druppeltje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Kan het nu al niet meer aanzien van de spanning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Hihi die Dar maar verlopig zweet ik peentjes. Ach ja die zijn ook oranje he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Leuk Wing,Ik heb lekker meegezongen!Weet je, eigenlijk vind ik alleen de doelpunten leuk,of de laatste 5 a 10 min,het verveelt me zo snel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Dar wel bij de wedstrijd blijven he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Eerste indruk ?? Geene vette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Ja Wing,ik heb er geen moeite mee gehad,alleen nu vind ik het wat klammig,he, is het nu al rust? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 nou zenuwslopend spelmaar spannend niet echt vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 PPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFF Geen bier en chippies maar toch vreselijk spannend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Hoi allemaal,Nee deze keer ben ik niet jarig, omdat deze Albert zich had aangemeld moest ik een andere naam kiezen vandaar AlbertRemmo;) dank voor de felicitaties maar ik was 5 juni jarigHannah1 van harte met je verjaardagIk ben ook weer weg want huiselijke rompslomp (opruimen) roept meFijne wedstrijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Mmmmmm Hannah, wat verwen je ons,ik neem de makreel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Ja Hannah1 schep maar een bord op voor me want klinkt erg lekker. Doe maar stok met kruiden boter,makreel, tonijn en kipkerrie salade als ik zo brutaal mag zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Wat gemeen:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 senk joe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Geeft niet AR toch gefeliciteerd dat je zo'n waardevol persoon bent hiet Nu weet ik ook wie Albert is en die is een tikje ondergesneeuwd maar we hadden het goed nedoeld.Pauze om dus drup weer naae de wedstrijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Is Pietje er eigenlijk nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 nog wat makreel over?mijn lievelingsvis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Wat een #$% van een scheidsrechter zeg. Moet van beroep maar St. Klaas gaan worden. Komt ie goed tot z'n recht. Wat een galbak.Hij is politieagent geweest. Zal z'n baas wel flink rijk geworden zijn :devil::devil::devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Nou Bolik vind onze jongens nou niet bepaaldmooi spel laten zien hoorer wordt wat afge-acteerd ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Ben je boos Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Ja jane. Ik vind dat ze die van der Wiel er maar uit moeten gooien. Das niks.Ook vind ik dat ze maar eens moeten beginnen met halve doelpunten toe te kennen. Net zat hij er bijna in.Een beetje Kore een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Nou de pool win ik sowieso niet meer,of er zou iedere 3 min. een goal moeten zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 OK Wingik gun m giovanni ookvan harte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Nou nog maar een uurtje spanning danwe krijgen wel waar voor ons geldechte Hollanders heoei dochter nog later thuisdat wordt weer nachtwerknou ja alles voor t goeie doel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Die ode gezien van Youp van 't Hek aan Giovanni ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Hannah weg met de hapjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden