Otje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Laura, hoe oud ben je ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Tas, dit is niet de eerste keeren als Laura het niet aan kanzal ze weten waar ze terecht kan.Dit schrijven-over stuut me tegen de borst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Nee, Tas ik niet. Maar we weten ook niet of Laura alleen is met Desi?Pff het is alweer hondenuitlaattijd. Ga maar weer, maar ben wel n beetje bang, zoek een weggetje met weinig bomen.Kom straks meteen ff kijken voor de laatste berichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 *verwijderd door de moderator* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 laura,natuurlijk is dat niet leuk voor jou, maar dat is wel de ziekte, alcoholismedaar doe je rare dingen van, die je helemaal niet wilt.Maar heb je hulp nodig nu?is er iets ernstigs gebeurd?je moeder kan gewoon het beste gaan slapen en dan is ze over een uurtje of twee gewoon weer ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Laura wij zijn op en top leugenaars als het om drank gaat meid. We hebben alle wegen al bewandeld en weten allemaal op een heel geniepige manier zo aan drank te komen dat we er zelf verstelt van staan.Wiskey in een flesje ijsthee omdat het dezelfde kleur heeft. Bier verstoppen, net doen als of je water drinkt en dan drink je jenever. Alles maar om aan die drank te komen. Jij kunt er niets aan doen meid, je moeder moet zelf de kracht gaan krijgen om die drank te laten staan.Voel je in godsnaam niet schuldig en kies voor je eigen leven meid. Dat is nu voor jou het belangrijkste. Jij moet dadelijk verder. Het klinkt hard als ik dit zeg maar jouw moeder is zelf verantwoordelijk voor haar gedrag, niet jij nog je vader. Ga er voor meis. Echt. Kies voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 *verwijderd door de moderator* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Woman: dat had ik ook al gevraagd maar geeft ze geen antwoord op.Kore: ben het wel met je eens, echte hulp in de praktijk kunnen wij niet bieden, ik bedoel dat Laura daarvoor beter bij een bevriend iemand in de buurt kan vragen als er echt iets mis zou zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Oké Laura, dat is dan in elk geval beter.Maar als je het niet vertrouwt of denkt dat het niet goed gaat met je moeder kun je dan ergens hulp vragen? Wij zitten alleen maar hier op de pc en kunnen verder niet echt iets doen meissie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Laura wat voor 'n kleur huid heeft ze nu? Heeft ze rode plekken? En misschien is er een mogelijkheid, haar verplicht op te laten nemen. om haar tegen haarzelf in bescherming te nemen.Kun jij haar polsslag opnemen? En als je het niet vertrouwd, gelijk de huisarts bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Laura ben je nu alleen met je moeder?Hoe laat komt je vader thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Mensen ik word verdrietig van zo'n hulpkreet van zo'n meid van 15 jaar. Vreselijk allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 pffff, dat maakt het wat makkelijker Laura15 jaar, dus dan hoeven we niet tegen je te praten of je een kleuter bent Mooi dat ze op bed ligt, dan knapt ze snel op.kan me voorstellen dat je dit heel moeilijk vindt, het is ook geen gezicht en het doet gewoon pijn.ik begrijp dat er geen andere ernstige dingen zijn gebeurd.wilde je dan gewoon even praten? even vertellen dat jij het moeilijk hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 '. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Dat heb je perfect gedaan Laura om die drank weg te gooienm meer kun je echt niet doen. En je kunt nu eenmaal je moeder niet helpen. Hoe hard dat ook klinkt lieverd, je moeder moet zelf die kracht hebben. Daar is maar een manier voor, zij moet de keuze kunnen maken. Jij kunt haar niet helpen. Nu tenminste nog niet. Je hebt het zwaar meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 WAT????Dus we zijn voor niks bezorgd geweest?!Va fa'nchulo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Dames: herlees de laatste tekst van jongedame Laura eens goed................................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Sorry maar ik heb geen drank. gehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 oeps!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Hoi Dees, de waarheid is al tot me doorgedrongen.Nu waarschijnlijk bonje met dat lekkere ding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden