Spring naar bijdragen

maandag 12 juli

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 429
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee, Tas ik niet.
Maar we weten ook niet of Laura alleen is met Desi?

Pff het is alweer hondenuitlaattijd. Ga maar weer, maar ben wel n beetje bang, zoek een weggetje met weinig bomen.
Kom straks meteen ff kijken voor de laatste berichten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

laura,

natuurlijk is dat niet leuk voor jou, maar dat is wel de ziekte, alcoholisme
daar doe je rare dingen van, die je helemaal niet wilt.

Maar heb je hulp nodig nu?
is er iets ernstigs gebeurd?

je moeder kan gewoon het beste gaan slapen en dan is ze over een uurtje of twee gewoon weer ok

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laura wij zijn op en top leugenaars als het om drank gaat meid. We hebben alle wegen al bewandeld en weten allemaal op een heel geniepige manier zo aan drank te komen dat we er zelf verstelt van staan.
Wiskey in een flesje ijsthee omdat het dezelfde kleur heeft. Bier verstoppen, net doen als of je water drinkt en dan drink je jenever. Alles maar om aan die drank te komen. Jij kunt er niets aan doen meid, je moeder moet zelf de kracht gaan krijgen om die drank te laten staan.
Voel je in godsnaam niet schuldig en kies voor je eigen leven meid. Dat is nu voor jou het belangrijkste. Jij moet dadelijk verder. Het klinkt hard als ik dit zeg maar jouw moeder is zelf verantwoordelijk voor haar gedrag, niet jij nog je vader. Ga er voor meis. Echt. Kies voor jezelf.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman: dat had ik ook al gevraagd maar geeft ze geen antwoord op.

Kore: ben het wel met je eens, echte hulp in de praktijk kunnen wij niet bieden, ik bedoel dat Laura daarvoor beter bij een bevriend iemand in de buurt kan vragen als er echt iets mis zou zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké Laura, dat is dan in elk geval beter.
Maar als je het niet vertrouwt of denkt dat het niet goed gaat met je moeder kun je dan ergens hulp vragen? Wij zitten alleen maar hier op de pc en kunnen verder niet echt iets doen meissie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laura wat voor 'n kleur huid heeft ze nu? Heeft ze rode plekken? En misschien is er een mogelijkheid, haar verplicht op te laten nemen. om haar tegen haarzelf in bescherming te nemen.
Kun jij haar polsslag opnemen? En als je het niet vertrouwd, gelijk de huisarts bellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pffff, dat maakt het wat makkelijker Laura

15 jaar, dus dan hoeven we niet tegen je te praten of je een kleuter bent :D

Mooi dat ze op bed ligt, dan knapt ze snel op.

kan me voorstellen dat je dit heel moeilijk vindt, het is ook geen gezicht en het doet gewoon pijn.
ik begrijp dat er geen andere ernstige dingen zijn gebeurd.
wilde je dan gewoon even praten? even vertellen dat jij het moeilijk hebt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heb je perfect gedaan Laura om die drank weg te gooienm meer kun je echt niet doen. En je kunt nu eenmaal je moeder niet helpen. Hoe hard dat ook klinkt lieverd, je moeder moet zelf die kracht hebben. Daar is maar een manier voor, zij moet de keuze kunnen maken. Jij kunt haar niet helpen. Nu tenminste nog niet. Je hebt het zwaar meid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...