Spring naar bijdragen

zaterdag 17 juli


Madelief

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 461
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag Madelief,

Goedemorgen.

Op het pact-draadje heb ik zojuist even doorgegeven dat het gister weer goed is gegaan.

Verder ben ik erg somber gestemd m.b.t. mijn toekomst; als ik mijn energie niet meer op peil krijg dan zie ik het somber in.

Wel geniet ik erg van succesverhalen zoals die van jou. Het lijkt alsof voor jou de zon weer is gaan schijnen (figuurlijk dan). Daar trek ik me toch aan op.

Ik ga zometeen weer uitloggen, ik lees wel regelmatig mee maar krijg het niet voor elkaar veel te reageren, het is teveel allemaal.

Voor iedereen die dit leest: fijne dag, met veel zon en op tijd wat regen maar vooral: ADB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Geertje,

Fijn dat je op de goede weg zit meid! dikke pluim hiervoor!
Ja het is herkenbaar die somberheid, ik zie het ook bij sommige anderen hier.
Hoe dat komt?
Je zegt dat je geen energie meer hebt, slaap je slecht?
Of heeft dat andere oorzaken?
Kom af en toe gewoon eventjes langs hier, anders gaan we je zo missen!
Sterkte en een fijne droge dag toegewenst!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen Madelief en GG. jammer GG dat je het zo somber inziet allemaal, ik ken het maar er komen ook steeds meer goede momenten. dus ik heb de hoop nog niet opgegeven. ik heb binnenkort een intake en dan eens kijken hoe het allemaal verder gaat lopen.
en Madelief, hoe laat staat ie vandaag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaaaaaaaal!
Mijn verdrietige bui van gisteren is gelukkig aardig overgedreven. Een paar dingen hadden zich de laatste weken opgestapeld. Eigenlijk voornamelijk die rottige hernia. En dat is mijn eigen schuld. Dat heb ik al jaren en er valt best mee te leven als ik niets forceer. Maar met de wandelvakantie van twee weken geleden wilde ik me niet laten kennen en heb ik door de pijn heengelopen. Tja, en dan krijg je dus de rekening gepresenteerd: niks zonder steun van een stoel van de grond kunnen oprapen, bij van alles en nog wat hulp moeten vragen en pijn, pijn, pijn.
De neuroloog opteert al langer voor een operatie maar dat heb ik steeds weggeduwd. Teveel griezelverhalen over gehoord en gelezen. En dan maandenlang revalideren, brrrrr!
Gisteravond heb ik besloten dat ik er toch weer over ga praten met de neuroloog. Wat mot dat mot, zo gaat het ook niet langer. En met die beslissing voelde ik me meteen opgeluchter.

Dus welgemoed de zaterdag in. En nu eerst koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier een heerlijk weekendrust: veel vogeltjes in de tuin, geen wind meer, zonnetje, en geen geluid van verkeer in de verte..... wat een weldaad.
Lekker bakkie koffie... zal ik er die verguisde lachroom op doen of.... ja hoor heb inmiddels geleerd om mijn eigen gang te gaan en me niet te storen aan ontevreden gemopper over gezellig gebabbel :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heee Vie, das een tijd geleden dat ik je hier trof.
Wat ellendig van die hernia.
Wel genoten dus, maar de rekening is net ff te hoog begrijp ik.
zou het helpen om de komende tijd echt heel rustig aan te doen om zodoende toch die operatie te kunnen voorkomen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie,

Dat is begrijpelijk dat je daar tegenop ziet!
Het is idd altijd afwachten hoe het na zo'n operatie verloopt.
Maar het hoeft niet altijd zo te zijn dat je erna nog maanden moet revalideren.
Of heeft jouw neuroloog dat gezegd?
Een vriendin van me was na 1 maand alweer aan het werk.
Dus is dat bij een ieder verschillend.
Maar sterkte hoor!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel erg goede morgen igor, Madelief, Yvonne, Vie :D

Heb juist het afscheid gelezen van Jet. Ben zwaar onder de indruk, en vond het een prachtig stukje van haar.
Hieraan zie je dat niet iedereen zijn ding hier vind en vind het bijzonder jammer dat we haar niet iets beter hebben leren kennen. Heb het idee dat we meer hadden kunnen doen. Ik hoop ze alsnog eens terug te kunnen lezen en wens har het allerbeste toe in haar strijd tegen de drank.

Igor, pupjes je weer heerlijk wakker gemaakt ? Hoeveelste dag vandaag ??

Blondje, hoe kom je er bij dat ik gisteren zou hebben gedronken ? Omdat ik in min of meer beytrekkelijk droge toestand ben thuis gekomen na het werk ?? Hahaha, letterlijk hé meisje. Ik was met de moto en heb tussen de regendruppels door kunnen rijden :D, voor de rest zo droog als de woestijn van niwi hoor !!!

Eerste kop koffie zit er in, ik ga voor de tweede.

Hoe gaat het met jullie allen ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank meiden. Nee, die neuroloog heeft daar niks van gezegd, ik heb me gewoon laten opjutten door de enge verhalen. Dat realiseerde ik me gisteren. Dat ik de neuroloog door mijn angst niet eens de kans heb gegeven om goed uit te leggen wat de voors en tegens zijn.
En het gekke is, en dat geldt eigenlijk voor zoveel dingen, dat enge spookbeelden een heel eigen leven gaan leiden en vreselijke zwarte wolken in je hoofd kunnen veroorzaken, die eigenlijk in het echt helemaal niet nodig zijn.

Madelief, stiekem moet ik altijd een beetje lachen om jouw wekkermethode. Dat je zo enthousiast meldt: vandaag gaat de wekker op drie uur! Ik lach je niet uit hoor, je maakt gewoon een glimlach hiero.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Wil, ja de pups hebben me wakker gemaakt :D maar het wordt al steeds iets later. ze worden iedere dag wat ondeugender maar ze luisteren ook wel weer goed. en als ze klaar zijn met hun streken kruipen ze op m'n schoot en slapen de slaap der onschuldigen ;)
en tja gisteren weer uitgegleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na meer dan 30 jaar katten te hebben gehad hebben en de laatste was gaan hemelen hebben we besloten er niet meer aan te beginnen Madelief, houden het bij de hond.
Maar ik mis het best wel veel.
Doen het toch maar niet.
En ALS ik er weer aan zou beginnen zou ik er eentje uit het asiel halen denk ik..... moet daar dus ook maar niet naar binnen lopen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Von, ik denk wel dat igor dat goed genoeg weet. Vind het ook weeral erg jammer, maar vandaag opnieuw koppie er bij hé igor. Dag 1, again and again, tot je er door bent. God weet dat ik ook ettelijke malen ben uitgegleden tot ik ben waar ik nu ben. Blijven geloven in jezelf, want ik weet dat je zult slagen eventually :D

MadeLIEFje, zoiets als dit ?

Hehe, maandag gaan we naar de Gentse Feesten, schrikdag voor me, maar het is ook antabus dag, dus voel ik me sterk genoeg. Oh wee als ik geen NA bier daar vind, dan gaan ze me nog leren kennen in Gent !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...