druppeltje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Huppeldetrut is uit geweeest en is nu haar eigen brokjes aan het jatten. Fijn dan kunnen we na wat drinken lekker naar bed met gekke poes. Trusten allemaal en tot morgen op de lachroom.
blondie6173 Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Oke en nu een kort verslag van mij bij mn eerste AA meeting...Wat een herkenning in al die verhalen en wat een inspiratie gekregen om definitief een stop te gaan inroepen voor het gebruik van alcohol !!!Is een leuke groep met mensen die al wat langer droog staan maar nog steeds worstelen met bepaalde problemen... waardoor terugval op de loer ligt...Groep lijkt goed bij me tepassen al ben ik zelf niet zo spraakzaam geweest op zó'n eerste meeting...Kijk al uit naar volgende Donderdag... Naast de online behandeling alhier de beste stap die ik ooit heb genomen en ben nu nog meer gemotiveerd om de stap te maken naar definitief stoppen...Geeft ook rust in mn koppie !!! Afijn, nu gebroken en ga afsluiten en mn bedje in...Moregn weer een mooie frisse dag !!! Dag 6 alweer.... En Bor, we gaan er samen voor !!!Samen met alle lieve pacters onder ons:heart:
Mai Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 De doodhoort erbijZonder dood geen levenHet kan niet zonder elkaar bestaanIk ben meer bangvan de liefdeDan ik bang benvoor de doodWie zong dat ook alweer?
Mai Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Dat is bangvoor leven!Waarom zijn wij hier?Scared to deathTo be alive
Mai Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Want stel dat jeeen steekje laat vallenEn niet perfect blijkt te zijnOh! My gotWat nu?Want waaruitworden wij geborenleven we en gaan we dood
Moby Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Heerlijk muziek geluisterd, nu afsluiten. Welterusten allemaal
Mai Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Ik kwam ooit bij een psycholoogIkzei: Ik snap niet dat ik het zoverheb kunnen laten komenWaarop zij zei:Ik snap niet dat je hetzolang hebt volgehoudenSamson was haar naamDat doet er niet toeMaar ik herinner me die woordenHet is hoe je het bekijktEn ik ben tot op de dagvan vandaag blij met die woordenAl ging ik vrolijk verder..
Mai Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 En nu bulder ikweer van de lachWat een toestandStupid me
Mai Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Dat dacht ik aldat je dat zou zeggen! Ben er alAllang..
lady jane Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 even hello goodbyemoet morgen vroeg op om de hovenier in de tuin te latendie gaat de buxussen weer in eenbolvormige groene oase modelleren,welterusten dusen sorry voor de onderbreking:lips:
Mai Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Hee DzjeenepeenNothing to interruptWat mij betreftSlaap lekkerIk vind je tof!Enjoy de buxusmen
Mai Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Yep WingThat's the bottleneckBut I'll crash it
Mai Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 En weer te latensamenwerkenIk streef dat naDat wat ik weetHet losgekoppeldeervarenMaar ik weet dat is genoegSchakelen, steedsbewust de stap terugHandelenNuInteractie
Mai Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Waar we het laatstover haddeniedere dagvanuit nietsDoe je dat?Blanco?
Mai Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Ja, het voert te verLet's keep it realSoms is stilstandNoodzaak to followUiteindelijk is ergeen stilstandWe'l moveAnyways
Mai Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 OkeeNiet ingrijpenDat past altijdDag WingLove ya much
Mai Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Ik heb de beruchte klutsweer zorgvuldig achtermijn oor gestoken zodatik altijd weet waar hij isDat weet ikOok al heb iksoms neigingtot zoeken..Het klinkt somswat zweverig, dat is het nietMaar blanco gaan slapenen weer wakker wordengewoon zoals het isLike a childHet gewoneLijkt ongewoongewordenMaar dat is het nietMet je neus tegen het glasIk ben waar het levenme heeft gebrachtStill the sameIk hou er wel vanWat anders
Mai Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 En soms hou iker niet zo vanEn dat is ook okeeDaarin is ook levenhet voelt hetzelfdeLachen/huilenO ja! Parel PietMet losse handenop één wielVan baken naar bakenZonder te weten waarheenEn er geen baken meer blijkt te zijnBlijven trappenDan uit laten glijdenIn evenwichtGeankerdDe acrobaat
Otje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Geplaatst 16 juli 2010 Nou ik heb een heugelijke mededeling. Voor het eerst nuchter met een man geweest. All the way. Wat een verschil dan dronken of met een kater. Erg fijnEn hij is ook heel leuk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden