zoermuis Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Zo ik ga naar de AA. Tot straks misschien.Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Goed zo Sinusmag met hoofdletters zo'n klein maar fijne boodschapSTILL GOING STRONG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Succes Dees !!! Denk aan je !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sinusjuh Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Succes Desiik ben wel geintresseerd in hoe het daar gaat en wat het met je doet. Wil je dat misschien later hier komen vertellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Sjonge.......wat wordt hier snel geschreven zeg: tis druk.Hoi Sinnusje!!Ik moet nog eten en lees jullie straks nog wel verder.Jemigdepemig:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Dar ik ben blij met je stuk, zit er ook mee te worstelen af en toeik ben er nog niet helemaal uit hoor, want het maalt nog door bij mij,als ik er uit ben, komt het wel hier te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Cathy: ja volgens mij was die periode er inderdaad. Sinusje: welkom. Mooie dag: ook voor jou?Bol: ik ben gèk op geitenmelk en geitenkaas !!!Weet je wat zo raar is; koemelk verdraag ik niet zo, daar word ik altijd licht misselijk van, bij geitenmelk niks aan de hand. Soort allergie denk ik. Maar karnemelk en yoghurt (v koemelk) verdraag ik wel.Mèèèè-èè`-èèè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 succes vanavond Dees!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 quote: Originally posted by: tassekeCaro!! wat een drophond!!! had hij trouwens niet hier moeten doen ik heb nu een gefrustreerde jack russel als buurhond die is van de week gegrepen door mijn vier katten hij pist nu direct uit zenuwen tegen mijn hekwerk had hij maar niet door het katten luikje naar binnen moeten komen Laat ie in godsnaam uit kijken dat hij niet gaat staan te pissen tegen het kattenluik, als de katten net naar buiten willen komen, want dan heb je de poppen aan het dansen hoor. Dan is ie Jacki Russel af. Daar kunnen katten tipisch niet tegen als er recht in hun snuit gepiest wordt.Zou ik ook niet tegen kunnen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sinusjuh Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 quote: Originally posted by: DesiZo ik ga naar de AA. Tot straks misschien. Doei. Het gaat niet altijd zo gemakkelijk hoor , ik heb soms het gevoel dat ik een gapend gat in mijn lijf heb. dan haal ik letterlijk heeeeeeeeel diep adem en dan gaat het wel weer.ik probeer het stoppen als iets positiefs te (gaan) zien . Als ik het ga benaderen als iets heel moeilijks ga ik het ook heel moeilijk krijgenDus ik strijd met een positief gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Desi: ZET'M OP!!! Dit is weer een grote stap in de goede richting Ben benieuwd naar je ervaringen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 ER ZIJN 21 GEBRUIKERS AANWEZIG!!Tssssssss....ik ben weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sinusjuh Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Met 21 is de pot vol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 ik wil nog steeds een gans!!altijd teveel redenen om het niet te doentoch lijkt het me fantastisch!als hij of zij maar niet zo lui wordt als Gijsdan heb ik vijf mini pittbulletjesveilig gevoel voor vrouwtje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Hallo Adam Dag Cathy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Hallo Adam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 hee Adam!!!.heb je de huldiging live gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sinusjuh Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ik zeg weer gedag . ga morgen heel vroeg op pad een dagje naar een kuuroord , beetje sauna-en , maskertjes , massage ed , enfin je kent het welEen dagje luieren en genietenHet wordt een mooie dag morgen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Tas moet je doen joh een gans. leuk en bewaakt goed hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Saar dat hoor je vaker. Mensen kunnen allergisch zijn voor koemelk en wel geiten, schapen of zelfs kamelenmelk wel verdragen. Ikzelf vind de melke die je rechtstreeks bij de boer haalt erg lekker. Die drink je en er blijft zo'n rand room aan je toeter zitten die je dan heel lengzaam met je tong, af likt mmmmm. Smullen hoor.Maar geitenkaas, zeker die met honing, vind ik zaaaaalig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Bol,jackie durft mijn tuin niet meer inscheellt gelukkig een metertje of 26 tussen mijn hekwerk en kattenluik.gelukkig wel!!ik moet nu al een emmer water over mijn hek gooien voordat ik eruit kanangstpies stinkt als de ...............als hij dat op mijn achterdeur zou doen.......dan verzoek ik de buren vriendelijk voor een kennel (een geluidsdichte wel te verstaan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 ik heb net maar even een makreel onthoofd nou als je een hond wakker wilt hebben hou dan maar een stukje onder de neus. ( bij de hond dan he) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Helaas moet ik realistisch zijn.Wegens geldgebrek kan het niet.tuurlijk kan ik ze wel voedenmaar stel je voor dat er iets gebeurddat kan ik nietde gans zijn nek omdraaien omdat ik geen dokter kan betalentwee?maar dan worden ze toch niet zo leuk voor de mensen?of wel?nou dan neem ik er toch twee, tegen de tijdruimte genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 quote: Originally posted by: sinusjuhquote: Originally posted by: DesiHet gaat niet altijd zo gemakkelijk hoor , ik heb soms het gevoel dat ik een gapend gat in mijn lijf heb. dan haal ik letterlijk heeeeeeeeel diep adem en dan gaat het wel weer.Hey Sinus. Mijn vriend had het daar ook altijd over. Een gatgevoel in z'n buik en maagstreek. Hij heeft nooitduidelijk kunnen omschrijven hoe dat nu precies voelt. Wel dat het een leeg gevoel was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Tassie een betere erfbewaker is er niet. Ze vliegen vreemden aan hé? Ze hebben wel wat loopruimte nodig en veel, heel veel gras. En als het een beetje wil krijg je ze handtam. Zeker als je ze als kuiken heb. Lopen ze je gewoon achter na. Ze zien jou dan als hun moeder. Leuk joh. Laat maar weten wanneer je er aan toe bent. Dan kan ik misschien wel iets voor je regelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden