Gast Loen Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Vanavond de spannende finale tussen Nederland en Spanje!Velen doen toch wat schamper over de prestaties van ons Oranje maar bedenk wel: we zijn niet voor niets zover gekomen! Alle clubs die ver kwamen in deze pool, waren goed ook en hebben die plaats echt wél verdiend Nederland maakt zich op, ik ging zojuist even een kaart op de bus doen en broodjes halen bij de happie: wat een leuke sfeer op straat: vaders en moeders met kindjes op de fiets met vlaggetjes, schmink, rood-wit-blauwe broeken en oranje shirts en sokken, overal vlaggen, toeters, slingers en bellen en iedereen in een uitermate opgewekte stemming!Hoe kunnen we deze wedstrijd nog verliezen Doe mee, voor de lol en verdien eeuwige roem Dar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 word ik deze keer niet gediskwalificeerd, Dar ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 spannend ???...ik heb nu al een stuk uit de gordijnen zitten vretten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Het valt me op dat Niwi en Will weer op dezelfde golflengte zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 quote: Originally posted by: niwispannend ???...ik heb nu al een stuk uit de gordijnen zitten vretten... Geen wonder dat jij al zo lang droog bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 haha...je moest eens weten hoeveel gordijnen ik al versleten heb... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Amper een 1-0 maar vrees doeltrappenAch niwi mijn maaltijd eet ik tijdens de wedstrijd en die bestaat uit het bankstel die ik straks niet meer kwijt kan hahaha. Dus als ik morgen een tikje misselijk ben is dat nu bekend.Huis versiert met beesies. Rode strik in mijn haren, oranje shirt, witte broek en blauwe slippers dus blijf hoop houden want die outfit droeg ik alle wedstrijden en ze hadden er niet een verloren. Wordt wel tijd dat het in de was gaat met die zweetlucht hahahaLeuk detail: Had mijn vriendin uit Australie op msn zoals elke dag maar daar zijn ze ook helemaal gek want er leven vele Nederlanders. Helaas is het daar 8 uur later dus nu liggen er velen te maffen om voor hun de wedstrijd in de nacht te kijken.Al met al vrees ik dat er morgen niet veel gewerkt zal worden door vreugde of verdriet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Yep Dar ben er klaar voor. nog ff douchen, eten en toeter zoeken.Hup Holland !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Darrie dat schijnt helemaal nog niezo makkelijk te zijn op zo'n ding blazen. Er bestaan zelfs cursussen voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Bolleke blazen maar en gewoon exztra inlegkruisje hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Leuk jetset ik hoop dat we niet verliezen maar als j eop museumplein staat kan je altijd hier nog op de koffie.HUP HOLLAND !!!!Grappig van je Dar dit draadje, vind het wel gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 quote: Originally posted by: druppeltjeBolleke blazen maar en gewoon exztra inlegkruisje hahaha Ja veel last van incontinentieproblemen, kan nergens meer die kurk vinden hahaha:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Ik doe ook nog een gokje: 2-3 voor Oranje:brokenheart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Moet ineens denken als er maar niet een of andere rare snuiter iets vreemds doet. 100.000 mensen hier in ned. is een hele boel mensen.Nah ik heb ff een rare gedachte. Zal niet gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 ik kruip zo m'n bedje in want nederland wint toch, dus kijken hoeft niet trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Igor, nee he, we hebben je nodig hoorkijken en aanmoedigen, pleaseIk voorspel 2-1misschien na de verlengingmaar het gaat om de einduitslag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Zijn Bolletje en ik nu de enige die wat hebben gewonnen vandaag?Zo ja: wat dan?? hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Aai over de bol dan maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden