Ping Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 @EkstertjeJa ik had al even zitten kijken waar ik m'n naam zou kunnen veranderen. Blijkbaar kan het dus wel (?), dus ga zo nog eens kijken. Heb zelfs nog twee flessen staan die ik dan moet leeggooien;)...En een vraagje voor de 'kenners': vanwege de hoeveelheden die ik drink (dagelijkse bingedrinker) wordt wel eens gezegd dat ik niet zomaar mag stoppen met drinken i.v.m. het gevaar op te heftige ontwenningsverschijnselen. Nu had ik van mijn huisarts chloordiazepoxide gekregen. Hoewel dat al bijna op is (wilde beter slapen:() heb ik nog wel een paar pilletjes liggen. Als ik die slik, verminder je daarmee dan ook dat gevaar voor erge ontwenningsverschijnselen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Yvon, Thnx voor de tip, had ik nog niet aan gedacht En ja, smeren ga ik zekers doen, maar zelfs met de hoogste factor verander ik in een kreeft...Roodharig he !!! Maar ga zekers genieten... Jij ook ?Bor : Bek op het stuur en trappen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 pffff, kijk dan maar heel goed uit hoor, serieus. ik heb de parasol al staan, smeer ook als een .... uhmmm, en ga afwisselend me met een boed onder genoemde parasol vermaken en de tuin fatsoeneren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Oeps Ping, heb ik geen enekele ervaring mee, kan daar dus helaas geen antwoord op geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 @Yvonne: waarom noem je me trouwens Ping:). Klinkt wel leuker trouwens dan PogingZoveel, maar zie nergens de optie om m'n gebruikersnaam te veranderen....Weet iemand of dit dus wel kan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Dat kun je niet zelf doen, zou je via een berichtje naar de moderator kunnenn doen, daar zet je je verzoek in met je nieuwe naam.... en hoepla, ze veranderen hem.aanpassing: als ik iedere keer je volledige naam zou moeten schrijven krijg ik nog eerder kramp in mijn vingers dan nu. Vind Ping ook wel gezellig klinken trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Hahahah, zie nu pas dat je pogingzoveel heet. Dacht dat er pingpongzoveel stond , ben een beetje blond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Mogge allemaal,Igor ik hoop dat je engelenkaartje vandaag nog mag uitkomen.Oei onze Tass is een vliegtuig geworden want wie eet er nu andijviestamp en dit weer en helemaal niet als ontbijt hahahaTeveel van harte gefeliciteerd. Een mooie dag is het al dus maak er wat van. :present: Ja maak me ook wel zorgen om Alf. Lijkt me geen type om in 7 sloten tegelijk te lopen maar je weet het nooit met een alcie. Enfin wil niet praten over mensen als ze er niet bij zijn maar Alf als je dit leest laat dan wat van je horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Zo, en nu ga ik aan mijn stutten trekken, eind wandelen met de hond en daarna in het tuintje. Kom nog wel even om het hoekje piepen af en toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Pfff.....YvonAls ik die parasol ook nog mee moet slepen wordt het helemaal een volksverhuizing... Plons gewoon lekker veel het water in met de dogs en kids... Misschien vanavond op de blaren zitten, maar goed je moet er wat voor over hebben...Zo broodjes en ijswater staat klaar, nu eerst effe de bapao in de magnetron, effe eten en dan vlieg ik uit...Veel plezier dames en heren vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Hoi,@ Teveel van harte gefeliciteerd.Een fijne en droge dag. Dat moet lukken!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Hallo Pogingzoveel (ping is idd leuker;))Heb geen ervaring met medicatie bij het stoppen... En die 2 flessen wegkiepen? Kan ook een mooie symbolische actie zijn toch? Heb zelf een volle fles wijn tesamen met mijn lievelingswijnglas in de glasbak gemikt. Dit als symbool voor een gezonder leven:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Haha ach ja, pingpong, pongping, pogingpingongen.... Ping blijft gewoon leuker en positiever. Heb het verzoek gemaild. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Bor : Heb mobiel bij me...En je bent niet de enige hoor, ook ik doe geen boodschapjes alleen... Neem als veilige haven mn kids of mn manneke mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ping, weg met die rotdrank... en welkom !!! Zo en nu echt aan de bapao !!! Beter dan die andyviestampot van Tas, al loopt het water me in de mond nu... hihihihi !!!Bye lieverds !!! Maak er een mooie droge dag van !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Eks. Misschien dat Poging haar naam dadelijk kan veranderen in Poging geslaagd.Goeie morgen Poging. Een nieuwe week en nieuwe start voorjou meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Is een mooie naam Bol....Blondie:Maak er een leuke dag van! Veel plezier met honden en kids! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Pogingvoorbij,Wegkiepen en kappen.Geen uitvluchten.Stoppen begint met wegkiepen.Mocht je wat onrustig zijn, dan kan een Librium geen kwaad.Let wel, voor een korte periode!Actie! Hoppa!Velen gingen je voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Druppie lieverd. Hoe is het met het inpakken? Schiet het een beetje op?Ik denk dat je wel over mensen je bezorgdheid uit mag spreken hoor, ook al zijn ze er niet. Dat wordt toch wel vaker gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Net naar tuincentrum geweest. Nu al moe. Straks maar broodje eten en een uurtje plat. Liever nu dan straks eind van de middag, daarvan word ik zo gaar. En mn slaapkamer is nu nog koel. Strak plan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Oepsie ik was al vd zon aan het genietenvergeten mn pc uit te doen.Fijne dag allemaal en vandaag de drank laten staan he.....Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ik ga er weer van tussen....Woman:Net gelezen hoe goed het met je gaat en met je nieuwe liefde:) Mooi om te lezen, geniet ervan (maar dat doe je al geloof ik)Alf: :present: Fijne dag maar weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 @Soothe Haha je hebt volkomen gelijk en ja, de flessen zijn nu leeg. Het moet er toch ooit van komen?!?!?!?!? Zodra mijn gebruikersnaam is aangepast, zal ik mij eens normaal voorstellen in het 'Wie is wie'-topic.En een typische dagdraad-opmerking: hoop vandaag ook nog een beetje bruin te worden in mijn tuin. Maar moet erg voorzichtig doen met de deur want ben net verhuisd, de katten moeten weken binnen blijven. Heb wel een laag hekje gespannen voor de deur waar ik overheen kan stappen en zij niet tussen mijn benen door kunnen glippen, maar wie katten kent..... ze zijn zo snel....Nog meer mensen hier met katten? Ik heb er twee trouwens, gewoon huis-, tuin- en keukenbeessies:)... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Allemaal een fijne droge en zonnige dag!En nog goedemorgen aan de later ingelogden!Ben wel online, maar ben lekker in de tuin bezig.Kijk af en toe hier wel.Volgens mij hebben we vandaag bijna allemaal een goed humeur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Guess who's back Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden