niwi Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 aha...groot feest dan...met cola, spa, 7-up Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Witje de vijvers zijn klaar op de rand na. Die moet nog gemetseld worden, maar het is nu veel te warm. Dan worteldoek erom heen, grint storten en klaar is Toos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 de Bol se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 en nu volhouden he...Isanuchterheid is een beloning... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 10 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 quote: Originally posted by: SaraVon: als ik hond was zou ik ook bij zo'n lieve baas kruipen ! Mijn ouwetje is er ook erg bang voor maar ik ben een strenge trainster: hoe meer ik de hond bevestig in z'n angst, hoe erger het wordt dus negeer ik haar. Hard ben ik hè? Maar zo heb ik haar wel over andere angsten heen gekregen, bijv. de stofzuiger. Hoi Suus, lekker bijgeslapen? Geniet van de morgen en.........starten in z'n 1? Nee ik start in zijn 4 en weer kop op het stuur,en waarom zo 2008 ik ben ik hoor hhaha, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Je gaat wel foto's zetten dan he "Toos" Ik ben razend nieuwschierig hoe het er uiteindelijk uit komt te zien.Ik weet zeker dat het mooi wordt, ik vond het nl al zo mooi op de foto's die je eerder hier geplaatst hebt.Een jaar isa!!!Wow wat is er veel gebeurd he, in dat jaar pffIk vind het knap van je hoor, hoe je alles doorstaan hebten zoals je nu weet, het is meer dan de moeite waard geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 10 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 GG mijn lijn breekt niet hoor. heb een erg sterke lijn genomen! Heb wel slecht geslapen en annaf een logeetje dus ben voorbereid haha ik heb honger en manlief is croissants en kaasbroodje aan het haelen, ben verder brak[zonder alc.] maar gaat oo goedkomen maar manlief is vrij dus veel kan ik niet doen,ja stiekem hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Heel even bijgelezen.....Suus, je hebt de datum vanmorgen bij openen op 2008 gezet, hihi. Vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Is beloofd Witte. Zal mooie foto's gaan maken.Moghu Vonneke.Suus, Moet jij nu zo veel medicatie gebruiken? Is dit blijvend of kan dat dadelijk afgebouwd worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Heee suusje en Yvonnealles goed met jullie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Met mij alles goed witte... alleen zoooo warm en moet van alles doen hier.... pffff, maar mag niet klagen hoor, anders deed ik het wel:DHoop dat met jou ook alles goed is:heart:Zo, en nu ga ik weer verder met.... pfff bedden verschonen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Heel goed ook Isa,Ik heb mn jaar adb erop zitten inmiddels was op 1 juli dit jaar.Gaat helemaal goed,Maar het gevaar zit nog wel in een klein hoekje En daar blijft het waarschijnlijk altijd wel zitten ook Daar ben ik me wel van bewust hoor.Ik heb dit weekend nog weer ff extra afgesproken met mn pactmaatjeFf de banden weer aan gehaald.Kermis en voetbal dit weekend, dus je snapt wel dat zijn gevaarlijke evenementen;)Ik ben zo blij dat ik mn maatje nog heb en daar wil ik voorlopig ook nog niet zonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ben weer weg mensen. Naar Jos. Hopelijk dat hij zich een beetje redelijk voelt. Zie er niet tegenop, en ga de afspraak die ik met de psych. gemaakt heb om anderhalf uur bij Jos te zijn, handhaven. Of het nu wel of niet leuk is bij Jos.Laterzzzzzzz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Gooooooood morninggggggggggggg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Goedemorgen JaneEn iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Heeeee Jane,gooooooodmorning,Jij klinkt blij.......Dan wens ik je toch maar veel plezier bij Jos, Bol.Maak er het beste van voor jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Heeeee Marjo voor jou ook een hele goeie morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Hoi meidenja best welnog niet de stad in geweesten binnen is het nog redelijk koel hierbij jullie een beetje uit te houden?en ready voor da Oranje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 ........... en Niwi ook dus(niet alleen meiden in da house) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 ik voel me eigenlijk wel zitten tussen die meiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Precies Isa,Bij de kermis gewoon iets eerder naar huis gaan als de rest, want op een gevene moment wordthet dan toch minder, als iedereen hallelujah in de gloria komt.Maar dan toch het leukste gedeelte van de dag meegemaakt.En bij de voetbal is het nog afwachten, misschien wel heel vroeg thuismorgen weten we het.Ik ben wel super benieuwd hoor!!Alles zit hier potjedicht met gordijnen en zonwering Janewel staan lekker alle deuren tegen elkaar open.Dus best wel te doen.Ik verbaas me erover hoe lekker ik ff achter mn pctje zit met dit mooie weer.Tis eigenlijk geen pc weer numaar ja het komt vast door alle leuke mensen van hier;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Den niwi sé, hulp nodig ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 best wel goed toeven hier he niwiJe bent momenteel ff de Anton Heiboer van het frum:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Will!!!!!Nu alweer wakker??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 maar voelt wel goed hoor, Witte...ik heb geen bezwaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden