Spring naar bijdragen

9-7 vrijdag

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 457
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb groots nieuws
Vanmiddag een vruchtbaar gesprek gehad met een gitarist voor het muziekgroepje wat we aan het oprichten zijn, en tadaaaaaaaaaaaa
We gaan op vrijdag avond oefenen elke week.
Héél fijn omdat ik atijd zo'n last heb van de vrijdagavondblues....:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi,

ik ben nou pas de laaste pagina's van vanmiddag aan het lezen en nu zie ik pas dat P. meeleest.

Wat jij schrijft doet erg betuttelend aan, ik zou me daar zeer onprettig bij voelen.
Zo kun jij nooit eens vrijuit vanuit jezelf schrijven, er zit altijd iemand over je schouder mee te kijken!!

Kun je dat niet op de een of andere manier oplossen? Oh, ik zou dat nooit kunnen.

Sorry, ik mag me er niet mee bemoeien maar dit voelt niet fijn.
Hij maakt zich zorgen, okee, begrijpelijk, maar ieder mens moet eigen ruimte hebben. Denk ik.

Sterkte en liefs,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Hanna maar ik dacht (stom e) dat de vader iemand was. Sorry hoor. Het zijn jouw kinderen en blijven het ook hoor.ik hoop dat je verdiende moeite en geluk eraan beleeft.:heart:

Ik heb er twee van mezelf en ex en het is mijn lust en mijn leven nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah,

ik ben vanmiddag niet veel hier geweest. Weet niet wat er gebeurd is op het forum of juist niet. Je zegt e.e.a. weggehaald te hebben. Wat en waarom, het maakt mij erg onzeker.

Nu zijn je kinderen naar hun vader en jij gaat doen.....3x raden.

Jee, hier ga ik haast van huilen.
Kom a.u.b. even wat verduidelijken of zeggen dat je niet gaat drinken.

Please,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Bol gaat wel goed hoor.
Lekker met de honden in de schaduw aan de beek gezeten. Moest ouwetje eruit trekken, water erg laag en kwam er zelf niet meer uit. Bleef gewoon dom staan kijken :D
Had eigenlijk boodschappen willen doen nu maar ik voel me niet zeker van mezelf op dit moment. Tijd van de dag, hè, het is weer #### tijd:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi, ik heb de draad van vandaag gelezen en merk dat ik me niet meer vrijuit durf te uiten tegen jou nu ik weet dat je man meeleest!
Ik weet nog niet goed hoe ik daarmee om moet gaan maar wil je heel erg graag steunen en helpen waar ik kan!!!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...