blondie6173 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Pffff... Haal mn koppie nu eraf... Wat een complimenten, ga er bijna van blozen... bijna dan !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ga even naar een vriendin, ben zo weer terug mensen! XSuusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Dank je JaneMoest mail nog even snel checkenverwachtte een bericht...En nog snel even bijlezenTida:heart:Ik ga niet drinken hooralleen als na een tijd de behandeling geen succes bleek te zijnmaar dat is echt pas in het laatste stadium..als niets meer helpt..Nu ga ik gauw verderTot ziensLeuk dat ik die twee foto's nog even kon meepikkenVerrassend!Zouden meer mensen moeten doen behalve ik dan..haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Pffffffffffff sta ik me toch om 11 uur s ochtends al gefrituurde bloemkool te eten :$Moet niet gekker worden.Den Niwi, se Had tijdens bakken ineens een hele grote enge gremlin op mn schouder GRRRRRRRRRRRRR:devil:Is nu weer weg gelukkig.Ga ff peukie roken buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Hey Alf, jij nog hier man?Kan ik je ook nog even een heel mooie, relaxte vakantie toewensen.Hoop dat je je een stuk(je) beter in de keel voelt wanneer je terug komt.Vergeet ons en het forum gerust maar vergeet niet ADB.Geniet!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 onze Sara se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Blondie: je jaagt de vrouwelijke frummers in groten getale naar het thema "Negatief zelfbeeld"; zo ik het al niet had had ik dat nu wel gekregen hihihi Hmpf ben ook hyper geloof ik.Helaas uit zich dat bij mij noet zozeer in lichamelijke activiteit, alleen de geest raast als wervelwind door de kop. Kalm, geest, AF! Doettie niet. Stomme hersens.Jaja aan mn schrijfstijl is het ook te zien, ja toch nie dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 WHAAAAAAAAAHHHHHHHHHHDe gremlin is terug wach ff even matteklopper pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 quote: Originally posted by: VieAch Tida, en wat dan nog. Wat mij betreft dan hè? Ik kan hooguit eens iemand tegenkomen die zegt, gut dus jij hebt zo waanzinnig veel gedronken? En dan zeg ik, ja dat was ik, eigenlijk zie ik er voor mijn vijftig jaar nog niet eens zo verlopen uit hè, met al dat zuipen en roken dat ik heb gedaan. Maar ik heb geen baas ofzo, of andere contacten die me hierdoor kwaad zouden kunnen doen. En de mensen die me goed kennen weten dat ik jarenlang zo ontzettend veel heb gedronken. Maar je hebt gelijk hoor, voorzichtig zijn is altijd wel goed op een openbaar forum. Ben jij 50!!!!!!!!!! ????????????? Ik wilde juist schrijven wat een boel jonkies hier komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ja dat bedoel ik dus Tida, gemeen, hè ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Have a nice break Alf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Sara...l.SLAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Weg, weg, weg! Hij gaat niet.PEUK! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Neh, ik krijg er geen negatief zelfbeeld van. Ik weet dat ik er met de juiste zorg nog best aardig uit kan zien. Helaas ben ik dit jaar heel dik geworden maar ik wil geen 100.000ste poging doen af te vallen. Ik eet eigenlijk heel gezond maar beweeg veel te weinig. Dat is ook lastig als veel pijn doet.Vanavond naar een concert: ZpZ waar ik heel graag naar toe wil maar enorm tegenop zie omdat het lopen en staan is. Zal maar wat paracetamol slikken en morgen zie ik wel weer. En, oh ja, ik wil geen alcohol drinken vanavond.Alf, fijn dat je niet gaat drinken Mijn vader heeft z'n hele leven gedronken en gerookt tot hij een hersentumor kreeg. Toen is hij als vanzelf gestopt. Toen hij was overleden was het wel vreemd hem met zulke schone vingers te zien.Alf, hoop dat je écht kunt genieten van deze week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Sara lieverd!Jij zat toch ook op het draadje van Pact???Natuurlijk is er niet altijd iemand, maar mijn ervaring is wel heel vaak!Daar kun je ook steun vinden en word er meestal niet overheen gelezen.Zet hem op meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Sara: Zie de trek als een golf in de zee. Die komt en gaat.