Spring naar bijdragen

Zondag 11 juli


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lekker Hannah:D
Ik doe ook mee vandaag,
moet kunnen voor een keertje:present:

Ook een fijne dag voor alle anderen!

ik zou vandaag ook wat te vieren
gehad kunnen hebben,
nl m'n 43e trouwdag.....
tja....eigen schuld, dikke bult

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, ik ben ook niet een echte fan hoor :)
Maar degene met wie ik belde die gaat vanavond het feestgedruis in.

Ik doe de tv wel aan vanavond maar zit er niet plat voor :)
In mijn vorige woonplaats keek ik samen met de buurvrouw en haar zoon voetbal.
Dat was wel gezellig, maar als ik alleen zit boeit het mij niet erg :)
We zien wel wat er van komt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallootjes!
Ben ik weer. Gestreken, telefoongesprek, smsjes en nu ff voor de ventilator.

Welkom Sinusje (schrijft wat makkelijker); compliment! Niet alleen dat je het al 3 weken hebt volgehouden (loop je een weel vóór mij) maar ook hoe je je hebt voorgesteld en nu toch heel goed en makkelijk invoegt hier. Hoop je nog veel te lezen en succes! :present:

Thanxxx Druppie! Ik was gisteravond net zo dom als jij: ging pas met de honden naar buiten toen het eigenlijk al te laat was en jawel hoor............. Maar hier heeft het minder gehoosd dan bij jullie.

Hannah: :D!!!
Mens wat laat je me toch altijd lachen!

Kore: je nieuwe onderschrift maakt me nu toch wel nieuwsgierig; hoe gaat het aflopen???
Grapjas, stiekem n poosje laten staan en dan....... Leuk hoor ;)

Isa alweer aan het zonaanbidden, je klint zo gewelidig rustig en goed, daar kan ik me echt aan optrekken!

Moet zo al weer weg met de doggies want om 14 uur begint de BBQ en wil me op mn gemak ff omkleden. Ben blij dat ik afleiding heb op deze zondag (elke zondag).
Woman: heb jij ook iets te doen vandaag? Of geniet je lekker na van gisteren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker Hannah1 ik ben de magerste hier dus mag een dubbel stuk taart. :P Snoep nooit maar kan de kalorieen hard gebruiken.

Lekker slim bezig. Eerst douchen en dan inpakken in die hitte hahaha.

Heb goed nieuws maar wilde het eigenlijk nog niet plaatsen omdat ik eerst wil zien en dan geloven maar Caro heeft zo haar best gedaan voor me dat ik het toch alvast wil posten. Ze is gisteren 3 keer naar mijn flat gelopen in de hoop de huurders te spreken om een praatje te maken om wat info los te troggelen. Niemand thuis leek het maar als die schat het op haar heupjes krijgt kan ze brutaal zijn en de 4e keer belde ze gewoon aan bij iemand die het wel zou weten Ja ze waren op de hoogte en zouden eind van de maand er uit gaan. Triest genoeg kregen die mensen een huurwoning aangeboden die ook verkocht bleek. Er schijnt daar aanbod genoeg te zijn ja ja op deze manier? Aanbod genoeg terwijl er zo'n gebrek is aan woningen? Dat is de reden dat ik het nog niet geplaatst had want wil het eerst nog wel eens zien of ze vertrokken zijn en ik er in kan.

Enfin, ik ga maar verder met inpakken want hier moet ik er in elk geval uit. Beter gezegt ik mag er uit gezien de crisis en mijn gezondheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...