will Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Okay, hier gaan we, en bolletje, dit gaat jou ook erg pakken hoor !!!
Mai Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Ja! Ken de spanningnog een tikkie opgevoerd
VM1 Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Ok, we wachten, en terwijl we wachten, Wing suggesties voor het voor-programma??
Mai Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Ik wil ondertussenmijn éénwieler-actwel even doen..PP
bolletje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Doe je er ook een mooi dansje bij Marjo?
bolletje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Ik heb ze dicht maar zie nog niets hoor.
VM1 Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Phi uitzoeken tot op de ......,, fantaseren over fibonaci en andere codes????Maar Mar, je doet er toch nog weleen radslag bij hoop ik!!
Mai Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 De planning isdat vanaf volgendeweek de jongleerballenerbij in de lucht gaan..
will Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Zoals sommigen onder jullie misschien al wel weten ben ik de trotse bezitter van een spierwitte langharige lieve poes. Een turkse poes, zo is me gezegd. Gevonden op een chemisch fabriek toen ze nog piepklein was, vol vet, en vuiligheid en volledig in de steek gelaten. Ik was het schip "Bazma" aan het vastmaken en de naam was geboren. BazmaDit was zo'n 18 jaar geleden. Het beestje heeft zowat alles meegemaakt met me wat er mee te maken viel. Ik heb ze met veel geduld en veel kosten erdoor gekregen en ze is never van mijn zijde geweken, door dik en dun. Ze is altijd een fragieltje geweest, heel mager, heel aanhankelijk en heb ze in de loop der jaren meermaals bijna kwijt geweest, door leverziekte, hersenattakje en andere kwaaltjes. De laatste jaren is ze potdoof geworden, maar de liefde is er nooit minder om geweest !!Zit ik vanmorgen in het zwembad, klaar om het zand op te zuigen van mijn laatste weekend probleem, en wou juist met de darm in de jacuzzi stappen, toen mijn vrouw spierwit binnenkwam en over haar woorden struikelde, ze kreeg het niet gezegd.Er was iets met Bazma !!!!Ik moest dringend doen wat ik ging doen, mits er klanten kwamen binnen een half uurtje, dus vroeg ik ze, T wat is er nou mis met Bazma, en voelde de bui al hangen.Ik denk dat ze de Bazma hebben overreden, snikte ze !!!!!!!!!!!!!!Ik liet prompt alles vallen, sprong in mijn jeans en liep naar buiten. Onze dochter stond er al te huilen, onze vriendin ook en ik kwam bij de witte vlek op straat. Onze poes, dood, plat, ze zag er uit. (voor diegenen die dit niet kunnen lezen verder scrollen aub !!!)Haar ingewandjes hongen er uit, haar kopje ingedrukt, ogen kapot, ik geloofde mijn ogen niet en het werd teveel. T kwam naar buiten gehold met een handdoek. Ik kon niet meer stoppen met strelen en de tranen blokkeerden volledig, geen snik, geen drup, alleen verslagenheid. En boosheid op iemand die zomaar doorrijdt.Ik heb het beeste met alles erbij in de handdoek gerold en liep onmiddellijk naar het plekje in de tuin, onder een boom, waar ik al had voorzien om ze te begraven, moest ze ooit sterven. Nu was het plots zover, in één klap. Daar aangekomen, werden mijn gedachten chaotisch, een spade, het zand in de jacuzzi, het naderende uur van de klanten, en plots kwam alles los, en heb ik daar zeker een kwartier zitten snikken, op mijn knieeen, me and my cat. De laatste téte a téte. Ik was er ziek van.Ik liet ze daar liggen en rende naar binnen om verder te doen wat ik moest doen. Opnieuw de darm aankoppelen, de waterstofzuiger aan, werken. Mijn verstand op nul, als een zombie........unreal !!!!!Plots riep T me heel hard, want ik was zo verdiept in alles en schrok op. In de deuropening stond de dochter van haar zus (die was blijven slapen) met Bazma levend en wel in haar armen. Ze had het beestje slapend op de zetel boven gevonden. De grond zakte onder mijn voeten vandaan, en ik was blij dat ik in water stond, of ik had steevast gevallen denk ik.De overreden poes was Bazma dus niet !!!!!Als twee druppels water leken ze op elkaar, het had er een clone van kunnen zijn, echt waar !!!Buiten de eerste euforie, bleef ik me toch nog geweldig slecht voelen, voor die andere poes, voor die andere mensen van die poes. Ik heb direct rondgebeld en ze bleek van onze dierenarts zelf te zijn, die schuins over ons wonen, maar die mensen zijn met vakantie !!Heb het beestje netjes in een doos gelegd en naar de vuilnis verzamelaar gebracht, waar men mij het diertje uit handen hebben genomen.Heel de dag ziek van geweest, heel de dag blij geweest, het leeft nog steeds in me. Weer heeft ze dit overleefd, voor de tigste keer.Ben blij, ben verdrietig, ben opgelucht, ben er het hart van in.Dat was mijn verhaal, ik kan het soms nog steeds niet geloven. Dank voor jullie oor, morgen drie weken drankvrij, en ik dacht dat ik gestraft was of zo
will Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Marjo Ik kan nog steeds mijn gedachten niet ordenen, kan er nog steeds niet bij. Ik was afscheid aan het nemen, deeply, en dan is ze er ineens weer.Erg rare gewaarwording, onvatbaar voor een tijdje !
Madelief Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Will, Heb met tranen je verhaal gelezen!Snap zo goed hoe je je moet hebben gevoeld!Heb het zelf 3 keer meegemaakt, helaas waren het echt mijn katjes.Maar wat fijn voor je dat zij het niet was, en wat triest voor de dierenarts zeg!
bolletje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Wil wat een ontroerend verhaal zeg. En toch heel fijn voor je dat het jouw knuffeldiertje niet is. Toen ik de foto zag van jouw poes dacht ik inderdaad dat het een angora is. Dat is dus heel iets anders dan een Pers. Die hebben een plat koppie. Ja en het risico zit er inderdaad in dat, als mensen op vakantie gaan, het diertje gaat zoeken. Die is toch de kluts kwijt, zeker raskatten want het is bekend dat raskatten zich meer aan hun baasje hechten dan aan de omgeving.Ik kan alleen maar heel blij zijn voor je dat het inderdaad jou diertje niet is. Vaak horen we bij de Dierenambulance dat, als eigenaars van een dier, op vakantie gaan, er iets gebeurd het het dier. Ze worden anders, onrustiger en gaan echt op zoek.De dierenarts had ditmoet weten en de kat in huis moeten houden en daar laten verzorgen, maar goed dat is allemaal achteraf gepraat.Nou kerel, geef die lieverd van je maar een flinke aai over haar koppie. Ze heeft het weer geflikt.Baasje over de flos en zij lekker aan het spinnen.
will Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Bedankt VM, erg moody en zeer hoe ik me voel.Voor diegenen die ze eens willen zien, hier is Bazma, de poes die ik dacht kwijt te zijn.Hoe erg ik het nog steeds vind van haar dubbelganger
Mai Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Trouwens Volgende weekis een stap te verEerst maar eens met losse handen..Wow wat een prachtkat WillDie ogen!
will Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Madeliefje en bolletje, bedankt hoor. Maar ik blijf me er toch niet zo best door voelen. Degoutant gevoel !
will Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 VM, waar haal je soms toch. Je tovert voor het eerst vandaag een glimlachje op mijn gezicht
Mai Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Nuchter beleven WillAlles komt vol binnenThat's okee!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden