Madelief Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Nog een goedemorgen voor een ieder die later erbij kwam!Heb de lampen aan in huis, zo donker is het hier!De lucht gromt en grauwt.Alle ramen en deuren open, de frisse lucht komt binnen.Heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Oei, dikke regendroppen, midden in de zon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Heerlijk hoor dat het zo goed gaat met jullie druppeltjeEchte vriendschap is een duur goedDe moeite waard om hard aan te werken.Ik wens je veel succes met alles wat bij een verhuizing komt kijken.Haha bol ik zie dat je weer lachtGrappig he, dat we het weer zo verschillend beleven.Nou ja het scheelt me dat ik weet dat jij nu van het weer geniet...Welkom jetsetGoed dat je ook voor jezelf kiest. Je kunt helaas de wereld niet op je schouders nemenEerst maar zelf weer op de rails komen en dus voor jezelf kiezen.Dat vind ik een goed idee van jeIk wens je succes met de strijd tegen alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Jet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Op hoe laat staat je wekker vandaag Madelief??Werkt die methode goed voor je?Ik vind m wel cratief bedacht van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Cathy vlug naar buiten voor de regenboog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Goeie morgen lieve Jet.In het begin heb je je handen vol aan jezelf, dus je hoeft je niet te verontschuldigen lieverd. Dadelijk als het wat stabieler wordt komt het bijdragen naar anderen wel. Nu ben jij belangrijk.Je schrijft dat de (lintwormen) overal zitten. Weet je ook waarom je graag wil drinken? Wat daar achter zit?Welk gevoel je graag weg drinkt? Je bent natuurlijk niet verplicht hierop te antwoorden.Yes het regent en onweert hier, joepie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Witte het staat hier op het frum, en het werkt voor mij echt uitstekend!Iemand, weet even niet meer wie, wees me hierop.Ben het gaan proberen en het lukt!Voorheen begon ik met wijn vroeg in de morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ha das mooi dat je het gevonden hebt dan Madelief.Ik kende m niet, ik ken alleen de keukenwekkermethode.Maar het helpt je en dat is mooi(blijf nog wel ff nieuwschierig op hoe laat hij vandaag staat;) ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 scheeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ik ben aan de andere kant ook blij hoor Akelei met dit weerIk heb zelf een moestuin en tegen deze buien kan ik niet tegenop met de sproeierJetset (bedoelde ik natuurlijk) ik heb een idee:Je zegt Kortom erg zoekende, ben je bijna 50Misschien kun je het andersom zien.Je geeft als het ware jezelf een kado door deze zoektocht met jezelf aan te gaanvoor je 50 verjaardag.Dan maak je de gedachte eraan wat positiever misschien voor jezelf.Ik hoor graag van je wat je van deze gedachte vind?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Witte het is ook de keukenwekkermethode, alleen zet ik gewoon direct mijn wekker als ik uit bed kom,hoef ik als ik er niet aan denk ook niet elk uur mee geconfronteerd te worden om hem te verzetten.Nu staat mijn wekker op half 1, het is jaren geleden dat ik zo laat ben begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Knap van jezelf madeliefDat je nu elke ochtend droog doorkomtWat een verschil zal dat voor je zijn, als je jaren in de ochtend bent begonnen met drinken.mooi om te zien dat iedereen zo zn eigen manier vind om de alcohol de baas te worden.Ik wens je veel succes en veel doorzettingsvermogen!!!En veel schrijven hier he op moeilijke momenten,dat helpt echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Jet,gevoelens zijn er om te voelen,ze zijn niet in woorden te vatten.Wie niet zoekt,wordt gevonden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Witte, thnx! En ja ik blijf schrijven, hier en op het pactdraadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Als je de zoektocht goed doet, dan vliegt de tijd hoor jetset.Ik las dat je ook moeite hebt om bij je gevoel te komen, met name dat vergtveel inspanning.Tenminste dat is nog steeds een punt voor mij, waar ik hard aan moet werken.Is echt niet in een jaartje klaar.Gelukkig kun je zeker over de helft zijn als je je sara viertMoet jij is zien hoe een ander mens je dan bent.Als je laatste kind tegen die tijd ook nog het huis uit is, kom je helemaal in een nieuwe levensfase.probeer het positief te zien. Het kan je alleen maar beter gaan in de toekomst.In ieder geval wens ik je veel succes bij je zoektochtHet is de moeite waard al zeg ik t zelf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Lieve Jet,Misschien proberen om minder te analyseren. Maar ja dan weet je niet wat er boven kan komen.Ik deed dit vroeger ook. Bij mij was dat pure onzekerheid. Wat voel ik? Wat een raar gevoel? Wat zou dat kunnen zijn? Waar komt dat vandaan? Hoe kom ik er zo gauw mogelijk vanaf.Vanwaar dit verdriet?Zolang ik bezig was te analyseren, kon ik niet echt voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Mensen mijn vijvers lopen over Helup. Nou voor diegene die in het midden en noorden van het land wonen, haal de was maar binnen hoor. Het is hier noodweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 ook onweer bol??Dat hoop ik toch niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Jet, ik ben ook zo'n analyseerder. Toch: dat is allemaal het werk van het hoofd.Mooi, wat Witte er over zegt.Maar ook: er is wat er is....Bij mij vandaag verdriet.Ook erg de neiging om dat aan het papier toe te vertrouwen, dus veel opschrijven voor mezelf.Echter: zou het helpen? Ik deed dat al zo vaak!Straks ga ik er gewoon een tijdje mee 'zitten'... en nee, ik drink niet vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Bolletje,Hier is de bui niet doorgegaan,heb de zonneschermen weer naar beneden.en:D niet, ik heb zojuist mijn minivijvertjebijgevuld met 2 emmers water, gisteren ook al.Ik was bang dat m'n goudvissen dood waren,had ze al meer dan een week niet gezien,maar zojuist zag ik er weer 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Beter hoor Cathy gewoon ff lekker in je verdriet gaan zittenIk denk zelfs dat je dan al een stuk op weg bent in het leren voelenVerdriet uitzitten is beter dan er voor weg rennen of vluchten in allerleiklussen die je dan van jezelf moet gaan doenof nog erger in de drank.Het verdriet blijft dan nl, je schuift het alleen nog verder wegEn voor je t weet zit je er dan nog mee op... pakweg je 70e ofzo..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Cathy Jetset, zelf zit ik ook een beetje in zo'n fase.Maar je gaat goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Met mij gaat het goed Boll. Morgen naar de AA voor de eerste keer.Zo het noodweer is nu bij ons begonnen. Hopenlijk koelt het nu af.Maar ik moet dadelijk erdoor want ik moet voor uitslagen endocrinoloog naar het ziekenhuis toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Witje ook onweer meis. Als je je erg bang voelt worden, moet je ff op de w.c. gaan zitten. Raar maar waar. Dat geeft een gevoel van bescherming. Het is klein en de muren geven rust. Bovendien hoor je het onweer minder. Neem een boekje mee zodat je je ergens anders op kan concentreren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden