witte Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Vind je t niet mooi om terug te lezen dan HannahHet heeft toch ook onderdeel uitgemaakt van wie je nu bent?Hoi Madelief, Jou spannende methode lees ik elke dag.Het was vandaag al tot 14.00 uur he?Ging het?Hee Igor, op welke dag zit jij nu?
VM1 Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Haha Witte, je zeiwat ik dacht!!Ik lees elke dag Madelief en het is nog veel spannender dan Sturm und Liebe!!!Ik kan al bijna niet wachten tot de volgende dag!!(niet pejoratief bedoeld, voor alle duidelijkheid!!) Madelief!! Zo doe jij iets voor mij zonder het te weten!!!
igor Geplaatst 15 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Witte ik ga m'n 4e dag droog afsluiten.
will Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Goedenavond frummertjes, zo veel te vertellen, en zo weinig tijd.Igor, ik ben er nog elke dag hoor, maar eerder 's morgens of 's avonds.VM goed zenne, morgen dagshiftje en zaterdag de nacht das al veel minder, maar we houden goed vol ja
will Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Geweldig igor, knopje nu echt gevonden ?? kom op hoor, let's go for it
witte Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Wow Igor dat is een tijd geleden he, zolang achter elkaardat verdient een bloemetje..... :present::present:Voor elke dag 1..Hou je vast aan het pact dat jullie nu met elkaar hebben, dat heeft mij ook geholpen.Goed he en zelfs Blondie die nu zit te zweten bij de AAJullie gaan goed!!Hou vol!!Ja idd Hannah, dat is natuurlijk de andere kant ervan.Het leven gaat niet over rozen.Jammer om dat zo op zn tijd weer te moeten merken/voelen.Meer kan ik er voor jou op dit moment ook niet ff niet over zeggen.Zo is het wel genoeg denk ik
Mai Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Vergat natuurlijk helemaal op te lettenKom ik thuis Zet mijn pet afBlijk ik hem achterm'n oor gestoken
will Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 VM, goed, maar terrible gestart. Heeft heel de dag parten gespeeld.
witte Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Moest jij nog neit iets aan ons vertellen will??Wij houden van soapies he VMEn Madelief is onze hoofdrolspeelster
Madelief Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Dag lieve mensen!Witte,Het ging goeoeoed!Echt ik sta zelf versteld.Natuurlijk probeer ik kalm te blijven en niet overmoedig.Zoveel jaren dat andere patroon, en nu omgooien, langzaam dan he?Ben blij dat ik hier support heb, maar ik val in herhaling haha!VM,Hahaha! Helaas schrijf ik niet zo goed!Anders ging het daar misschien op lijken.Nee die gave heeft mijn dochter, die zit in haar laatste jaar en schrijft de sterren van de hemel.Ben trots op haar.Goed om te horen dat iemand nog iets heeft aan mijn gestuntel.Igor,Jij gaat het redden meis, je kunt trots zijn op jezelf.Voel je je goed nu?
witte Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 gestuntel???Be je gek madelief, kom op zeg je bent keihard aan het werk.Prachtig om te lezen dat je weer gewoon onder de mensen kan komen, omdat je handen niet meer trillen bijv.Ik gun het je van harteIk vroeg me wel af, ontbijt en lunch je nu ook weer?
will Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Lieve schatten, jullie zullen nog heel even moeten wachten. De uitleg duurt te lang en ik moet eerst even de zaak hier regelen. kort na 21u krijgen jullie een verhaal te horen, dat me erg diep heeft geraakt.Maar nu is het goed
VM1 Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Beeldjes of geluidjes, inplakken???Beide natuurlijk, het ene kan moeilijk zonder het andere!
igor Geplaatst 15 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst 15 juli 2010 madelief het gaat redelijk. ik wil gewoon stoppen, en de wil is er.
bolletje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Igor ik wil toch wel ff zeggen dat ik het ontzettend knap van je vind meis. 4 dagen. Geweldig. voor jou hoor.Lukt het slapen nu beter of niet. Vaak hoor je dat als mensen stoppen met drinken ze slechter slapen de eerste tijd.
bolletje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Dan sluit ik nogniet af Will en wacht met spanning jouw verhaal af.Heerlijk Wingemans dat je dit soort dagen gaat sparen. Ik hoop dat je album zo vol is. Dan gaat het met Wing goed.
Madelief Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Witte,Ja ik ontbijt weer met een bammetje met oude kaas en koffie.Mijn lunch is fruit, dat is genoeg voor mij.Kersen, kersen en nog eens kersen... en af en toe meloen.Water met uitgeperste limoen ertussendoor.Dus ik heb weer trek in eten.Igor,Als de wil er is..... komt het goed.Dat is het belangrijkste!Morgen opnieuw zeggen; vandaag drink ik niet!
VM1 Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Oh ja, defrommalication kan met de de moderne technology!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden