Spring naar bijdragen

zaterdag 17 juli

Madelief

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 461
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Indeed Niwi, ik vind het heerlijk.
Mn leven is nu zo anders, en alleen maar ten goede.
Moest wel door een flinke portie eenzaamheid worstelen, maar daar is de drank ook de schuld van. Dus dat gaat ook langzaam beter. Ben wat aangenamer in gezelschap, dat vinden mensen leuk :

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo heb m'n eerste kruiwagen met zand gehaald.
Ik zie dat Dees ingelogd is. Zou daarom aan haar willen vragen hoe we het beste kunnen helpen. Dees, lieverd wat zouden we kunnen doen om jou te helpen?:present:
Wat wil je dat we voor je doen? Iedereen probeerd op zijn of haar manier, een steentje bij te dragen, in de hoop dat het je eens een keertje zal lukken om die drank te kunnen laten staan, maar je hebt er nog steeds niet de kracht voor.
Misschien is het beter als je zelf eens aan kunt geven wat voor jou het prettigst is.
Ik merk zelf dat het gevoel van machteloosheid bij mij gaat opspelen en dat ik af en toe denk "Nou Dees bekijk het maar, ik weet het niet meer". Ik voel me soms wat onverschillig worden naar je en dat is niet de bedoeling van dit forum maar ik weet het echt niet meer en zal toch moeten proberen om me er bij neer te leggen. Het is niet anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...