zoermuis Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Goeje morgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ja heb een afsraak maar pas om drie uur,pfff het doet erg pijn verdullmme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Goeie morgen Dees en Witje. Hoe gaat het met jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ze zwllen ook steeds meer op,sorry als ik spelfouten maak hoor.Ik zie geen steek meer, ik ga weer bellen en wil eerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Mogge allemaal, Suus waarom zo lang wachten? EHBO-posten zijn er niet voor niets.Igor veel sterkte en ja persoonlijke hulp is helemaal geen verkeerd idee.Akelei jij ook een knuffel en je komt er heus wel maar doe het in je eigen tempo zodat je het aankan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Hee Bolletje en alle andere..(dus jij ook hoor tas)Hier gaat het goed BOl.Maar ja met dit weer, gaat het meestal wel goed met mijIk ben nou eenmaal gek op de:rose:Gaat t met jou ook lekker?Ik lees van je drankdroom, dat ken ik helemaal niet, droom daar nooit overWel lastig als je er croky wakker van wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Goed dat je nog een keer belt SuusjeLijkt me lastig zere ogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Heerlijk te horen Witje. Ja hier gaat het ook goed hoor. Dat jij zo tegen die hitte kan zeg. Ik loop hier met zelfgemaakte hoofdbandjes op. Die dingen zijn binnen een mum van tijd seikienat. Het is niet om aan te zien maar ze werken wel. Waar ik zit , staat de vent. hoor. Nee van mij mag dit weer ophouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Witte fijn te lezen dat het goed gaat met je en daar mag je trots op zijn want je hebt dat zelf gedaan. Naja weergoden hebben ook geholpen hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 zal ik gewoon gaan verdorie het doet erg zeer en ik ben niet klienzielig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Dan was het gister mijn dag en vandaag jou dag bolMoeten we maar een beetje afwissen.Ik keek net ff op buienradar en werd er niet blij van, wat ik zagde komende uren, jij waarschijnlijk wel dus:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Goede morgen!Hier net de zonneschermen weer opgetrokkenen ik hoor gerommel in de verte.Iedereen de kater te boven gekome"n? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Moggû allemaal,Hee Witte, lang niet gehoord... gelezen!Is er iets met de weergoden? Hum, ik wil nog wat schuren buiten.Moet ik opschieten zeker.Ik heb eindelijk een nacht weer normaal geslapen. Heerlijk is dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ja Suusje, gewoon gaan.en je niet weg laten sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Kan om 11 40 tercht gelukkig, zie bijna geen flikker meer,soory hoor maar doet echt pijn en mn oog wordt grijs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Hee druppie Wat een zeer spannende tijd zit jij toch in johMaar wel leuk om te lezen dat de vreindschap met Caro zo waardevol is.Gelukkig sta je er niet helemaal alleen voor.Ik heb niet alles van je gelezen ivm het mooie weer, maar ff grof wel gelezen datje dozen aan het inpakken bent. Lukt het allemaal een beetje??Natuurlijk heb ik het zelf gedaan, maaaaaaaar ik moet er echt ff bijvertellen dat ik mn pactmaatje dit weekend nog erg hard nodig heb gehad hoor.Helemaal alleen gedaan dat telt niet echt.Maar wel heel blij dat me dit weekend gelukt is.want het was echt een mega alcoholweekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Zal ik er gewoon heen lopen???is ohoudbaar aan het worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 GAAN Suus!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Goed zo Suus, gewoon verantwoording nemen voor jezelfZeg maar dat je t niet uit kan houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ksan ik ook niet ik heb gewoon een tennisbal op mn oog,ik trek t niet en moet verdulleme ook met de auto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Deze ff voor jou Cathy:present::present::present::present:Want ik lees net op jullie pact dat jij ook heel goed gaaterg knap van je.Ik hoop dat je er snel de rust van ondervind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Suus ga nou maar, je had er al kunnen zijn !!!!Witte het is zeker een spannende tijd die aanbreekt maar ook een goede want hoop op een nieuw leven. En ja de vriendschap met Caro is me erg dierbaar. Na het overlijden van mijn beste vriendin dacht ik zo iemand nooit meer te ontmoeten maar het leven is dus onvoorspelbaar.Fijn dat je een pactgenootje hebt en hoe je het ook doet, je flikt het toch en dat is het voornaamste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Suusje, rij voorzichtig meid!Sterkte!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Witje ik snap van die buienradar geen ene malle moer hoor. Ik keek twee uur geleden. Er zouden buien aankomen, nu keek ik net weer en die buien zitten nog steeds daar waar ze twee uur geleden zaten. Maar hier gaat het wel betrekken. Lekker hoor, wilde net m'n was buiten hangenMaar als het echt waar is wat ze voorspellen dan hebben we nog wat te goed:)Goeie morgen Cathy en Kore. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Jet, leuk hoor: gewoon langs komen hier!Suus, sterkte meid.... wat een ellende zeg!Oja, sinnasje.. een nieuwe die lekker goed gaat. Mooi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden