Mai Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Succes VM!Lastig parketGrenzen stellenen mss kunnen dekinderen wat meer gespreid opgevangen?Laat de ouders meedenkenDoe het niet allemaal alleen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Nog steeds geen ouders in zicht.Stapel bedden op maken dan maar??Een kaart aan vragen bij de bond van grote gezinnen??En wat te doen met not reasonable ouders??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Kinderen liefdevol opvangenDe ouders morgen duidelijkheidverschaffen Ultimatum stellenDit is de laatste keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Hannah, ze droppen die vier (tss. 5 een 11) ,zonder te vragen of we thuis zijn aan het einde van de straat, ze weten ook dat Ma altijd thuis is.En daarna zijn ze niet meer berijkbaar.Ofwel,als mama,die depri is (erg voor haar natuurlijk) komen ze met de fiets, 5 km. over een best drukke baan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 En, ergste is!! Mama is weer zwanger van een nieuwe vriend!! En dan mag ik zelfs niet stiekum, over eugenisme nadenken!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Hoe kan je dat doen zonder iemand te kwetsen??Kids worden ui huis geplaatst, met geluk in een goed internaat, maar voor hetzelfde geld?? Ze moeten hun Ma missen...Ma, nog ergere depressie omdat kids weg zijn dus maakt ze er nog een aantal......Hoe doe je dat GOED???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Hahaha Marjo Feasten your seatbels and no smoking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Wat is goed?Kennelijk hou JIJdit ook niet vol dus wat is goedDat er wat gebeuren moetDat lijkt me niet kwetsendmaar juist helpend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Ja Dar merk aan mijn dieren hoe het met het weer zal gaan en heb mijn leven lang al dieren die nog nooit ongelijk hadden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 DUS,Voorlopig slapen ze maar hier vannacht, morgen wederom een poging.Pa zei al, zet ze af voor hun deur maar dat vind ik dan weer ook niet echt goed.School heeft met de ,pas gescheiden ouders gepraat, moeders heeft toen beloofd hulp in te schakelen.Maar ik ben het beu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nu ga ik terug m'n eigen dingetjes doen!! Thx voor jullie aandacht en goede adviezen!Over tot de orde van de dag (avond). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 wow spookweer hier...Maar in de achterhoek en gelderland schijnt t nog erger te zijn.Hee jetset hoe is t met je?beetje beter weer dan gister? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Ik voel nattigheidGedonder in't vooronderNoarth smells like tornadoesVM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 nee idd beter van niet jetset. Ach teller weer op 1 en doorbuffelen zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 mmmmmmmm, regen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Het gaat goed komen jetset, daarvoor ben je al te lang bezig.Als je eenmaal begonnen bent met je proces, is de weg terug moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Mmmm..En zacht staartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Hier de laatste druppels en de lichten kunnen weer uiter is weer licht in de duisternis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Voor Wing, my state of mind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 staan jou groentes nu ook te dansen in de grond met zoveel regen bambam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Kdenk het wel Witte. Ik in ieder geval wel:o:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Maar ook zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 En achteraf zo, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Nina, ik ben ff wat harder voor jemaar zolang jij voor de kinderen blijft denkenen je verantwoordelijk voelthoud je de situatie in standen maak je het de echte ouders wel erg gemakkelijk.Er is niks op tegen ze terug naar huis te brengen.Laat die ouders maar eens echt schrikken.In een gesprek kun je hulp aankaarten en laten merkendat als zij er niet echt voor zorgen iemand anders dat wel voor hen gaat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Thx Jane,Dat is ook wat mijn vader net zei.Zolang ik dit idd. toe sta gebeurd er niks!! Hoewel ik ook weer niks verkeerds wil doen, maar hey, tijdens mijn vakantie constant 9 kids in huis!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Verstandige vader Nien:Dweet je de eerste keer zo'n stap zetten is/lijkt moeilijkmaar als je dan de ruimte voelt die het je geeftde verantwoording weer terug te geven waar die hoortdan heb jij weer energie voor je eigen kinderen en werk.En anders ook maar een poosje van huis ruilen,maar dan wel kinderen bij een ander ( die mensen, ha ha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden