Sara Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Fijne avond nog Madelief en straks slaap lekker!Nee: Sinusje heeft gezegd dat ze vroeg naar bed ging want gaat morgen lekker naar sauna enzo.Bol, hihi ja, een duitse welteverstaan:D, ik heb hem nog van mijn man gekregen dus heeft hij extra betekenis voor mij.Wat betreft het koken: oeps, daar kan ik nog uuuuuuuuuuuuuuuuuuuren over door vertellen heb nl anorexia/boulimia gehad in t verleden dussssehhhhh...maar mijn man heeft me daar helemaal doorheen gekregen en ik heb er ook bijna geen last meer van. Lucky me!!! Weet dat er veel zijn die er mee blijven worstelen. Ik heb zelfs geen weegschaal in huis, als de kleren strak gaan zitten moet ik op m'n eetgedrag letten zo simpel is het nu (gelukkig!).Kan wel eens een recept schrijven, wordt dan wrsch wel iets italiaans, is dat ok?Verder ben ik zelf ideëen aan het uitbroeden waardoor ik toch weer meer met koken ga doen.Maar zoals jij het hebt ervaren, ja, zo ken ik het ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 ADB alles kits Cath, voor de rest ups en downs.Ps. heb de laatste tijd ook ff iets van forum-pauze, doet me toch triggeren soms. Ff moment, blijf wel meelezen en af en toe reageren!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Saar maakt niet uit meis of het italiaans of frans zou zijn. Schrijf maar een of een paar recepten op. En mischien zou je eens na kunnen denken over een soort pact die we af kunnen sluiten? Daarmee helpen we elkaar om te koken voor onszelf? Maar je bent het niet verplicht hoor. Wat jij wilt, oké? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 pffff, zit de film te volgen, in afwachting van de kaboutersbest herkenbaar sommige dingen voor mijmaar wat een energie heeft die vrouwdan durf ik ook niet meer te zueren over mijzelfgelukkig heb ik de ervaring dat met veel liefde en geduld, je een heel eind komt.ondertussen ben je wel zelf opgelost in het niets.Caro!ik vindt de eigenaar de schuldige!Als je weet dat je hond onaangepast is, dan lijn je hem netjes aanhoef je ook geen andere mensen lastig te vallen met gedrag wat je niet wilt.tis toch van de gekke dat je zo moet optredenheee Wing en VM!!!!goedeavond tezaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Wing Rouwen is niet voor niks een werkwoord.Maar het gaat goed komen.Ooit.Nu blij met kleine stapjes.Lieve mensen, ik ben hardstikke moe.Had vandaag veel pijn (lichamelijk) en dat vreet energie.Morgen wil ik fit genoeg zijn voor hondentraining dus ga nu rustig wat muziek luisteren of tv kijken.Wens jullie allemaal een goede avond en nacht en de kracht om morgen weer vol goede moed op te staan en door te gaan.Dahag, bedankt, hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Dag lieve Saar.Hallo Nieneke.Ikzelf ga nu ook de film kijken. Kom straks nog ff welterusten wensen goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Vlaamsche Filmpkes gezien Wing?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 hahaha Wing,Verschillende intepretatie!tuurlijk volgenden zij allen hun natuurmaar als eigenaar ben je toch verantwoordelijk je zal je hondje moeten leren wat wel of niet kanmocht de intelligentie niet al te hoog zijn van desbetreffende honddien je hem kort te houden.Jouw moeder heeft je toch ook niet onbeperkt je natuur laten volgenik zie je al staan op elke hoek je natuur volgenelke vrouw die je tegenkomt in haar kruis grijpendNee, ze heeft jou netjes geleerd dat dat niet kangelukkig is jouw iq wat hoger dan gemiddelde hondanders had je nu een hetje geweestSorry,fantasie gaat aan de haal met me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Moest vanmiddag nog wat boodschapjes en met doggy uit maar stikte van de pijn ( doe te veel vrees ik) maar dat gaat niet met de auto. Nijdig de scootmobiel uit zijn pyjama gehaal en scheurde met een blije huppeltrut richting winkel al denkende wat ik allemaal nog moest doen en regelen. Op de terugweg dacht ik opeens hee drup je was niet bang meer na die vreselijke val. Moraal van het verhaal: anders denken doet heel veel.Jammer dat ik je gemist heb Adam maar heb je wel gelezen. Oud medestrijder je gaat goed en lief dat je je toch nog regelmatig laat horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ik sluit af, even de rozen water geven en vroeg in bed.(okay Nien, gesnopen!!)Slaap lekker allemaal en een fijne avond verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ja Sara rouwen is een werkwoord en rauw ook. Kon het daarom ook niet uitstaan toen ik op het rouwverwerkingsforum zat er veel mensen waren met diepe rouw en na een half jaar al een ander hadden. Hoe ik daar op reageerde bezorgde me een eeuwige ban hahaha. Naja toen was ik al aan de boemel dus zal me wel geholpen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Hoi,Een paar mensen vroegen waar de pijn zit. Ik heb ´hielspoor´, gevolg van platvoeten. Draag m´n leven al zooltjes. Nou ja, niet altijd want ik loop het liefst op blote voeten Gisteren en vandaag veel gelopen (met zooltjes) maar als ik thuis ben begint de pijn onmiddellijk. Na een nacht slapen ook. De ene dag is het meer dan de andere. Eerst maar naar fysio en dan eventueel naar het centrum voor rug- en voetklachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Nu nog even bij lezen en afsluiten. Welterusten voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Idd.Caro,ben het in een zekere zin eens.Maar wat met hun die niet beter weten (ongecastreerde hond), eugenisme?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Trusten mensen tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Greer doet nog nie zo zeer,stelling tegen de man als heteroseksuele veroveraar. Maar ze nam ook stelling tegen de daarbij aangeklampte vrouw. Ook kiest ze voor de emancipatie van de man, de bevrijding van zijn mythische last van superioriteitsgevoel,en nu ga ik slapen!Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 , Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 ik ga ook naar bed, weltrusten allemaal en morgen weer vrolijk op. (heb het droog gehouden hoor vandaag ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Wil heb je een leuke dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 den Will se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Even op het verhuisdraadje geschreven. Sjonge wat ben ik dankbaar voor die warme golf. Tuurlijk weer emo traantjes maar daarom heet ik druppeltje.Werk me hier zo suf dat ik geen tijd heb om te drinken en zelfs vergeet sigaretten te halen. Ja ik ga echt weg. Ik ga tegemoet mijn nieuwe leven.Marjo ik weet ook niet waar ik terecht kom maar ga weg en begin helemaal elders opnieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden