lady jane Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 Lekker han,taart bij de koffie.Kon er nog wel bij;)Eens ff op de webcam kijken hoe het in Scheveningen ishet begint hier al weer drukkend te wordenmisschien op het strand beter?Isa al weer weg, jammer.die ligt zeker al te braden.
niwi Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 tjsa, will...de mensen praten toch he...ze praten altijd over mijn drinken, nooit over mijn dorst...!!
Kore Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 Lekker Hannah:DIk doe ook mee vandaag,moet kunnen voor een keertje:present:Ook een fijne dag voor alle anderen!ik zou vandaag ook wat te vierengehad kunnen hebben,nl m'n 43e trouwdag.....tja....eigen schuld, dikke bult
niwi Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 Hannah, gefeliciteerd....de kracht van de herhaling...!!!
Kore Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 Nee hoor Hannah,Ik vier nu een andere dag.die van de scheiding:D
will Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 Ik trek er met mijn stalen ros op uit richting Zoutelande en Middelburg. Lekker genieten.Maak er een droge, maar vooral fijne zondag van. Enne, vanavond zit ik hier hé, met mijn vuvuzela
Fransje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 Goedemorgen binnenkomers Lang telefoongesprek dus even niet gelezen hier.
Kore Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 Goede morgen Fransje:present:Goed gesprek?
Fransje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 Ja was gezellig Kore, en natuurlijk ook even over voetbal
Fransje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 Ok, ik ben ook niet een echte fan hoor Maar degene met wie ik belde die gaat vanavond het feestgedruis in.Ik doe de tv wel aan vanavond maar zit er niet plat voor In mijn vorige woonplaats keek ik samen met de buurvrouw en haar zoon voetbal. Dat was wel gezellig, maar als ik alleen zit boeit het mij niet erg We zien wel wat er van komt....
Sara Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 Hallootjes!Ben ik weer. Gestreken, telefoongesprek, smsjes en nu ff voor de ventilator.Welkom Sinusje (schrijft wat makkelijker); compliment! Niet alleen dat je het al 3 weken hebt volgehouden (loop je een weel vóór mij) maar ook hoe je je hebt voorgesteld en nu toch heel goed en makkelijk invoegt hier. Hoop je nog veel te lezen en succes! Thanxxx Druppie! Ik was gisteravond net zo dom als jij: ging pas met de honden naar buiten toen het eigenlijk al te laat was en jawel hoor............. Maar hier heeft het minder gehoosd dan bij jullie.Hannah: !!!Mens wat laat je me toch altijd lachen!Kore: je nieuwe onderschrift maakt me nu toch wel nieuwsgierig; hoe gaat het aflopen???Grapjas, stiekem n poosje laten staan en dan....... Leuk hoor Isa alweer aan het zonaanbidden, je klint zo gewelidig rustig en goed, daar kan ik me echt aan optrekken!Moet zo al weer weg met de doggies want om 14 uur begint de BBQ en wil me op mn gemak ff omkleden. Ben blij dat ik afleiding heb op deze zondag (elke zondag).Woman: heb jij ook iets te doen vandaag? Of geniet je lekker na van gisteren?
Sara Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 GRMBL GRMBL GRMBL waarom maak ik toch zoveel typefouten?!!!Nooit leren blindtypen, daar zalt aan liggen.GRRRR.Sorry.
Sara Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 Hoi Niwi; je tegenpartij is al op pad hè? Offe......................hedde gij 'm weggejaagd zodat ge nu lekker Anton Heyboer kunt spelen ?!
niwi Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 Anton Heyboer lijkt me niet zo'n geweldige vergelijking, Sara.Misschien zou Hugh Hefner beter bij mij passen ???
bolletje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 Saartje ik heb wel leren blindtypen en ik maak ook vouten;) Had een snelheid van 245 aanslagen p.m.Nou daar is nu nog weinig van te merken hoor. En fouten horen nu eenmaal bij het leven.
niwi Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 Bovendien beschouw ik Will niet als tegenpartij, meer een partner in crime...
Sara Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 You say it, Niwi !Je mag zelluf kiezen, leuk hè Maarre........ gaat het goed met je?
niwi Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 met mij gaat altijd alles goed, Sara....mijn slechtste dag nu is nog altijd vele malen beter dan mijn beste dag toen ik nog dronk...
druppeltje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 Lekker Hannah1 ik ben de magerste hier dus mag een dubbel stuk taart. Snoep nooit maar kan de kalorieen hard gebruiken.Lekker slim bezig. Eerst douchen en dan inpakken in die hitte hahaha.Heb goed nieuws maar wilde het eigenlijk nog niet plaatsen omdat ik eerst wil zien en dan geloven maar Caro heeft zo haar best gedaan voor me dat ik het toch alvast wil posten. Ze is gisteren 3 keer naar mijn flat gelopen in de hoop de huurders te spreken om een praatje te maken om wat info los te troggelen. Niemand thuis leek het maar als die schat het op haar heupjes krijgt kan ze brutaal zijn en de 4e keer belde ze gewoon aan bij iemand die het wel zou weten Ja ze waren op de hoogte en zouden eind van de maand er uit gaan. Triest genoeg kregen die mensen een huurwoning aangeboden die ook verkocht bleek. Er schijnt daar aanbod genoeg te zijn ja ja op deze manier? Aanbod genoeg terwijl er zo'n gebrek is aan woningen? Dat is de reden dat ik het nog niet geplaatst had want wil het eerst nog wel eens zien of ze vertrokken zijn en ik er in kan.Enfin, ik ga maar verder met inpakken want hier moet ik er in elk geval uit. Beter gezegt ik mag er uit gezien de crisis en mijn gezondheid.
Fransje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Geplaatst 11 juli 2010 Hoi Sara Wat je vanmorgen eerder op de draad schreef vond ik heel veel herkenning in!11-07-2010 07:47
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden