Kore Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 Heeft niet met voetbal,maar met zondag te maken.Toen ik hier kwam wonenen zag dat de winkels op zondageen paar uur open waren,dacht ik: ha!terwijl ik toen al bijna 3mnd.niet meer dronk.....
bolletje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 Kan ik me heel goed voorstellen dat je een lichtelijke paniekaanval had Wing, maar komt tijd komt raad zeggen ze wel eens maar misschien kan het spreekwoord ook zijn komt tijd komt geld. Wie weet.
igor Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 whoeaaaaaaaah ben gewoon zo moe en melig haal ik het dekbed naar binnen de hele dag hebben de deuren open gestaan, dus verwacht niets. wat heb ik nu aan m'n teentje hangen:$ ja hoor een heel klein .........(hoopje is dat wel toegestaan?) ben moe en ga slapen want nederland wint toch vanavond dus is niet de moeite om op te blijven. weltrusten allemaal morgen gezond/vrolijk weer op.
tasseke Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 Ach, laat ik eens gek doen!GOEDENAVOND ALLENik praat en beweeg, dus ik leefzuchtend en steunend spring ik straks op mijn fietsjerichting pa en mahelaas, hier is de financiele crisis wel serieus toegeslagen dus voor mij geen feest op de Burchtach, er gaat mij wel meer voorbijZe zullen gerust nog wel een keer kampioen worden en dan kan ik feesten wat ik wilIk loop weer te hard!ze moeten uiteraard eerst de wedstrijd nog spelenmaar daar heb ik alle vertrouwen inZo een hele fijne avond toegewenstgeniet van het weer, geniet vooral van het voetbalIk ben er klaar voorom de flamengo te dansen op die spanjaarden
bolletje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 Trusten Igor, en slaap maar lekker meis.Tassie en als je nu eens gaat dansen op zo'n stoot, want ja die spanjaarden zijn niet groot maar wel knap, laat ons eerlijk zijn. Mijn eerste vriendje was een Spanjaard. Antonio Cantalopé of zoiets. Ik kreeg van hem mijn eerste kusje, en ja wel met de mond open. Dat vroeg hij en ik wist bij God niet waarom ik m'n mond open moest doen. Nou zeg ik wist niet wat me overkwam. Getver. Nee daar is zeker die aversie tegen tongzoenen vandaan gekomen. Had m'n zakken gelijk voor de rest van m'n leven vol.
Fransje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 Caro bedankt, heb het draadje gelezen.Wat er ook van waar moge zijn ik weet wel dat ik ijs heel goed kon weerstaan, het zei me eigenlijk niet zoveel.Nu heb ik sinds gisteren al een halve bak leeg gegeten.........vreemd en ik vind het nog heerlijk ook Op/invulling van een stukje leegte, het is zondag. Is altijd een moeilijke dag voor me ( en nog velen hier ).
druppeltje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 Kore pas op he. Alleen shag en een fles fris want alco geeft met deze hitte waanzin.Ja bedoelde ik Caro maar kon in de vluggigheid dat artikel niet vinden.Pietje de data's staan er bij en een ieder is vrij dit te geloven maar ik zou zeggen loop het risico niet. Maja ben geen zoetekauw dus makkelijk praten. Wat ik wel lekker vond en vind is zoute drop maar toen steeg mijn bloeddruk dus ook weer niet goed hahaha.
niwi Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 Zou het vanavond nog een interessant politiek debat zijn op televisie ??...
tasseke Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 Bolletje!!!!Nederland verplettert straks het spaanse elftalen om te feesten dans ik er bovenopik wil ze niet zoenen!!!!!!hihihi, mijn eerst tongzoen...................hij heeft het wel 20 keer gevraagd of ik het wilde proberentjeetje wat was dat eng zeg om te doenen bovendien smerig! had waarschijnlijk de hele week niet zijn tanden gepoetsten waqt moet je in hemelsnaam met zo een raar, week, kronkelend ding in je mond?gelukkig ben ik over dat trauma heen gegroeid Wat gaan jullie doen vanavond?zijn er mensen die naar al die feesten gaan?voetballen kijken in het cafe, stad of iets dergelijksof blijven we allemaal netjes thuis, geen verleidingen?
bolletje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 quote: Originally posted by: tassekeen waqt moet je in hemelsnaam met zo een raar, week, kronkelend ding in je mond?Ff voor alle duidelijkheid Tassie. Jij hebt het toch wel over een tongzoen hé
Kore Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 t Is witbier 0,0 geworden, Drup,en franse kaas en leverworst.Foei Bolletje!!!!Ik vond het meteen lekker,en zo interessant ook!Was net bijna in tranenvan Nelson Mandela...
druppeltje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 Goedzo Kore je bent een tijger. Vloeitjes niet vergeten?
lady jane Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 ff Ned.1 kijken mensenoranje museumplein
niwi Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 ik heb de afstandsbediening al verpulverd, Jane
druppeltje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 Ja niwi ik ben ook al begonnen aan mijn bankstel. Smaakt een tikje oud en naar dierenharen maar verder proef ik niks van de spanning. Miss wat ketjup er op met peper hahaha.
lady jane Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 er zit nog steeds een knop op je TV Niwihoop ik:)
lady jane Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 Hee hannahgeef je nog gauw een rondje voor het begint?leuk he toch nog een huiskamer vol zo!
niwi Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 sinds de finale van 1974 heb ik een stalen gebit, Jane....al doende leert men....en zoiets overkomt me maar 1 keer...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden