Spring naar bijdragen

Zondag 11 juli


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
woman

Zit ik dan met mn oranje haar.....



Dat zei ik dus hiet tegen mn zoon: daar zit je dan met je oranje haar. Vond ie niet grappig. :D

Jammer, jammer maar morgen weer over tot de orde van de dag luitjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het niet zo leuk vanavond, mn vriendin zat de hele wedstrijd achter haar laptop met 2 mensen te msn-en. Mijn verzoek om gezellig de laptop dicht te klappen werd in de wind geblazen.
Het andere mens zat aan de baco en deelde ons bij elke zin die ze zei mee dat ze gedronken had, een slok op had enz...
Dat ze dan drinkt doet me niet zoveel maar dat dat uitgebreid verkondigd moet worden de hele avond is wel echt zwaar irritant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee ik wilde niet pretentieus zijn.
Nou ja, de ene verslaafd aan de drank, en de ander aan dr laptop.....
Om dan koppig alleen thuis te gaan zitten is ook weer zo ontzettend niet leuk....
Dus ik heb mezelf maar vermaakt met mn oranje haar en vlaggetjes op mn wangen ;)
Was wel een spannende wedstrijd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dat pretentieus als je naar huis gaat? Je was toch op bezoek bij je vriendin? Als die gaat zitten mns-en de hele tijd, dan was ik gauw weg hoor.

Nee, nu lieg ik. :huh: Ik ging een keer een vriendin helpen met haar tuin. Was een puinzooi en zelf kon ze het niet op orde krijgen. En terwjl ik een hele middag in de brandende zon met niet meer dan één glaasje water met een citroenschijfje erin me rot heb gewerkt, zat de dame de hele middag binnen achter haar laptop. Vooraf had ze gezegd dat ze lekker eten zou gaan maken en ik dan gezellig mee kon eten. Nah, je raadt het al .... Ze was 'vergeten' boodschappen te halen zei ze toen ik klaar was. :huh:
Vriendschap is allang over. Niet alleen hierdoor maar wel meerdere van dergelijke accefietjes.
Heb er wel weer van geleerd dat ik wat mondiger kan / moet worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh!

Wat is goed Hannah?
Half vier is late, that age

Ik werd vroeger kort gehouden
Klaas mocht alles, geld toe

Ik vind het moeilijk te bepalen
Maar ik heb wel vertrouwen in ze

Ik denk het komt goed
Je houdt ze in de gaten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ja, naar huis gaan is ook weer wat....
Met mn andere vriendin gaat het ook al niet lekker. Op mn kop om een afspraak met haar te maken. Ze is fotografe en wil/kan geen concrete afspraken maken.
vaag gedoe dus van : ik weet niet, en, ik zie wel.
Dan dus niet. das pech, vriendin weg...
Nou ja, maar niet zo persoonlijk aantrekken allemaal. Misschien opzoek gaan naar een nieuwe vriendin erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...