zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Borr: hij houd niet van honden alleen katten. Mijn hondje is naar mijn ex. hij dulde hem wel maar het is niet zijn ding.Ik denk ook niet dat hij mij als zijn hond ziet maar in een kwade bui is hij zeer kleinerend wat ff. aaaauuuwwww pijn doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik weet denk ik hoe dat voelt Dees. Ja als men het tegen mij zou zeggen doet dat ook pijn. Heb je wel eens tegen je man dat hji je daar mee zo'n pijn doet?Ja ik weet wel dat, de tijd dat ik dronk, ik de volgende dag te moe en te gammel was om te werken. Ook maakte ik meer rommel als ik dronk.Maar misschien zou je dat eens tegen hem moeten zeggen, misschien heeft hij niet in de gate dat hij je daarmee zo raakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Hij heeft een verleden met een alc. vader en hij wil daar niet meer in belanden. Ik heb nog altijd het gevoel dat ik de rotzooi van zijn vader en moeder moet oplossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Enne.... ik mis mijn Rebeltje(hondje) nog steeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Mijn P. is anders een schatje hoor. Zou niet anders willen. Ik hou echt van hem. Is de liefde van mijn leven, denk ik. Alleen wat alcohol betreft maakt het onze relatie kapot. Van 2 zijden dus. Hoe hiermee om te gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik wilde dat hij mij mijn gang liet gaan met mijn alcoholprobleem. Dat ik dat helemaal alleen oplos. Die drang van zijn zijde is benauwend.Trouwens ben k nu eindelijk op aan het schrijven hoe ik het voel. Voor mij openbarend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Sorry Is het. Hij belde net en ik weet dat hij meeleest. Hij interpreteerd sommige dingen helemaal verkeerd en dat doet ook pijn. Altijd die discussie. Soms dwingt hij mij ernaar. Hij benauwd me dan.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ja op z'n telefoon heeft hij internet. What ever ik zeg nu wat me dwarszit. Hoef ik het niet meer uit te leggen straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 P. z'n account heeft hij gestopt of hij moet inloggen op de mijne. Meelezen kan iedereen he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Borr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik wil ff zeggen dat mijn dochter, poes en kater zijn mijn houvast. Wat een engeltjes. BTW mijn engelen kaartj zegt:Erken wat een prachtig men je bent en eigen je dit toe: wat passend! Mij is gezegd bij mijn intake van therapie dat ik egoistischer moet zijn : Dit is me niet in dank afgenomen thuis. Bedoeld werd dat ik eerst met mezelf gelukkiger en tevreden moest worden niet anderen tekort doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik vraag me af of ik samen met Borr hier zit te frummen ipv mijn benen bruin te laten worden in de zon. Iemand een oplossing? Bruiningscreme? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 P. wekt over maar heeft gebeld dat hij meegelezen heeft. Hij was ongerust zoals altijd. Kan hm ook geen ongelijk geven want ik ben dus een monster en denk niet aan anderen.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ikke ook niet. Die tijd heb ik gehad. Hoe gaat het met jou nu? Wat een ellende wat je zoontje betreft. Hoe heet hij eigenlijk. of wil je dat niet zeggen. Ook te begrijpen. Maar dan is het nog persoonlijker voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ja Borr. P vindt dat ook als ik maar niet drink. Dat is zoooo dubbel. Ik ben altijd dezelfde,alleen als ik gedronken heb wat recter door zee. Wil niet altijd het liefje zijn maar mezelf altijd en overal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Borretje, ik geloof niet dat het handig is de man van Desi hier ter verantwoording te roepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Dees hoe gaat het nu met niet drinken? Lukt dat nog steeds? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Heb een paar uurtjes in de aircokamer doorgebracht. Nagedacht over het concert vanavond. Ik ga niet. Vind het eng, te warm en daarom nog enger. Heb een vriend van m´n zoon nu heel blij gemaakt Ga even met de honden sloffen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Borr je bedoelt mij toch niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Bor heb je mijn Pb niet ontvangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Het kontakt met hun vader vind ik zeer belangrijk. Zij zijn geboren uit mij hem hem niet waar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ja op het moment dat ze verwekt zijn was er liefde anders was dat iet gebeurd volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ki: dan heb je te maken met een ander karakter of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Goedemiddag!Hannah hoest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden