Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ja helaas veel pijn Dar, ook napijn v fysio gisteren (over masochistisch gesproken:Disgust;).
Heb ik ook gehoord, dat het hier steeds warmer zal gaan worden.
Dusseh............die woestijntraining v Will en Niwi zo gek nog niet :D

Heb draadje weer herlezen Bolletje ,maar vandaag word ik er alleen maar somber van.
Nja, zal wel zo'n "wawawawasnifffff"dag zijn (iemand Lennet v Dongen gezien gisteravond?)
dus beter dat iedereen uit de buurt blijft hahaha.

• Antwoorden 417
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Geweldig Saar dat je gisteren gekookt hebt meis. Dat is toch heel goed hoor. Zeker voor mensen die veel gedronken hebben. Het lichaam moet toch weer aan sterken.

Goeie morgen Piet.
Ik geloof dat ik ook een draadje aangemaakt heb met positieve ervaringen zonder drank maar ik zal eens kijken.
Maar anders zet ik er gewoon neg. en positieve ervaringen van het drinken op. Ff wachten.

Zo, is gebeurd Piet.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Sara

Ja helaas veel pijn Dar, ook napijn v fysio gisteren (over masochistisch gesproken:Disgust;).

Heb ik ook gehoord, dat het hier steeds warmer zal gaan worden.

Dusseh............die woestijntraining v Will en Niwi zo gek nog niet
:D

Heb draadje weer herlezen Bolletje ,maar vandaag word ik er alleen maar somber van.

Nja, zal wel zo'n "wawawawasnifffff"dag zijn (iemand Lennet v Dongen gezien gisteravond?)

dus beter dat iedereen uit de buurt blijft hahaha.

Weet niet wat er mis met je is , maar blijven hangen in een slecht humeur schiet je niet veel mee op.

Tijdens elke minuut die jij met ergenis doorbrengt , verzuim je zestig gelukkige seconden van je leven

:)

Geplaatst

Thanx.
Sinusjuh je hebt gelijk hoor, je komt op mij heel sterk en positief over :rose:
maar heb jij nooit van die dagen dat je dat gevoel domweg niet kan pakken?
Maakt niet uit, doorbikkelen maar.

Ga ff naar buiten.

Geplaatst

quote:

Tijdens elke minuut die jij met ergenis doorbrengt , verzuim je zestig gelukkige seconden van je leven

Prachtig gezegd sinusjuh, sta ik volledig achter, ondanks het feit dat ik me nog steeds wat beroerd voel. Het rare en positieve is, dat er geen trek aan zit gekoppeld, geen gremlins, nada !
Volgende week zware test voor mij, want we gaan naar de Gentse Feesten. T wil er niet van afstappen, ondanks mijn zorgen. So Be It !!!
Ik doe het niet graag, teveel volk, teveel opgeklopt vertier, overal, maar dan echt overal zuip a volonté, waarschijnlijk veel te warm en muziek waar ik ook al niet helemaal weg van ben. Maar ze wil persé gaan, en dan ga ik maar mee hé :(

Vanaf nu begin ik in weken te tellen (wie had dat gedacht tot voor kort) en begin aan de vierde week. Volledig drankloos.

Goeiemorgen iedereen in de huiskamer en de latere inloggers, vanuit de haven van A :D

Geplaatst

Piet Sorrie maar ik ga de positieve ervaringen van drank toch maar weg halen. Het gaat zo tegen m'n eigen gevoel in om dat te plaatsen, voel me daar echt niet goed bij.
Misschien kun je zelf een draadje openen met de positieve ervaringen van het drinken? Dat lijkt me beter.
Sorrie.:)

Geplaatst

Tuurlijk heb ik die dagen ook sara , heel veel zelfs , heb genoeg meegemaakt in mijn leven om depressief te zijn . Maar ik vertik het gewoon . de enige die iets aan mijn gevoel kan doen ben ik zelf

Ik heb er voor gekozen om voortaan positief door het leven te gaan. weg met het sarcasme , weg met het negatieve , weg met mijn verslavingen.

Dat gaat niet van de een op de andere dag , maar ik hou het mezelf continu voor.

De ellende is echt beter behapbaar als ik het wat losser/positiever bekijk.

Ik heb nu eens voor mezelf gekozen en ik ga ook vaker domweg nee zeggen tegen mensen die van alles van me willen .

Ik wil een leuk leven hebben en de enige die daarvoor kan zorgen ben ik zelf :)

Geplaatst

@Will

Ik had vorige week ook zo'n moment hoor van heel veel mensen , feest drank en bbq
had mezelf echt voorgenomen om niets te drinken , Klaar .

We kunnen het niet dat kleine beetje drinken.

Ben de avond wonderwel plezierig doorgekomen. Ook zonder drank is een feestje leuk hoor .

ECHT!!!

Geplaatst

One day at a time. Probeer niet te ver vooruit te denken. Focus op wat je vandaag kunt doen. Op dat je vandaag niet HOEFT te drinken. Morgen is pas morgen. En volgende week is nog heel ver weg.
Maak eventueel een lijstje met bereikbaren doelen voor vandaag. Dan blijft het te overzien.

Will, als je echt denkt dat het gevaarlijk voor je is om naar de Gentse feesten te gaan waarom dan gaan? Je vrouw zal er toch begrip voor kunnen opbrengen als je uitlegt wat je tegenhoudt. En ook al snappen mensen het niet, jij weet hoe het zit.

En idd, veeeels te druk op de Gentse feesten. Daar 1x tussen gestaan, toen sloot politie 1 kant van de straat af omdat niemand nog voor of achteruit kon. Pffffffffff, benauwd hoor.

Week 4, goed man.

Niwi;:)

Geplaatst

Bol chapeau! Ook hier je grens aangegeven:heart:

Will, ik ben het met bammie eens, je stopt notabene voor een groot deel om je relatie
en nu zou je vrouw je zo in de knel/verleiding brengen. Ze kan beter steunen nu door dan iets anders te gaan doen. Als je er echt niet onderuit kunt, vlak van te voren je Anntabus innemen is misschien
een idee? En nee verkopen kan ook hoor. Het is nu zonde je trotse gevoel op het spel te zetten.

Geplaatst

Sinusjuh........:heart:
ben best jaloers op je :$
maar ook het kijken naar het positieve levert me op n moment als dit nix op,
erger: door te beseffen wat allemaal nog wèl heb en dankbaar voor kan zijn voel ik me alleen maar schuldig(er) worden en trek ik mezelf nog verder naar beneden.
Affijn geen land met me te bezeilen vandaag dus, sorry.

Bol: lijkt me idd goed dat je dat weg haalt, ik heb er ook geen goed gevoel bij.

Will: super man, weken!!!
Jaja, jij ook Niwi: super!!!

Ga het strijken afmaken, wordt hier boven te warm al.
Dan wat boodschapjes en weg met de honden.
Bedankt lieverds: ook al is het voor jullie niet leuk voor mij is het een héle stap dat ik voor mn rotgevoelens hier durf uit te komen!
Bye :present:

Geplaatst

Herkenbaar sara
en jouw gevoel is jouw gevoel
door het te accepteren
komt er weer ruimte voor een ander gevoel
door het te ontkennen moet het wel sterker worden
je vecht dan tegen jezelf:present:

Geplaatst

Hiersé sé, den niwi sé.

Heb nog steeds geen fata's tegengekomen. Waar zitten ze nu toch ??

Ja Bam, dat heb ik al in geuren en kleuren uitgelegd, maar er is geen houden aan. Of ze gaat met mij, of ze gaat alleen (allez met vrienden), aan mij de keuze, en dan ga ik liever mee. Zit vol met antabus, dus drinken is geen optie, ben alleen maar bang dat het daar gauw mijn shokkedijzen gaat uithangen. Vroeger vloog ik dan in de drank en was alles veel prettiger op dat moment, maar nu dus niet meer. Ik wil het trouwens zelf niet meer, dus de ingesteldheid is nog wel okay, nu de uitwerking nog :huh:

Geplaatst

Ja Jane en Saar, ik vond het niet goed om dat te plaatsen. Blij dat jullie dit ook aangeven dan weet ik zeker dat ik er goed aan gedaan heb.

Will hoe is het lieverd? Heb je na de dag van gisteren nog een beetje kunnen pitten? Lekker samen met het poezendiertje naast je?
Ja ook ik vraag me af of het nog niet te vroeg is om naar dat feest te gaan. Sta je sterk genoeg in je schoenen?
Alleen jij kunt een antwoord geven op die vraag.;)

Geplaatst

Gaan we toe hiernaar toe niwi ?

Het slapen is wel meegevallen hoor bolletje, alleen het opstaan was wat minder om 6u ;)

Poezebeest gisteren nog eens flink in de watten gelegd, maar zat wel met die andere in gedachten natuurlijk. Nog steeds heb ik een beetje dat dubbel gevoel in me, blijdschap voor Bazma, verdriet voor de onbekende.

Caro, ja ook dat is door mijn gedachten gegaan, onmiddellijk zelfs, een post mortum schilderij dus :$

Wat het feest betreft, ik ga niet flateren, no way, maar ik kijk er dan ook niet naar uit hé.
Misschien moet ik nu leren om er eens in te vliegen, zonder roes. Het bestaat hé, niwi ?

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...