tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 haha fleur,ik zou me maar flink ergeren en irriteren aan dat kinderlijke gedragvoordat je het weet hebben ze een brommerwordt het leven erg saai vanin ieder geval gaat moeders dan te langzaam en willen ze je niet meer mee hebbenik heb huiswerkdag heb weer de hele week in een vacuum gezetenheb dus een weekje achterstandmaar lang leve de tuin!toch wel luxe om in je bikini en een icethee, met rietje, in de handje huiswerk in elkaar flansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Hee Tas!De wind blaast heldermaar onverbiddelijk eennaar euforie neigend dochfijn zomers briesje waarin ikgewoon stiekum fluitend de dingen in de planning koelbloedig te lijf zal gaanHoe waait ie daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Oh I am totally out off fashion hoor.Mag al blij zijn dat ik geen drie meter achter hen moet rijden Nee ze vallen heus mee. Beiden zijn schatjes! Zou het zijn omdat ze nog slapen Huiswerk?Brrrrrr deja-vu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 ondertusseennnnnnn,heb ik een klein probleempje met snoeiafvaldaar moet toch iets leuks mee te doen zijn?lang leve internet en hobbypagina'smaar nu beland ik in een creabea-dramade geopperde ideeen, die zou zelfs mijn oma te truttig vindenbestaan hobby's dan echt alleen maar voor oude W?ik zoek iets hipsmaar ja, wat is hip?volgend onderwerp voor huiswerk dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Ah! Huiswerk dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Fijne dag Fleurmet de meidenKlinkt gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 marjo,Windstil Windstil is de luchtdus mijn vrolijke gefluit draagt niet verechter ver genoeg om mijzelf te inspirerenen daar ben ik tevreden mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Goedemorgen allemaal,Even een berichtje van mij.Vandaag een vrije dag om het zo maar even te noemen, geen ziekenhuisbezoek, geen onderzoek en geen testen.Ik ga vandaag met mijn oudste dochter en haar twee dochters naar het strand.Dus voor mij een lekkere relaxdag.Wat zijn er veel nieuwe mensen op het forum gekomen zeg, ik ken bijna niemand meer.Maar ik hoop dat jullie allemaal net zoveel aan het forum hebben als ik.Ook al ben ik hier niet veel de laatste tijd, ik leef wel mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 he gaat fleur?succes dan maar met wekkenhet wekken van de kidsmaar vooral je hersenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Ik ga aan de popcorn die ze hebben overgelaten knabbelen..Je mag ze heus een keer lenen marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Morge Emma,heerlijk zo een relax-daggeniet er dubbel vandat zijn de dagen, die maken dat we doorkunnenhoe is het verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Is Fleur weg? Das eens speld in de hooiberg zoeken tas..gelukkig is mijn bed niet zo groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Lijkt me ver genoeg TasEen eventueel vatbare zalhet zeker oppikken en erzijn voordeel mee doen En anders maar niet huhHee EmmaNice dayGa ookLater! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Hey Tas, het gaat goed hier.De AD is nu aangeslagen en ik zit hartstikke lekker in mijn velletje. No way dat ik er ooit weer mee stop, hooguit eens een soort van onderhoudsdosis.Met de Refusal ben ik nu ook een maand geleden gestopt en het gaat heel erg goed.En met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 ik begin me toch een hekel te krijgen aan mijn wekker!iedere keer als dat kreng gaat, dan moet ik iets doenmmm, ikke ben nog niet rijp genoeg voor conditioneringik houdt van chaos, niet van structuuren al helemaal niet van planningmaar tja...................heeft iemand een goede smoes om iets niet te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 De wekker was stuk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Eerst ff flink op slaan natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Klinkt goed Emma! Gestructureerde chaos TasGewoon lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Marjo,have a nice day!emma, dat zijn mooie berichten!het is altijd prettig als er weer een lichtje gaat schijnengeeft net weer dat ene extra.........vond je het niet raar om te stoppen met de refusal?hier gaat alles gewoon zijn gangetjelangzaam maar gestaagwerk ik naar mijn doelen toeeigenlijk weinig nieuws onder de horizon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Zeg Fleur,gehoord van consuminderen?ben me even van jetje als ik mijn telefoon in elkaar slaik snooze welkijk hier wordt ik gelukkig van..............in een vlaag van verstandsverbijsteringheb ik mijn was aan een lijntje gehangen, netjes uit het slaapkamerraamtijdens een nachtelijke zuchtis mijn bh weg gewaaiden nu heb ik een paarse flapperende wimpel in de boomtis gelukkig een nieuwehoef ik geen haast te maken om hem eruit te halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Weinig nieuws is dan toch ook goed nieuws Tas, succes meid om je doelen te behalen.Zo zijn we allemaal bezig om doelen te halen denk ik, er is altijd wel iets waar je naar wilt streven.Ja het was wel raar om met de Refu te stoppen maar ik heb zoveel krediet alweer opgebouwd en dat wil ik echt niet weer weggooien.Ik heb het gevoel dat ik de zware dingen nu ook in de hand heb en dat is een verhipt goed gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Iemand een paarse BH gezien???ergens in een boom gesignaleerd?? Hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Morgend willeke kiekebilleke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 goeie morgen lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden