Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 vind een bloemtje best lief dank je wel:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 hahahaha Will,wanneer heb jij voor het laatst in RL een bos bloemen mee naar huis genomen?Hopenlijk ben je thuis net zo attent als voor onseeuhhh, ik ben op en top vrouw!bloemen kan je nooit genoeg hebbenkom maar op met dat bosje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Exact 1 week geleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 niwi'tje sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 vind ik erg lief Wil dat je dat doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 JajaSssstHad er al nogtien liggen Tas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Ja stuur iedereen een bos Will dan zijn we blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 zit al over de 50 berichtjes ja ook veel babbles natuurlijk slokje weer:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 oohh mazzel Marjo!!desnoods gooi je bij verveling alles in de hoekop zoek naar een nieuwemaar als het nieuwe toch niet is wat je dachtheb je in ieder geval de oude vertrouwde nogen de hulpmiddelen om het weer soepel te laten spelenik was overgestapt naar cdhelaas.........puntgaaf geluid, maar geen gevoelstrakgetrokken en geen ruimte voor iets anderszo ben ik niettoch maar terug naar die oude vertrouwdenieuwe naaldtoch weer het gevoel van thuiskomenheerlijk die kleine krasjes, dat ben iken allemaal hebben ze hun eigen verhaalik houdt van verhalenverhalen maken dat ik ik ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 vandaag 3 weken he WIL? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Hee slokjejou had ik nog geen welkom hier gezegd,dus bij deze.Ik hoop dat je hier zal vinden wat je zoekt.Ik wens je sterkte met je strijd!en of die nou rechtsom is of linksom, je zult t zelf moeten doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Iedereen wil bloemen ? En dan nog ongeduldig zijn ook ??Verdeel het maar, de bloemenwinkel was leeg :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 hier se...den will se.... partner in crime...woestijnverkenner...mede-saharist... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 dank je witte,Lief van je ja kijk wat ik kan doen en ga de strijd aan met mezelf moet het uiteindelijk zelf doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Niwi, zouden we hier een beetje op lijken ?? Jij krijgt de grootste oren Slokje, welkom hier, ken je nog niet, maar neem gerust een bloemetje mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 i :heart:Will zn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 dank je Will pak je met beide handen aan.Lief van je.Zo nu even en pauze inlassen moet nog van alles doen in huis dus tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 den will toch....de spot drijven met zijn compaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 voor jullie allen wens ik van mijn kant jullie een fijn weekend toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 ziet er wel heel schattig uit hoor Wil en Niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Goeiemiddag allen,Vandaag een week droog en voel me super !!!Helaas wel slecht geslapen, niet door onrust hoor, maar het is hier nog zo warm in huis...Vandaag een drukke dag dus zal niet veel reageren... en heb ook een keer niet gelezen...Iedereen een droge dag en we gaan er weer voor...Liefs Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 partners in crime hé Toch beter dan dit zeker, alhoewel het halvelings mijn sterrebeeld is Ja igor, drie weken + 1 dag, and counting. Voel me er echt al langer hoe beter door, en mijn familie begint waarachtig trots te worden. Ik de bourgondier, de buitensporige, de nooit is genoeg. Hahaha, eat this Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Blondie:musicnote:Ik vind het heel knap van jeGeef jezelf een klein kadootje, dat heb je verdient!Ik ga sluiten Fijne dag allemaalLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 en nu de rest van je leven nog he...will ???.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 blondie wat goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden