VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Oh ja Mr. W.,I need the phoenix.En voorlopig bikke Gloomy idd.!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 VM je loopt hier nu toch lang genoeg mee, om geleerd te hebben dat je altijd eerst je eigen zaakies op orde moet hebben.Ga t gesprek aan en zet t daarna van je af.Niemand heeft er iets aan, als jij er straks doorheen zit. pfff 9 kinderen nog wel, dat kan toch niet elke dag?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Joaquin Phoenixstrakkies op CANVAS 21.20 uur:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Hee Witte!en welke dansende groenten liggener morgen op jouw bordje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Jane,of Wing,wanneer ben begin je HARD te zijn, of EGOISTISCH???Als het je echt nietmeer kan schelen of als je voor je eigen best wil, eerst aan je eigen denkt?En ik heb het "draadje" over mededogen etc. gelezen, bestudeerde en antwoord gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Hee jane, nog geen idee, dat zie je per dag heIk heb nog wel blauw schokkertjes liggen(zijn een soort van kapucijners, heerlijk)Ik ga ff afsluitentot laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 mmmm lekkerken ik nog van hééél vroegermisschien nodig ik mezelf wel een keertje uit bij je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Nina,als dat niet in je zitben je niet hard.Ik noem het witte liefdedie lijkt hardmaar is betrokken en integerroze liefde is de buitenkant liefde die in de boekjes staat en op TV isdie verpest meer dan dat ie doet bloeien en groeien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Meng - tzu, oftewel Mencius zei...alarm and distress, not to gain friendship with the child's parents, nor to seek the praise of their neighbors and friends, nor because they dislike the reputation [of lack of humanity if they did not rescue the child]... The feeling of commiseration is the beginning of humanity; the feeling of shame and dislike is the beginning of righteousness; the feeling of deference and compliance is the beginning of propriety; and the feeling of right or wrong is the beginning of wisdom.Men have these Four Beginnings just as they have their four limbs. Having these Four Beginnings, but saying that they cannot develop them is to destroy themselves.[9] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 voor Jet(ze hebben m niet in het wit) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Hoi allemaal,Ben er heel even, heb zo goed als geen tijd voor het forum.Ik ben 3 keer per week in het ziekenhuis op de dermatologie voor behandeling van mijn hand en voet exzeem.daarnaast heb ik twee keer vier uur weer neuropsychologische testen gehad en loop ik het revalidatiecentrum plat voor nog meer testen en oderzoeken.Ben er hartstikke zat van maar het is voor het goede doel zal ik maar zeggen.Begin augustus hoop ik dat alle testen binnen zijn, de uitslag en dan zal ook het werktraject weer ingezet worden.Al met al, ik ben doodop want het gaat echt iedere dag zo en ook nog poepievroeg en wat betreft de dermatologie duurt dat nog 7 weken.Vandaar dat ik niet veel op het forum ben. Volgende week is iets rustiger en zal ik af en toe wat schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Had ik reeds in m'n thesis vermeld W., tochhad ik 18,5!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Maakte m'n thesis over de invloed van het Boedhisme en /of shintoisme en triades op de hedendaagse Yakuza.Aanpassing, hedendaags wil inbetekenis van thesis zeggen 20 jaar geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Hoi Emma!!!!!!!!!!!!!!Jammer dat je der toen niet bij was!! Het was heel leuk met Woman!!Blij dat alles goed gaat!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Hotel Rwandawaargebeurd21.20 u op CANVAStot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Hee Emma!Klinkt vol jaSucces ermeeForum blijft er wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Op 20 Wing, en idd. korte metten maken hier!! Ik ben geen sociale instelling en wil er ook geen zijn!!Dus morgen, buiten! Halvering van het leger! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Hallo! Breek er ff in met een vervelend pc-probleem:ALLE HIER GEPLAATSTE BERICHTJES ONTVANG IK ALS MAIL IN MIJN PRIVE-EMAIL-BOX!Ik heb Tactive al om hulp gemaild want dit is geen doen, honderden berichtjes kan mijn postbusje niet aan en ik klik me suf om ze steeds te verwijderen.Zijn er meer mensen met dit probleem?Weet iemand hoe dit op te lossen of waar het door komt?Zou er iets mis gegaan zijn door het noodweer?Sorry, moest dit er even tussendoor plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Emmaroos en VM:present:Jane en Jet:heart:er waren geen roze: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Slaap wel frummers!Mijn dag is gegaan zoals ik het voor ogen had.Tot morgen, goede nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Pfffffffffffffffff DANK Wing! Ging niet in 1x maar is gelukt.Nu ff emails checken.Durfde gewoon niks meer te doen met pc.Maar had hem ook uit t.t.v. onweer en storm.Viel reuze mee vergeleken met maandag.Nogmaals sorry voor de interruptie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Ik ga der vandoor, normaal zeg ik niksen ga der zo vandoor maar vandaag, thx voor jullie lieve en ondersteunende woorden!!Zeer C. allemaal! Ga goed! Tot morgen ofzo.Mr. W. miss. stuur ik je nog wat filmpkes vanavond!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Sara, heb dit al 2 jaar en ze doen er niets aan. Wat je kan doen is verplaatsen en opslaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Wing ik meer zoiets nu, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden