Otje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Even de hond vast uit, beetje vroeg naar bed vanavond. Morgen op tijd eruit, de workshop is 12 uur en ik heb altijd eeuwen nodig om op te staan en me klaar te maken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Hallo Smid en Kruimel!Thanxx Wing!I like 'em Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Spannend Woman, heb je er zin in?Hoop dat je kunt slapen straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Sara, Desi,Het is goed gegaan vandaag.Natuurlijk het kan altijd beter,maar heb echt een fijne dag gehad met mn dochter,Samen gekookt en heerlijk lui gezeten met een grote kan ijswater met citroen.Ja ik heb ook wat gedronken, maar niet zoveel als normaal.Nou ja wat is normaal.....Maar morgen weer opnieuw de wekker zetten.We gaan ervoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Silver surfer voor Woman en , idd Wing , F&S ziin C. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 cool is Nina's stopwoordje zowathe Nien?Ik ga eens kijken of ik de ventilator mijn slaapkamer vastkan laten voorkoelen.Welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 truste allemaal. Ik ga ook slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Als je heel stil gaat liggen niet bewegen krijg je het niet warm in je bed. Een ventilator maakt zo,n herrie en een man ook.De mijne zit in het buitenland, dus ik kan lekker dwars liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Mijn man dus niet m,n ventilator, even voor de goede orde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Kruimel! LOL!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Kruimel Dwarslegger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 ja lekker he, dwars liggen doe ik al zo,n 60 jaar ben de tel kwijt.Met dit prachtige weer moet rustig lol maken, anders wordt het te heet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 niwi, zal ik die met dat oranje dan aan zijn ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 den will se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Denk dat ik mn hondje maar beneden laat, als ik al niet vn de warmte kan slapen houdt zij me wakker met ernstig gepuf. Zal nog wel een verkoelend badje geven voor het slapen maar kan haar beter beneden laten. Samen met Poesje is het ook gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Nou Woman lekker alleen in een warm bed is niet verkeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 den niwi sé; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Oja! Hijgende honden..Hebben jullie hetzo warm allemaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 je bent nogal oranje-gezind, will ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Hallo het is heerlijk weer, gewoon rustig aan, als het regent gaat iedereen ook weer mopperen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Het water in mn vriezer is natuurlijk nog niet bevroren Een bak ijskoud water, zou dat ook werken voor de ven, of gaat het dan spetteren door de wind ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 en liever geen hijgende honden in m,n bed.Gewoon lekker rustig liggen en ffff niet nadenken.Morgen weer spinnning en dan weer rustig aan.En husband komt weer thuis, is ook leuk even bijpraten enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 hoe kom je daarop niwi ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Dus nog een nacht dwars liggen, ha, haEn zondag voetbal en maandag iedereen op het werk een kater, behalve ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 gewoon maar een gedacht, Will...eigenlijk had ik gehoopt dat Duitsland 2e zou worden...met de oorlog waren ze ook 2e...das dan toch nog eervol he,....of is dat cynisch ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden