Sara Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Hee houden jullie nu eens op?We zijn er gewoon tussen genomen door een puber die ff lekker uitgefreaked heeft!Desi: sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 PPklopt als een bus!maar als het wel waar is?moeten we dan tegen kinderen zeggen "hoepel op"sorry, maar dat kan ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 *verwijderd door de moderator* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Er is toch ook een site voor familieleden van alcoholisten ?ALNON ofzo ???Weet iemand dat ? Laura kan beter daar praten !!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ik zit me rot te ergeren. Zijn we nu onderhand met het hele gezin van desi in gesprek? Man zit hier, dochter zit hier.Nah, ik ben geen gezinstherapeut. En dan zeg ik ook meteen maar dat ik er geen lor van geloof dat Dees haar dochter hier net schreef. Ik hou niet van mindfucks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 hahahaha,Heeft Dees geen bal aanmaar ik houdt wel van pubers met pit laat in ieder geval niet de kaas van haar brood halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ik stop ermee.Dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 KAPPEN!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 KAPPEN!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 *verwijderd door de moderator* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Tsja ik twijfel over zoiets.Als ik haar laatste zin lees.... ik geloof haar wel.Maar het is idd niet aan ons om hierop te reageren,Desi kan het beter zelf uitleggen als ze weer oke is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Lieve Laura, heel veel sterkte meis!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Nee maar ik denk dat Laura niet weet waar ze terecht kan. Laura als je dit leest, er zijn mogelijkheden, Woman heeft er net een opgenoemd, daar kun je ook terecht met je verhalen meis. Doe dat maar. Daar zitten mensen die, net zo als jij, een familielid hebben die alcoholverslaafd is.Mensen ik ben er van tussen sorrie. Kom straks wel weer ff langs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Hoe verdrietig dit ook is, dit kan niet!Stel dat ons denkbeeldig forumlid Huppelepupeen zoon heeft die ook meeleesten denkt: he dat ga ik ook es doen,daar krijg ik een dankbaar gehoor!en gaat vanalles over H , waar of niet waar,dat kunnen wij vanaf hier niet beoordelenop het forum zetten...Als ik H, was zou ik hier nooit meer durven komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 De reacties vind ik hier nogal hard hoor!Niet van iedereen natuurlijk.Mee eens dat het niet gebruikelijk is, maar je kunt zo'n kind niet laten zitten.En een hoax? Nee dat geloof ik niet.Heb de hele dag gelezen, en heb het een beetje aan zien komen.Hoop maar dat Desi hulp gaat zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Laura, je zit hier niet goed. je vraagt hulp op een site met mensen die hetzelfde probleem hebben als je moeder. Voor jou is een site als Alnon geschikt !Weet iemand de link daarvan ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Al die tijd dat ze hier zat had ze hulp kunnen zoekenen wij kunnen die hier niet geven.Ja, als hier 1 persoon zou zitten,die echt een gesprek met haar zou kunnen aangaan,dan wel...Het klinkt mischien hard, Madelief,maar dit is niet de weg.Ik hoop dat hier duidelijke afsprakenover komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 www.al-anon.nllink naar al-anon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Hee dar....ja daar lijkt het wel op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 ik ben er ook gelijk weer van tussen, er wordt dusdanig met servies gerammeld dat ik maar even ga checken of ze de vaatwasser wel heel laten hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden