Spring naar bijdragen

9-7 vrijdag

igor

Aanbevolen berichten

Borr: hij houd niet van honden alleen katten. Mijn hondje is naar mijn ex. hij dulde hem wel maar het is niet zijn ding.

Ik denk ook niet dat hij mij als zijn hond ziet maar in een kwade bui is hij zeer kleinerend wat ff. aaaauuuwwww pijn doet.:brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 457
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik weet denk ik hoe dat voelt Dees. Ja als men het tegen mij zou zeggen doet dat ook pijn. Heb je wel eens tegen je man dat hji je daar mee zo'n pijn doet?
Ja ik weet wel dat, de tijd dat ik dronk, ik de volgende dag te moe en te gammel was om te werken. Ook maakte ik meer rommel als ik dronk.
Maar misschien zou je dat eens tegen hem moeten zeggen, misschien heeft hij niet in de gate dat hij je daarmee zo raakt.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil ff zeggen dat mijn dochter, poes en kater zijn mijn houvast. Wat een engeltjes. BTW mijn engelen kaartj zegt:

Erken wat een prachtig men je bent en eigen je dit toe: wat passend!
Mij is gezegd bij mijn intake van therapie dat ik egoistischer moet zijn : Dit is me niet in dank afgenomen thuis. Bedoeld werd dat ik eerst met mezelf gelukkiger en tevreden moest worden niet anderen tekort doen!:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb een paar uurtjes in de aircokamer doorgebracht. Nagedacht over het concert vanavond. Ik ga niet. Vind het eng, te warm en daarom nog enger. Heb een vriend van m´n zoon nu heel blij gemaakt :)

Ga even met de honden sloffen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...