lady jane Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 en straks zingen we misschien het wilhelmus voor je:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 en voor nu olé olé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 en lang zal ze leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 k Niwi, moet ik joumaar niet in t donker tegenkomen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 tijdens een dergelijke finale toch niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 doe mij maar een icetea dan, lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Hugh, 'k benner héIedereen er klaar voor !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Veel plezier allemaal vanavondIk ga de stad in, kijken in een cafeMaar ik beloof nu nog ff snel, dat ik me heel netjes zal gedragenLaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 quote: Originally posted by: niwinog een bankstel naar de filistijnen dan Of naar de kringloop:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 ik begin het zelfs leuk te vinden,ja, allemaal meezingen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 quote: Originally posted by: jane4en straks zingen we misschien het wilhelmus voor je:P Nou ik zou het wel heel erg schijnheilig vinden als we zouden winnen, omdat dan het Wilhelmus te zingen met "En de Kohoho....ning van Hispanje heb ik altijd geeërd. Bovendien bestaat Hispanje misschien helemaal niet.Flauwekul allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Juist beelden gezien van A'Dam, nie te doen. Wat een prachtig landje hebben jullie toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Niwi heeft toch ook mee gespeeld in een film van James Bond. Weet je wel die hele lange man met dat stalen gebit waar hij een blik erwten open kon maken? Dat was jij toch Niwi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 We zijn toch ook van Duitsen bloed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 als nou met die spanning eens iedereeen zijn mond zou houden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Ja Will we zitten hier van alles op te vreten wat niet te vreten is maar verder gaat het welHannah1 doe mij maar een alcovrije oranjebitter hahahaKrijg nou echt klappertandjes, grijze haren en jubeltenen met juighakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Drup, de vrouwtjes gaan bbq maken, want ik heb geen tijd, als dat maar goed komt. Niwi, vuvuzela bij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 ikzelf ben al erg genoeg, will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 quote: Originally posted by: KoreWe zijn toch ook van Duitsen bloed? Nee joh Kore, dat is Willem Alex. Dat is een halve duitser. Ja zo'n gast heeft het wel makkelijk hoor. Als ned. tegen Duisland had moeten spelen had dat hem toch niks uit gemaakt. Had ie met de winnaar kunnen mee blerren.O mensen ff wachten het volkslied. ff staan met mijn hand op mijn hart..... Moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Hanaaaahhh!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Ik dacht al dat ik iets zag aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Zingen kunnen die spanjaarden alzo niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Nou Kore ik vind die stemmen als die zo hees zijn best wel iets hebben hoor. Dat hoort dat ook vaak in de natuur als de damhertenwijfjes bronsig zijn. quote: Originally posted by: KoreZingen kunnen die spanjaarden alzo niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 nee maar die hebben ook geen jarige hannah bij zichen ooijer is ook jarig vandaag han! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Ik bedoelde de voetballers, Bol,niemand zong mee.Hannah, zijn er ng hapjes? hier is alles al bijna op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden