Jannigje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ik kan het niet volgen.Ga maar proberen te slapen.Bang voor de nacht.Bang voor mijn demonen die de kop weer opsteken.Wat te doen?Negeren?? Werkt niet.Onder ogen zien? Nu te veel voor in de war en te bang.Ze zijn te groot 's nachts.Misschien helpt muziek.dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Te laat de moed op gevat blijkbaar.Iedereen is weg, uitgelogd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 wat is het toppunt van eenzaamheid, van alleen zijn, van je geen raad meer weten (nuchter wel te verstaän):jezelf een pb sturen.ik doe als mr. Bean Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 jannigje : Tell me...Wat is loos ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 eenzaamheid !!! Kan er van mee praten... Zoals op het forum ben ik niet echt... Althans, kan hier al mn gevoelens kwijt, maar in het ECHTE leven pfffffffffffffffffffffffffff..............Waarom nu zo eenzaam ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 En yeah - right iedereen is weg, Dan ga ik ook maar naar mn mandje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Stuit ik nu iedereen af ? Afijn zie maar zo iedereen moet morgenvroeg weer op...en het liefst met een heldere kop !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Weer 's nachtdienst hier. Vandaag gelezen. Dan weet ik ook weer waarom ik hier toch nog kom.Ik vind dus dat er vanmorgen/vanmiddag wel degelijk gezien kan worden hoe dit forum wel werkt.Hele goede analyses gezien, petje af.Hou 't zo droog als je zelf wilt, kransgenoten.De droogstoppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Haddockje, een soort van AA zeg maar:DFijn je weer regelmatig te 'zien'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden