Spring naar bijdragen

maandag 12 juli

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 429
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goede middag allemaal.
dank voor de wijze woorden die geschreven zijn voor mij, het geeft me veel steun. en dat er iets moet gebeuren JA. (ben er mee bezig) de adb traning heb ik gevolgd maar ik heb nog een klein (gemeen) schopje onder m'n achterste nodig geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dees, nee nee meis maar wat ik al schreef. Soms heb ik het gevoel dat jouw berichtjes anders geschreven zijn. Dan krijg ik het gevoel dat je wel eens gedronken zou kunnen hebben. Maar dat is MIJN gevoel. Jij weet het beste of dat zo is of niet. En zolang je bezig blijft met de alcohol de baas te worden, ben je goed bezig.;):heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, nu weet ik het weer, Had er idd over gelezen.
Maar dit is toch een onhoudbare situatie?
Ze maken misbruik van je, en dat moet je niet meer toelaten toch?
Nu loop jij je te verbijten, terwijl ze je respectloos behandelen.
Dat moet je ze duidelijk maken.
Het is toch jouw woning?
Volgens mij is dit het moeilijkste wat er is, je kind de deur wijzen,
maar in dit geval wel het beste denk ik, zowel voor jou als voor hen.
Ze moeten toch leren om op eigen benen te gaan staan.
Hebben ze zich ingeschreven voor een woning?
Liefs en sterkte meis!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara, wat heftig!! Herken uit voorbije dagen de hectiek vóór een afspraak. Dat heb ik losgelaten. Ik zorg alleen dat m'n afspraken goed genoeg kloppen met de zorg voor m'n honden en inmiddels ook met het innemen van m'n nieuwe medicatie. Tegenwoordig móet ik niet zoveel meer van mezelf. Dat betekent dat ik veel rustiger wegga want vroeger moest ik bijna altijd spugen en heel veel kokhalzen van al dat móeten en snel ook!

Hier is het ook wisselend weer en het doet me veel aan Afrika denken. Toen ik ook wel heel angstig maar zaken nog niet zo erg vermeed. Pff, over vrijheid gesproken......

Na EMDR-behandeling heb ik mezelf ooit in Italy geleerd middels EMDR op mezelf toe te passen minder bang te zijn. Zelfs m'n hond (Kip uit Spanje :D ) is daardoor veel minder angstig voor onweer geworden :)

Hoe je het hebt gedaan vind ik van veel doorzettingsvermogen getuigen! :)

Nu ik dit schrijf heb je over 5 minuten de afspraak. Hoop dat je reis er naar toe wat gladder is verlopen.

Igor: Al spreek ik je even streng toe, het is echt vanuit ervaring en hoop voor jou! :) Op de 1 of andere manier heb je mij geraakt en dan komen allerlei gevoelens boven, misschien negatieve in jouw beleving maar van mij uit juist met het gevoel je zo goed en kwaad als ik kan te steunen. Vanuit m'n tenen.

Je bent geen ezel, hoewel ik ezels zoooo lief vind en ik ze zo vaak misbruikt vind. Je bent een mens met keuzes, gezond verstand en wijsheid. Soms (of misschien vaak) moeten wij als mens die bronnen aanspreken eer we zien en voelen hoe we het willen! Dan pas kunnen we beginnen met afspraken met onszelf maken.

Igor, meid ;) ik heb alleen het beste met jou en je puppy's voor :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke heel veel sterkte meid. Ik hoop dat je suc6 hebt. Al was het alleen maar om het feit dat ze voelen dat ze niet meer van je kunnen profiteren.:heart:

Wie had er dat mooie onderschrift ook al weer. Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan? Of zoiets?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mariek hou voet bij stuk. Als je hen eruit zet wat dan? misschien leren zij en haar ouders ervan. Denk nu aan jezelf. Kan me voorstellen dat het pijn doet naar je zoon toe maar het is beter en hard. de ouders van die meid hebben ook een verantwoording en je zoon leert verantwoording zo nooit. Het is beter om verantwoording te LEREN. ff billeknijpen en laat ze dan. Ze komen heus wel terug. Want ze hebben het heel goed bij jou gehad. Laat ze voelen!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor: :heart:

Mentaal barst ik van de energie. Doe veel tussendoor en pas me aan. Als het staande niet meer lukt, pak ik gewoon een stoel :)

Nu even met de honden lopen. Ze zijn al aardig op leeftijd en pas het lopen op hun behoefte aan. Gelukkig maar voor mij ;)

Heb wel weer goede hoop met fysio-begeleiding B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie hebben het altijd over kookwekkers hé? Nu rook ik een pakje sjag in de 5-6 dagen hé? Ik zal eens kijken of het me lukt om 1 week met een pakje te gaan doen. Wil beginnen zodra ik een nieuw pakje open maak.
Wat denken jullie, zou dat ook lukken? Misschien dat ik dat met iemand anders kan doen? Met meerderen staan we natuurlijk sterker.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...