Fransje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Komt goed Wil, heb 's middags als ik uit het werk kom regelmatig zo'n stemmetjes dat zegt: zou wel lekker zijn, even een wijntje, even bijkomen, alle drukte uit je hoofd.............Maar ik wil en doe het niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ontbijtse Wil, geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 *** Verwijderd door de moderator. Zo nu weten jullie waar je mee praat haha. Zijn niet mooi maar thats me! Zo nu naar school Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 En nu blijf ik maar de hele dag weg voor alle negatieve reacties haha, tot zo ben naar school aan t racen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Werk ze, Fransje,1% vandaag he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Suusje...ze zijn niet mooi zeg je?????Maar dat is jouw mening dan he?Je hebt een prachtige lach!!!Zelf durf ik geen foto te plaatsen, bang om herkend te worden..........Eigenlijk heel jammer dat er geen afgesloten deel is hier op het forum, alleen voor leden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Suus, beauty!!!!Nou durf ik niet meer..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Oh ja Kore dat is ook zo! Nu ben ik helemaal trots Dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Fransje jij ook chapeau!En ook dag lieve Kore Als dat misschien wel 30 jaar geleden was Will, dan was je er al vroeg bij.Ik vind het extra knap van de nog niet zo heel lang gestopten omdat het met dit mooie weer voor velen moeilijker is dan normaal. Het lijkt wel of het met temperaturen boven de 25 graden zaligmakend is om iets alcoholisch door je strotje te gieten, als je zo de reclames moet geloven.Ik dacht gisterenmiddag ook ineens: zal ik een ijskouwe klets nemen? Zo zie je maar, nu heb ik al ruim twee jaar geen alcohol gedronken en dan nog steeds af en toe die aanvechting.Will dat is heel vervelend, dat je vrouw nog steeds koeltjes tegen je is. Weet je zeker dat het aan de alchohol ligt, of heb je in een onbewaakt moment misschien iets tactloos gezegd zonder het zo te bedoelen?Suus, gevonden dus. Wat een fotomodel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Prachtig Suus!Ik denk dat je vandaag wordt overladen met complimentjes!Allemaal uitprinten en boven je bed hangen, WHOOOO wat zal je dan heerlijk dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Lieve allemaal ik ga nu stoppen, moet naar mijn werk.Alle pacters, heel veel succes, het gaat lukken!!Verder iedereen een geweldige dag gewenst, maak er wat moois van.Dikke knuff en liefs van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Goeiemorgen allemaalSuus mooie foto's Je bent ook een echte witte dus Maarre deze actie mag niet hoor van tactus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik ben er weer vandoor.Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ha die Witte, tijdje geleden zeg. Alles OK?Foto's van jezelf mogen wel hoor, en van huisdieren ook. Zolang je maar geen andere mensen plaatst. Ik heb ook een paar dagen mijn foto in mijn onderschrift gehad (heb ik zelf weer weggehaald).Maar fotograaf bijvoorbeeld had plaatjes van haar kleinkinderen neergezet, dat wordt dan weer als schending van iemands privacy gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Suusje, woouuuwww , wat een prachtvrouw zeg !!! Je zou in de boekjes moeten staan, het mag gezegd worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Witte zoef zoef, zo snel je bent Vie, voor zover ik weet niet hoor, maar ja, what's on a womans mind hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Voor dat ik zo ga,want ik heb vandaag de wekker op 9 uur gezetvoor dit forum:Dwil ik jou nog bedanken Dhendrovoor je lieve en betrokken bericht van gisteren!Je hebt me heel goed begrepen,de angst om de open ruimte in te duiken...Ik neem je raad ter:heart:een begin met kleine duikjes,morgenmiddag maar es gaan kijkenen mss meedoenbij het jeu de boulen bv.Een fijne en hopenlijk niet al te hete dag voor jou:present:Liefs van Kore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Zo hier weer aangemeld...Gisteren niet goed bekomen... Toch weer gedronken... Dus weer dag 1 voor mij !!! Heb nog niet alles teruggelezen, maar Suus ::: Sexy Woman !!!Doe jezelf nu niet tekort lieverd................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Goeiemorgen allemaal,even bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 den Jane5 se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Hoi Jane,Welkom:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Goedemorgenen joep doeide mazzel!Dit was nodigGoed dat iknaar mezelfheb geluisterdOok al waren er vooraf entijdens deze loodzware missienatuurlijk ernstige twijfels De neiging om weg is wegDan kan ik nu met een gerusthart op pad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Blondje, day One it shall be. Maak er een knaller van Zo, even douchen en ben er mee weg. (nog eens ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Dag lieve allemaal,heerlijk...kids vakantie!druk met inpakken,vanmiddag gaan we op VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!het wordt heerlijk weer dus kan niet misgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden