Spring naar bijdragen

Zondag 11 juli


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha, Sara,
Ik verander het als er een aanleiding voor is,
vandaag was een pb dat me weer een stapje verder bracht

Voor mij is het dus niet alléén maar grappig,
en als je benieuwd bent hoe het afloopt
moet je het boekje maar lezen
Het heet: De kleine prins.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol :sun:

Niwi, zo bedoelde ik het eigenlijk ook! ;)

Allright mensen ik heb weer de zondagblues.
Achter de wolken schijnt de zon maar achter mijn zon zit een gitzwarte nacht.
Een zwart gat liever gezegd.
Heb vanmorgen mezelf aan enige introspectie onderworpen en pijnlijke ontdekkingen gedaan.
Ik besta "bij de gratie van...." , haal mijn bestaansrecht uit van alles en nog wat maar niet uit mezelf. Ik moet dus leren om mijn eigen motivatie te worden.
AU.
Ja, dat gebeurt als je nuchter blijft :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We bestaan allemaal bij de gratie van lieve saar
eb en vloed
donker en licht
liefde en haat
ga zo maar door
de wereld zit vol met tegenstellingen
en zonder de een
heeft het ander geen recht van bestaan.
Geen troost, kan helaas ook niet
maar na jouw donkere nacht
schijnt ook de zon weer.
Gisteravond een lang gesprek met een naamgenootje van je
over suicide, ze had er een beangstigend volwassen kijk op.
Gek genoeg maakte het me trots en droevig tegelijk.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mooi Kore, om dat zo te doen...........

Drup: HOIHOIHOI gaat het toch nog goed komen. Fijn voor je :heart:

Fransje: bedoel je de verslavingsgevoeligheid? Of het "er niet mogen zijn"?
Sorry meis, heb nu geen tijd om er langer over door te bomen want moet de klok in de gaten houden.
Maar ik weet dat er meer frummers zijn die hetzelfde probleem hebben/hadden hoor.

See you later alligator
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Graag Bolleke. Dinsdag belt het verhuis bedrijf voor offerte en wanner ze kunnen komen. moet nu eerst afwachten tot de hypotheek rond is.. Dat komt wel goed volgens de adviseur en heb de papieren al ingedient dus nu nog de fiat van de bank en die werken erg traag wat betreft het verstrekken hiervan. Gekke is als je moet betalen ze erg rapido zijn. Mijn nieuwe hypotheek is veel lager als mijn oude dus ik verwacht niet dat ze snel zijn hahaha. Pak ondertussen alvast eea in totdat ik de juiste datum weet want kan moeilijk alles al inpakken en hier nog ff moet (over) leven. Verveleden is dat ik een huis met spullen van drie verdiepingen probeer in een flat te proppen terwijl ik niks weg kan doen. Jawel hoor ik gooi 3 keer wat in de kliko en haal er 2 keer wat uit hahaha. Hetzelfde als met kleding waar ik geen afstand van kan doen dus doe het weg voor een goed doel maar haal het tig keren uit die zak en als ik de moed heb door te zetten dan mis ik opeens dat truitje of zoiets. Voor velen een herkenbaar verhaal vrees ik, voor anderen die makkelijk afstand kunnen doen is dit kul.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanx kan goed tegen de warmte en ondanks mijn minder validiteit kan ik heel wat aan hoor al zie ik er uit als een spinnetje.

Zo, dus hup druppie weer verder, dan doggy uit, eten maken anders ben ik niet op tijd voor de finale. Zal hier morgen wel weer voor gestraft worden met veel pijn maar kan me niet schelen dat is morgen pas hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Drup, Kore wil ook mee helpen. Dat zijn al twee mensen meer die je mee kunnen helpen. Geef jij maar aan wanneer je dat wilt.

Marieke ik denk dat jouw man wel eens heel depressief zou kunnen zijn. Je hoort dat heel vaak bij ouderen. Misschien wil hij daar eens naar laten kijken meis;)

Héhé die Moppie.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij bent al helemaal enthousiast voor vanavond he Bol? Wij hier trouwens ook hoor. Zoonlief zit in zn oranje voetbalshirt en een oranje boxer. De beessies hangen op de tv en bank. En dan vanavond gaan we ons haar nog oranje spuiten. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
Lang geslapen, werd met hoofdpijn wakker toen dacht ik -oei, maar even blijven liggen tot dat weg is. Gister mn reserves opgemaakt met de workshop, die moeten weer bijgetankt.
Dus vandaag ook rustig aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke ik heb even het bericht van gister gekopieerd over de workshop:
....
ooooooh dat was warm
2.5 uur met je lichaam trillen
geen airco
maar wel veel geleerd

Kreeg complimenten voor mn buik, huh, schijnt een echte buikdansbuik te zijn. Ja dat komt door die buikrol haha, ondanks dat ie dus best vet is heeft ie precies de juiste vorm
En ik ga een dieptecursus doen denk ik bij deze juf, en daarna een optredencursus, waar je dus ook optreedt en daarvoor betaald krijgt

Nog wat kleding gekocht, mn bankpas zucht en steunt, maar het is ergens voor zullen we maar denken.
....

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


mijn slechtste dag nu is nog altijd vele malen beter dan mijn beste dag toen ik nog dronk...



Prachtig niwi, zoooooo......jij (en ik ook binnen 20 jaar ?)

Als jij Hugh Hefner mag spelen, krijg ik dan de rol van Larry Flinnt ?? :D

Forum hou je vast, Hugh and Larry on the loose B)

Nu weg met de moto, heerlijk cruisen.

MAAK JULLIE KLAAR NEDERLAND !!! Nog een 7tal uurtjes !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Lieve Marieke als ze zelf niets meer willen houd het op en sta je machteloos. Het enigste dat ik nu probeer is m'n eigen leven weer op te pikken.
Kijk voorheen als iemand hulp nodig had, kon ik niet Jos was thuis en wilde liever niet dat ik een paar daagjes weg ging.
Nu ik weet dat Jos, ook al kom ik een paar dagen niet, hij toch verzorgd wordt, nu kan ik makkelijk b.v. Drup aanbieden om te komen helpen. Als ik nu zin heb om iets te gaan doen, kan ik dat doen omdat ik weet Jos zit safe.
Zover is het bij jou nog niet, hoewel het helemaal niet verkeerd zou zijn dat je man eens in een soort dagtherapie zou gaan. Daar zijn ook bijeenkomsten voor ouderen. Daar kunnen ze een balletje stoten, kaarten, aan handenarbeid klungelen. Maar ook dan moet je man zelf willen, en als hij nergens geen zin in heeft laat het dan maar.
De kunst voor jou is, te kunnen kiezen voor een stukje eigen leven. Dat zou niet verkeerd zijn lieverd want als hij dadelijk weg valt, val jij in een zwart gat en dat zou niet goed zijn voor je. Misschien kun je er wat meer op uit trekken?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...