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Klinkt goed, Tida. Heb je geen zwaardere pijnstillers? Of wil je die liever niet?Het wordt vast gaaf vanavond, lekker iets om naar uit te kijken.Helpt mss ook om niet te drinken?Triest van je vader zeg........Zo. Ben gekalmeerd, gremlin durfde niet mee naar buiten.Nu afwassen, courgettesalade maken, was ophangen en dan met de honden naar beek of rivier.Kunnen jouw honden het nog volhouden Tida?Hier kijken ze me aan alsof ze denken dat het mÃjn schuld is, dat ik de verwarming te hoog heb gezet ofzo Ben er tussenuit.Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Thanxxxxx Madelief en Tida!Ja dat van die golf herken ik wel, weet ook dat het voorbij gaat. Is nu al bijna weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Goed Sara!! Mijn honden houden het zeker wel uit. Het is binnen relatief 'koel'. Ben eventjes met ze buiten geweest en daar was het echt veel warmer. Hier draaien de plafond ventilatoren (wappers) dag en nacht en de koele kant staat open. Als het echt te warm wordt zet ik in de slaapkamer de airco aan en bivakkeren we gezellig daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Lieve vriend Alf.Ook ik wens je een hele fijne vakantie toe. Heb er alle vertrouwen in dat het goed zal gaan. Zo'n sterke kerel;) dat moet gewoon lukken.Geniet maar lekker, samen met M. van je welverdiende rust hoor.Jullie heben het allebei zo ontzettend verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Hoi Kore, dank je Weet je, ik doe een gedeelte van mijn werk op de automatische piloot (m'n oude automatische piloot) ik vind een gedeelte van mijn werk helemaal niet leuk, er is maar een klein gedeelte waar m'n hart meer ligt en dat is natuurlijk net het stuk wat geen of weinig geld oplevert. Ik moet het geld verdienen anders is m'n leven hier over en uit. Dus ik zit regelmatig in een patstelling; ga ik leren om leuk te vinden wat ik nu niet leuk vind of kan ik dat stuk er uit gooien.Doe ik iets wat meer bij me past voel ik me beter, geen weerstand, geen trek. Maar voordat ik dat doe, wat ik leuk vind; tsss eerst 5 bergen over van; niet genoeg vertrouwen in mijn kunnen, oud zeer; schampere opmerkingen van m'n moeder die ik nog in m'n oren hoor klinken etc, stille stemmetjes in mij; dat kan jij helemaal niet. Ik hoor dat, ik word bang, door de angst laat ik me lam leggen, door dat ik niet doe wat ik wil doen passeer ik mezelf en voordat ik weet lijkt een borrel de makkelijkste oplossing.Dat doe ik niet, die borrel, dus terug naar het begin; hee ho stop, dit wil ik, dit kan ik, dit vind ik leuk en ik mag het zelfvertrouwen er voor hebben, het zit in mij, ik accepteer niet dat ik het iemand mij laat ontnemen want dat heb ik nou net m'n hele leven gedaan; mezelf weggegeven aan het (vermeende) oordeel van anderen en als ik daar niet tegen kon; hoppa verslavinkje. Maar ik vind het nog lang niet altijd gemakkelijk; naar mezelf kijken door mijn ogen en niet die van de veronderstelde buitenwereld. Het is een veronderstelling; ze zullen wel dit of dat denken. In werkelijkheid valt dat enorm mee; men denkt niet zo als ik denk dat ze denken; dat zit in mijn vertekende zelfbeeld.Ga ik met mijn basis zelfbeeld de wereld aan dan is de wereld ook in 1 keer een stuk vriendelijker Succes met duiken, probeer zacht te landen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Goeiemorgen allemaal,Jammer, heb ik dus nét de fotoos van Vie en Blondie gemist...Suus, leuk om je te kennen op die manier!! Mooie meid ben je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 goeiemiddag Cathy;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Oeps, al middag dus hè?!!Hoi jane! Nog zand tussen je tenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Halloa, vreselijk slecht geslapen.Altijd als ik ongesteld moet wordenWat dus ook van harte is gebeurd.Wat een stikhitteMorgen shimmyworkshop Dat wordt leuk10 sec. shimmy is al loeizwaarEerst koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden