veel beter gaat. ik ga even mijn man wekken. En dan even de boodschappen doen,dat leidt ook af, raar he zo een paniek gevoel ineens terwijl je je zo goed voelt!Mensen raak niet bezorgd hoor, het gaat prima met mij maar alleen zo een naar onderbuik gevoel,is straks vast weer weg, ik ga even man wakker maken en dan heb ik vast afleiding, kom zo weer terug hoor lieverds.XSuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Ja hoor Bor man en kindjes gaan mee, haha dat risico neem ik allang niet meer hoor schat!!! Maar dat gevoel heb ik niet hoor dat ik wil dr..., meer een angst gevoel van brr wat moet ik nu,m maar komt zo wel goed en anders neem ik een stukje van die ... pil. geen zorgen hoor,hoeft niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Hey knoflook Vreter.Ja ik verheug me echt op de film van vanavond hoor. Goh ik wist niet dat jij ook zo van knoflook houdt. Ik kan het gewoon op m'n brood eten. Lekker met leverpastei en dan één teentje mmmmmm;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Suus heel veel sterkte lieverd. Ja misschien zijn het toch even paniekaanvallen omdat je je nu nerens meer aan vast houdt. Geen drank of iets dergelijks. Maar sterk als je bent knok jij je er wel weer bovenop hoor. Zeker weten. Je bent zo sterk geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Nee bOR,in dat gat laat ik me niet lokken hoor!!! Wees niet bang het zakt alweer af hoor. neem wel een kwart in op advies hier. Ik wil niet suf zitten en ik heb zoveel goede dingen gedaan vandaag, dat ga ik never nooit verspelen. Althans hoop ik ik zat gewoon in zak en as om dat de kliniek geen antwoord gaf pfff dat zijn dan de deskundigen nou hier hebben ze er geen kaas van gegeten hoor.Dikke hugSuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 quote: Originally posted by: igorDa's balen, rtl7 krijg ik er niet op. maar rutgher is een ... 'ken' hem nog van floris Ja en van Turks Fruit. Toen was ik ineens op hem afgeknapt. Kwam door die beginscéne. Maar nu vind ik hem weer toppie. Zeker als hij van een ruige kerel speelt. Hij is gewoon erg goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Kijk Bolletje dat helpt me echt, dan denk ik dit knok ik wel klaar!!! Ja mensen het lukt me zo weer. Evenwicht he, even diep gezucht en ik voel me al beter,ik kan het zeker!!! Bewezen he haha. Gewoon even slikken[figuurlijk] en doorgaan, we gaan vanzelf slapen alleen hoop ik dat dit eindelijk na 3 dagen een langere nacht wordt.Xbedankt het helpt echt als je erin geloofd.Aangepast een spel foutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Pffff... Eindelijk toch mn dreads kunnen krijgen in mn eigen haarkleur, scheelt weer verven...Morgen ophalen en dan de nieuwe Blondie in dreads !!! Bor : Hier nog steeds hyper, maar maak er maar effe gebruik / misbruik van.... Huis inmiddels helemaal blinkend schoon, ja voor 1 dag met die doggies en die poes... En een hele buurt hier op zoek naar mn andere poezebeest...Weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar zijn allemaal naarstig op zoek... En een leuk vooruitzicht !!! Zondag organiseer ik samen met de buuf van 3 deuren verderop een buurtfeestje... Finale van Nederland op beamer... bbq ... Lekkere sapjes, helaas ook kratten bier en vuvuzela's (schrijf je dat zo ?)Traladida traladido!!!!Vrolijk dus weer !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Sorry Bol.... Voetbal vanavond !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Suus wat ik zo lekker vind aan mijn therapie, is dat ik al twee maanden helemaal geen paniekaanval meer heb gehad. Ik hoop dat je ook eens zo'n :light: krijgt!!!!!!!Sterkte meid.Bor ik heb zoveel uitgevreten, maar de laatste jaren ben ik wel vrij braaf. Heb net twee vloertjes gedweild.....Het blijst van mijn hele leven was denk ik, toen.... o nee, dat is eigenlijk ook te sentimenteel om te vertellen.Nou ik vertel het toch. op een nacht lag ik wakker en plotseling daalde er een witte duif naast mijn bed. Niet in het echt natuurlijk, maar het was ook niet een droom. Ik hou helemaal niet van duiven, vind het vieze beesten. Een stem zei: "Je bent gezegend". Daarna werd ik heel kalm en ik wist zeker dat het allemaal wel goed zou komen.De ergste dingen die ik gedaan heb hebben te maken met dat ik mensen teleurgesteld heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Blondie blij je zo happy te zien weer, hoop houden he! Poezebeest vindt zijn weg terug hoor, en anders wordt hij/zij gelokaliseerdt hoor. Goed te ziend at je je sterk houdt, doet mij ook goed, paniekaanval wordt iets minder nu!!!XSuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Vie danks voor je bezorgdheid maar ik voel me er erg minderwaardig door en dat ben ik niet,lief van je meis maar ik moet me redden. Komt goed hoor is meer van het moment nu even. en die pil zit weer in het doosje,geen excuses verzinnen nu maar gewoon door de grond heen gaan! ik maak het niet slechter dan het is, is wel even ... maar moet toch verder en dat kan ik alleen door door te knokken anders lukt het niet.X lieverds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Dag Smidje alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 ja hoor Suusje, alleen beetje te rustig in het bedrijf. Crisis laat zich goed voelen.Maar we overleven tot nu toe. Dus is alles goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Suus zelf geloof ik niet zo in wilskracht of doorzetten. Als ik erg paniek had, ging ik altijd even in een lauwe douche (wel fliNk hard aanzetten, dat'ie je lijf goed masseert. haartjes wassen, velletje scrubben, naderhand lekker insmeren met bodylotion.Het is zomaar iets heel basaals, maar mij helpt het altijd.Vaak helpt doen meer dan denken. Tenminste mij wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Suus, toch geen paniek om mij he!!!Lekker met je mannetje boodschapjes doen en daarna weer effe melden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Vie ik ga dat ook maar eens proberen die anti paniek aanval methode onder de douche haha, lief van je,Blondie zeker niet om jou ik vind je erg stoer en sterk meis, maar ik leef zeker met je mee hoor schat! En ik ga nu manlief echt wakker maken en dan even snel naar de winkel,eten en dan meldt ik me zeker weer. Ik ben geen paniekzaaierig iemand hoor. Ben veels te blij met de steun die er is!!! Laat dat duidelijk zijn hoor wijffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Bor ? pb nog effe over je gesprek etc... benieuwd !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Ben even met man naar de winkel dus niet druk maken he!!! Komt tijd komt goed zei mn oma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Nou eindelijk zit er schot in. Nog niet zoals het moet, maar wel een stap dichter bij uithuilpsych. My God. Alsof ze nog geboren moet worden...pffffNu kapot, sjaggie, nergens zin in dus bléh. Vreselijk gehuild bij mn begeleider, en ik ben jullie voor, nee dat lucht niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden