will Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 In al zijn vormen, geuren en kleuren. Ik begin er waarachtig van te houden. Nu mijn love life nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Niwi, het is de moment man. Woman gaat buikdansen voor ons. Wanneer spreken we juist af ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 en dan op een terrasje in het Schipperskwartier of zo ??....of had je iets anders ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Ach Will, de eerste stappen zijn gezet nietwaar, gewoon doorlopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Het enige wat ik nodig heb is een goede muziekinstallatie en publiek, Niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 ben ik wel publiek, woman...zorgt will wel voor geluid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Hmmm, de muzikant krijgt dan wel de meeste aandacht, niet woman ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Hier alvast een beetje, Niwi sehttp://www.youtube.com/watch?v=C1Yrq3J372U Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 ook gezien, will ??...filmpje van woman ??....dan zou je toch niet meer willen drinken he...om dat bewust mee te maken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Hé, jullie zijn met z'n vijven ?? We komen toe niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Drinken is wel het laatste in mijn gedachten nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 maarruuh...will....het vlees is zwak he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Vlees ? Welk vlees. Heb jij het nu ook zo warm ineens, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 ik beloof het , woman, ik beloof het...ik zal nooit meer drinken...beloof op het graf van Toetanchamon....allez..vandaag dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 PP hoe bedoel je, writersblock ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Ik trek me even terug, want ik ga een hele goede anti stress massage krijgen. Het voordeel van de zaak hier sé.Tot strakjes, keep dreaming niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 JeemigIk blijf maar geld overhoudentsjaWeinig roken, niet drinken, afvallen, niet meer naar de kroeg.....Krijg het nog steeds benauwd als ik een nieuw kledingstuk koop, maar dat hoeft dus echt niet prettig hoor !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 nuchterheid is een beloning, he woman... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Indeed Niwi, ik vind het heerlijk. Mn leven is nu zo anders, en alleen maar ten goede. Moest wel door een flinke portie eenzaamheid worstelen, maar daar is de drank ook de schuld van. Dus dat gaat ook langzaam beter. Ben wat aangenamer in gezelschap, dat vinden mensen leuk : Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 den woman se,nu hoor ik ze praten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Zo heb m'n eerste kruiwagen met zand gehaald.Ik zie dat Dees ingelogd is. Zou daarom aan haar willen vragen hoe we het beste kunnen helpen. Dees, lieverd wat zouden we kunnen doen om jou te helpen?Wat wil je dat we voor je doen? Iedereen probeerd op zijn of haar manier, een steentje bij te dragen, in de hoop dat het je eens een keertje zal lukken om die drank te kunnen laten staan, maar je hebt er nog steeds niet de kracht voor.Misschien is het beter als je zelf eens aan kunt geven wat voor jou het prettigst is.Ik merk zelf dat het gevoel van machteloosheid bij mij gaat opspelen en dat ik af en toe denk "Nou Dees bekijk het maar, ik weet het niet meer". Ik voel me soms wat onverschillig worden naar je en dat is niet de bedoeling van dit forum maar ik weet het echt niet meer en zal toch moeten proberen om me er bij neer te leggen. Het is niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Douchen enzoLaterrrrrrrrrr xxxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Goedemiddag,ik kom zomaar even voorbij,stillekes hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Goeie middag Tina. Hoe is het wijfie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden