Spring naar bijdragen

maandag 19 juli

igor

Aanbevolen berichten

@Ekstertje

Ja ik had al even zitten kijken waar ik m'n naam zou kunnen veranderen. Blijkbaar kan het dus wel (?), dus ga zo nog eens kijken. Heb zelfs nog twee flessen staan die ik dan moet leeggooien;)...

En een vraagje voor de 'kenners': vanwege de hoeveelheden die ik drink (dagelijkse bingedrinker) wordt wel eens gezegd dat ik niet zomaar mag stoppen met drinken i.v.m. het gevaar op te heftige ontwenningsverschijnselen. Nu had ik van mijn huisarts chloordiazepoxide gekregen. Hoewel dat al bijna op is (wilde beter slapen:() heb ik nog wel een paar pilletjes liggen. Als ik die slik, verminder je daarmee dan ook dat gevaar voor erge ontwenningsverschijnselen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 512
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat kun je niet zelf doen, zou je via een berichtje naar de moderator kunnenn doen, daar zet je je verzoek in met je nieuwe naam.... en hoepla, ze veranderen hem.

aanpassing: als ik iedere keer je volledige naam zou moeten schrijven krijg ik nog eerder kramp in mijn vingers dan nu. Vind Ping ook wel gezellig klinken trouwens :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Igor ik hoop dat je engelenkaartje vandaag nog mag uitkomen.

Oei onze Tass is een vliegtuig geworden want wie eet er nu andijviestamp en dit weer en helemaal niet als ontbijt hahaha

Teveel van harte gefeliciteerd. Een mooie dag is het al dus maak er wat van. :present: :present: :present:

Ja maak me ook wel zorgen om Alf. Lijkt me geen type om in 7 sloten tegelijk te lopen maar je weet het nooit met een alcie. Enfin wil niet praten over mensen als ze er niet bij zijn maar Alf als je dit leest laat dan wat van je horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff.....Yvon
Als ik die parasol ook nog mee moet slepen wordt het helemaal een volksverhuizing... :D
Plons gewoon lekker veel het water in met de dogs en kids... Misschien vanavond op de blaren zitten, maar goed je moet er wat voor over hebben...
;)

Zo broodjes en ijswater staat klaar, nu eerst effe de bapao in de magnetron, effe eten en dan vlieg ik uit...

Veel plezier dames en heren vandaag...

:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Pogingzoveel (ping is idd leuker;))

Heb geen ervaring met medicatie bij het stoppen... En die 2 flessen wegkiepen? Kan ook een mooie symbolische actie zijn toch? Heb zelf een volle fles wijn tesamen met mijn lievelingswijnglas in de glasbak gemikt. Dit als symbool voor een gezonder leven:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Soothe Haha je hebt volkomen gelijk en ja, de flessen zijn nu leeg. Het moet er toch ooit van komen?!?!?!?!? Zodra mijn gebruikersnaam is aangepast, zal ik mij eens normaal voorstellen in het 'Wie is wie'-topic.

En een typische dagdraad-opmerking: hoop vandaag ook nog een beetje bruin te worden in mijn tuin. Maar moet erg voorzichtig doen met de deur want ben net verhuisd, de katten moeten weken binnen blijven. Heb wel een laag hekje gespannen voor de deur waar ik overheen kan stappen en zij niet tussen mijn benen door kunnen glippen, maar wie katten kent..... ze zijn zo snel....

Nog meer mensen hier met katten? Ik heb er twee trouwens, gewoon huis-, tuin- en keukenbeessies:)...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...