Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 juli 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

hahaha Bolletje, je laat me hardop lachen achter mn pc.

Ik vind het een geweldige afsluiting.
De zon komt hier gelukkig steeds sterker door.
Tijd voor mij om er van te gaan genieten.

Voor iedereen hoop ik op een mooie dag

Laterzzzzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 427
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gewoon sjaggie omdat ik weer met mijn emmetje naast de pjoet zit. Juis ja het is weer kotsdag en uitgereken met dit warme weer kan ik geen slok water binnen houden. Had niet eens in de gaten dat de 2 weken alweer voorbij waren hahaha. Naja probeer maar aan een medestrijdster te denken die het nog veel erger heeft als ik. Verhipte tramadol altijd ggggggrrrrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morning Druppie.
Wat vervelend toch iedere keer hé? En precies één x in de 14 dagen. En nu nog eens met die hitte. Ik ben niet jaloers op je meis.
Vandaag toch maar een daggie wat rustiger doen. Kan me voorstellen dat je daar van baalt. Je hebt je tijd nu zo hard nodig.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach duurt maar een dag maar het niet kunnen drinken is altijd zo'n kwelling en dan ook nog die pijn want de tramadol blijft er ook niet in dus. Ja elke 2 weken is het raak al 2 1/5 jaar lang. Kun je nagaan wat een rotzooi chemische morfine is maar helpt wel goed tegen de pijn met uitzondering van kotsdag hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey bolletje en anderen, ik heb bij thema's mijn gal even laten spreken. Hier wil ik het eerder wat rustiger houden, uit respect voor anderen die het soms ook wel eens moeilijk hebben.
Ben een te blije vogel om overal mijn kop te laten hangen. Hier doe ik dat dus niet :D
25 dagen dus, de maand nadert, en heb nog totaal geen behoefte om te stoppen hoor.
Heb gisteren op de GF wel 2 bierjes alcovrij gedronken, maar er zat 1% in. Heb het gevoeld volgens mij. Kleine waarschuwing, niks ernstigs, maar was wel erg onprettig. Of kwam het door dat ik me zo dik maakte misschien ?
:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Fleurtje daar hebben ze maagbeschermers voor maar die werken niet dus ben er sinds een half jaar maar mee opgehouden en het is een normale bijwerking. Moet het dagelijks innemen tegen de pijn dus elke 2 weken kotsdag en waarom dat zo is snap ik niet maar het is wel zo. Medestrijdster hier heeft het telkens als ze die inneemt dus dan mag ik nog niet klagen. Wil ik ook niet maar word er gewoon sjaggie van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Ome Will. Ja als je Antabus slikt krijg je onherroepelijk reactie als je toch drinkt. Ook al is het percentage nog zo weinig.
Wat vind je een lekker drankje waar geen alclhol in zit? Ken je onidorG? Dat vind ik erg lekker maar ik weet niet of ze dat in België ook verkopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh drup...das een ellende! Waarschijnlijk is er niets anders dat je kan innemen om de pijn tegen te gaan? Ik veronderstel dat je het al lang had geprobeerd dan..
Goed dat het op zijn minst nogal vlug voorbij is. Nu ja een dag is niet echt vlug vlug..
Hou je echt niets binnen? Misère lijkt me dat..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte drup, heel hard gemeend van mij.

Stuur me die drank eens in pb bolletje ? Zal eens kijken of ik er hier wat van vind.

Zo wij gaan naar de zee. Stiefzus en broer zitten daar, en ja het bier zal rijkelijk vloeien, maar niet voor den will sé.

Tot strakjes iedereen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...