blondie6173 Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Marjo : idem Wing !!! Maar zeker helemaal leuk en goed om je te lezen...Steek er wel wat van op als ik je berichten ontcijferd heb... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ben ik nu wat hersencellen kwijt ? Kids hebben het van mij, niet van mn ex, die is een beetje kortzichtig en daardoor snapt ie niks... Mag het niet zeggen, maar idioot ? Maar dat is een kwestie tussen ons, al kost me het bakken vol centen.... grrrrrrrrrrrrrrrrSorry, ben effe boos, maar laat het gevoel toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Gimme hope? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Okee boekenand a hole lotof cedeesNo hopeGewoon doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Wou ik nog wat zeggenben ik het vergeten...Altijd hetzelfde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 zo begint t marjo;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 De buitelendekrankzinnigheidIk hou van mijDus van jouEn joe en joe en joeIk ben alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Begint wat?Ik zal zeggenwat hoop is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Eerst even plassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Oke, thnx hierGa nog effe op het pact draadje kijken, maar naar mijn idee word ik nu genegeerd... ook goed...Veel plezier hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Hoop is het gevoel wat maakt dat het allemaal waard is om voor te leven.(hoop doet leven)Hoop is heel mooi en kan heel persoonlijk zijn ook.Het zit hem voor mij soms in de glimlach van iemand of het kan zitten ineen mooi stapeltje handdoekjes. Zo'n stapeltje ligt daar zomaar klaar om meedóór te kunnen, net als een opgeruimd huis of een broodtrommel die gevuld klaarstaatof ... of ... of... gewoon weten dat de zon weer opkomt?Zoiets... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 blondie blondie rustig aan johze zitten ff lekker te filosoferen over hoop enzoIk "hoop" dat je t zo op kan pakken als je weer wat beter voelt.Ik heb momenteel ook niet zo een filosofeer hoofd,eerder een leeg hoofd, dat lekker op een kussen wil liggen.Dus ik wens jullie veel plezier met het onderwerpTrusten voor jullie allemaal voor straks.Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Hoop mag je niet verwarren met verwachtingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Slaap lekker Witte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Hoop is de verwachtingHet is het verlangennaar hoe het eens wasof zoals je wilt dat hetzal zijnHet is niet nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 welterusten Witte:lips:hope Joannagive me hope Joanne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 In de kern is er levenslust of drang, weet ik het.Mijn ziel wil dóór. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Hoop is een illusie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Zonder hoop zou een mens nooit meer een probleem aanpakken en daar uitkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Zeker is er heel veel illussie.Maar je kunt ook het kind met het badwater weggooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 quote: Originally posted by: blondie6173Oke, thnx hier Ga nog effe op het pact draadje kijken, maar naar mijn idee word ik nu genegeerd... ook goed... Veel plezier hier... Blondie, ik heb je bericht hiervooor wel gelezen maar het is (volgens mij) een half verhaal. Of een inleiding tot. Als je iets kwijt wilt is het handiger het gewoon neer te zetten ipv hints te geven en hopen dat iemand het oppikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Bye................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 hoop is ook weemoedliever leegwachtenen zienwat gaat vullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 truste allemaaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Wanneer morgen iets ineens een andere ervaringskleur heeft dan kan dat verrassend zijn.Iets van je eigen ontwikkeling zien... daar zit al hoop in. Ik loop dit pad niet voor niets. Nee hoor.Dat gaat van kleine stukjes hoop voort in het volgende.Ik hoop gelukkig geen grote dingen.Ik durfde ook niet te hopen dat nederland gisteren zou winnen.Ben vrij realistisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden