Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 juli 2010


will

Aanbevolen berichten

Fijne avond nog Madelief en straks slaap lekker!

Nee: Sinusje heeft gezegd dat ze vroeg naar bed ging want gaat morgen lekker naar sauna enzo.

Bol, hihi ja, een duitse welteverstaan:D, ik heb hem nog van mijn man gekregen dus heeft hij extra betekenis voor mij.
Wat betreft het koken: oeps, daar kan ik nog uuuuuuuuuuuuuuuuuuuren over door vertellen :wacko:
heb nl anorexia/boulimia gehad in t verleden dussssehhhhh...maar mijn man heeft me daar helemaal doorheen gekregen en ik heb er ook bijna geen last meer van. Lucky me!!! Weet dat er veel zijn die er mee blijven worstelen. Ik heb zelfs geen weegschaal in huis, als de kleren strak gaan zitten moet ik op m'n eetgedrag letten zo simpel is het nu (gelukkig!).
Kan wel eens een recept schrijven, wordt dan wrsch wel iets italiaans, is dat ok?
Verder ben ik zelf ideëen aan het uitbroeden waardoor ik toch weer meer met koken ga doen.
Maar zoals jij het hebt ervaren, ja, zo ken ik het ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 458
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Saar maakt niet uit meis of het italiaans of frans zou zijn. Schrijf maar een of een paar recepten op. En mischien zou je eens na kunnen denken over een soort pact die we af kunnen sluiten? Daarmee helpen we elkaar om te koken voor onszelf?;) Maar je bent het niet verplicht hoor. Wat jij wilt, oké?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pffff, zit de film te volgen, in afwachting van de kabouters

best herkenbaar sommige dingen voor mij
maar wat een energie heeft die vrouw
dan durf ik ook niet meer te zueren over mijzelf
gelukkig heb ik de ervaring dat met veel liefde en geduld, je een heel eind komt.
ondertussen ben je wel zelf opgelost in het niets.

Caro!

ik vindt de eigenaar de schuldige!
Als je weet dat je hond onaangepast is, dan lijn je hem netjes aan
hoef je ook geen andere mensen lastig te vallen met gedrag wat je niet wilt.
tis toch van de gekke dat je zo moet optreden
:(

heee Wing en VM!!!!
goedeavond tezaam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing :heart:
Rouwen is niet voor niks een werkwoord.
Maar het gaat goed komen.
Ooit.
Nu blij met kleine stapjes.


Lieve mensen, ik ben hardstikke moe.
Had vandaag veel pijn (lichamelijk) en dat vreet energie.
Morgen wil ik fit genoeg zijn voor hondentraining dus ga nu rustig wat muziek luisteren of tv kijken.
Wens jullie allemaal een goede avond en nacht en de kracht om morgen weer vol goede moed op te staan en door te gaan.
Dahag, bedankt, hè!
:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha Wing,

Verschillende intepretatie!

tuurlijk volgenden zij allen hun natuur
maar als eigenaar ben je toch verantwoordelijk
je zal je hondje moeten leren wat wel of niet kan
mocht de intelligentie niet al te hoog zijn van desbetreffende hond
dien je hem kort te houden.

Jouw moeder heeft je toch ook niet onbeperkt je natuur laten volgen
ik zie je al staan op elke hoek je natuur volgen
elke vrouw die je tegenkomt in haar kruis grijpend

Nee, ze heeft jou netjes geleerd dat dat niet kan
gelukkig is jouw iq wat hoger dan gemiddelde hond
anders had je nu een hetje geweest


Sorry,
fantasie gaat aan de haal met me
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moest vanmiddag nog wat boodschapjes en met doggy uit maar stikte van de pijn ( doe te veel vrees ik) maar dat gaat niet met de auto. Nijdig de scootmobiel uit zijn pyjama gehaal en scheurde met een blije huppeltrut richting winkel al denkende wat ik allemaal nog moest doen en regelen. Op de terugweg dacht ik opeens hee drup je was niet bang meer na die vreselijke val. Moraal van het verhaal: anders denken doet heel veel.

Jammer dat ik je gemist heb Adam maar heb je wel gelezen. Oud medestrijder je gaat goed en lief dat je je toch nog regelmatig laat horen. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Sara rouwen is een werkwoord en rauw ook. Kon het daarom ook niet uitstaan toen ik op het rouwverwerkingsforum zat er veel mensen waren met diepe rouw en na een half jaar al een ander hadden. Hoe ik daar op reageerde bezorgde me een eeuwige ban hahaha. Naja toen was ik al aan de boemel dus zal me wel geholpen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Een paar mensen vroegen waar de pijn zit. Ik heb ´hielspoor´, gevolg van platvoeten. Draag m´n leven al zooltjes. Nou ja, niet altijd want ik loop het liefst op blote voeten :)

Gisteren en vandaag veel gelopen (met zooltjes) maar als ik thuis ben begint de pijn onmiddellijk. Na een nacht slapen ook. De ene dag is het meer dan de andere. Eerst maar naar fysio en dan eventueel naar het centrum voor rug- en voetklachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Greer doet nog nie zo zeer,

stelling tegen de man als heteroseksuele veroveraar. Maar ze nam ook stelling tegen de daarbij aangeklampte vrouw. Ook kiest ze voor de emancipatie van de man, de bevrijding van zijn mythische last van superioriteitsgevoel,

en nu ga ik slapen!

Marjo :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even op het verhuisdraadje geschreven. Sjonge wat ben ik dankbaar voor die warme golf. Tuurlijk weer emo traantjes maar daarom heet ik druppeltje.

Werk me hier zo suf dat ik geen tijd heb om te drinken en zelfs vergeet sigaretten te halen. Ja ik ga echt weg. Ik ga tegemoet mijn nieuwe leven.

Marjo ik weet ook niet waar ik terecht kom maar ga weg en begin helemaal elders opnieuw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...