lady jane Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 nee Beate niks helpt meermaar misschien dat ik dan wel kan slapen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 1 - 0 voor jou Jane! trusten! tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Geen leuk einde van je feestje Hannah,Ik ga slapen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 M'n hond heeft gewonnen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Welterusten frummers. Ik heb het vandaag heerlijk droog gehouden en een stukje van Nederland gezien, jammer van de wedstrijd. Morgen een nieuwe dag, een nieuwe week.Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Zit ik dan met mn oranje haar..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Hier ook droog, nou ja op een paar traantjes na.Vette pech; foute scheids, althans... kon beter toch?Ik ga slapen!Dag allemaal en slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Vandag deed ik nietwat ik van plan waste doenDat is niet ergHad wel een vredigbij mezelf gevoelHoe dit te zeggen..We zien welHannah, fijn dat je hier was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 quote: Originally posted by: womanZit ik dan met mn oranje haar..... Dat zei ik dus hiet tegen mn zoon: daar zit je dan met je oranje haar. Vond ie niet grappig. Jammer, jammer maar morgen weer over tot de orde van de dag luitjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Vond het niet zo leuk vanavond, mn vriendin zat de hele wedstrijd achter haar laptop met 2 mensen te msn-en. Mijn verzoek om gezellig de laptop dicht te klappen werd in de wind geblazen.Het andere mens zat aan de baco en deelde ons bij elke zin die ze zei mee dat ze gedronken had, een slok op had enz...Dat ze dan drinkt doet me niet zoveel maar dat dat uitgebreid verkondigd moet worden de hele avond is wel echt zwaar irritant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Dat is idd niet echt gezellig zo Woman. Had je geen zin eerder naar huis te gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Nee ik wilde niet pretentieus zijn. Nou ja, de ene verslaafd aan de drank, en de ander aan dr laptop.....Om dan koppig alleen thuis te gaan zitten is ook weer zo ontzettend niet leuk....Dus ik heb mezelf maar vermaakt met mn oranje haar en vlaggetjes op mn wangen Was wel een spannende wedstrijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Nu maar even lekker douchen dan. Gelukkig hebben wij geen kater morgen haha Lekkah PUH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Is dat pretentieus als je naar huis gaat? Je was toch op bezoek bij je vriendin? Als die gaat zitten mns-en de hele tijd, dan was ik gauw weg hoor.Nee, nu lieg ik. Ik ging een keer een vriendin helpen met haar tuin. Was een puinzooi en zelf kon ze het niet op orde krijgen. En terwjl ik een hele middag in de brandende zon met niet meer dan één glaasje water met een citroenschijfje erin me rot heb gewerkt, zat de dame de hele middag binnen achter haar laptop. Vooraf had ze gezegd dat ze lekker eten zou gaan maken en ik dan gezellig mee kon eten. Nah, je raadt het al .... Ze was 'vergeten' boodschappen te halen zei ze toen ik klaar was. Vriendschap is allang over. Niet alleen hierdoor maar wel meerdere van dergelijke accefietjes.Heb er wel weer van geleerd dat ik wat mondiger kan / moet worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Poeh!Wat is goed Hannah?Half vier is late, that ageIk werd vroeger kort gehoudenKlaas mocht alles, geld toeIk vind het moeilijk te bepalenMaar ik heb wel vertrouwen in zeIk denk het komt goedJe houdt ze in de gaten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Ach ja, naar huis gaan is ook weer wat....Met mn andere vriendin gaat het ook al niet lekker. Op mn kop om een afspraak met haar te maken. Ze is fotografe en wil/kan geen concrete afspraken maken. vaag gedoe dus van : ik weet niet, en, ik zie wel. Dan dus niet. das pech, vriendin weg...Nou ja, maar niet zo persoonlijk aantrekken allemaal. Misschien opzoek gaan naar een nieuwe vriendin erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Nou ik ga afsluiten. heb nog wat lekkers bewaard in de voorraadkast (choco!)maar eens even mezelf trakteren op wederom een droog feestje xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Hee Hannah,zie net je pb, was weer op de bank in slaap gevallen en vergeten uit te loggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ga jij ook slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 ook lekker slapen dan maar, nu of straks,in bed of onder de parasol,ik kruip m'n bedje in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden