Yvonne Geplaatst 20 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Morgu Tassie. Nou , ik mag die ochtendstilte wel hoor. Maar denk dat de vogels en de reiger en zo mijn kant op zijn gekomen???? Waren hier druk in de weer. En behalve iemand uit de straat die om zes uur naar zijn werk moest verder een weldadige rust......Igor, hartstikke goed dat je er nu op die maniier voor gaat. Gaat dus helemaal goedkomen met jou. Fleur en Eks...... batterijtje er uit halen...... als je het kunt vinden;)Maaar zonder gekheid, dat malen is inderdaad heel vervelend, zeker als je in bed ligt en daardoor niet meer kunt slapen. Zo, en nu ga ik rennnennnnnnnnnnnnn (naar mijn werk dus). Hoop dat iedereen een fijne dag heeft, en in ieder geval vanavond minstens 1 mooi iets kan bedenken van de afgelopen dag, al zou het maar iets kleins zijn Laterrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 inderdaad Zon,volgens mij beide even met de noorderzon vertrokkenhoe is het bij jou?alles naar wens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 aiaiai Eks jij ook die vervelende gewoonte dat een boek uit MOET zijn voor je terug 'rust' vindthier ook zo eentje, wordt hier thuis vaak mee gelachen wanneer ze zien dat ik bijna aan het einde benerg hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Borrie . Sorry met een half oog wakker..Gekke tas! Kan ik inkomen eks..van die avond dan..en vond het ook heel fijn dat je me erop wees . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Yvonne:Werk zè meis! Tja, batterijtje eruit...als dat zou kunnen? Hoop vandaag veel mooie dingen uit de dag te halen! Heb er zin in:) Jij ook zo te horen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Vonneke is al zo actief Hup van het één naar het ander..Werk ze maar niet te hard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Fleur weet ook niet wat er daarna gebeurd. maar opname kan niet. ik kan m'n pups niet achter laten, en wil ze ook niet door een ander laten opvoeden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 alles hier ok tas, beetje wennen hé maar das normaalmaar ben al blij dat ik hier niet direct een koude douche heb gekregen, weertje is prima! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Gekke borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Yvonne,heb je wel een goed ontbijt gehad?pfff, direct maar weer rennenslecht voor je spijsvertering ik ben gek op de ochtendwereld, de dag ontwaaktalles kraakt en steuntkikkers die maling hebben aan de negativiteit en gewoon brulleneenden die onverstoorbaar zijnklassieke muziek van de buurman, die niet naar zijn werk wilteen verloren housedeuntje over het water van een vakantievierende jongereeen strak kijkende reiger, die meer ziet dan jij denkthelaas, niets van dit alleshet was met recht een dooie boelWerk ze yvonne, en ook jij maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Ach one thing at a time hé igor. Al knap dat je deze stap hebt gezet en kan me niet voorstellen dat er enkel zoiets drastisch bestaat als opname Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Von:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 ben je overmoedig geweest dan Zon?of kon je ons geklep gewoon niet missen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Aangezien de kids vandaag willen gaan zwemmen en mijn zwempakje uitgelebberd is dacht ik goed moment om voor een nieuw te gaan.Denk dat we drie winkels zijn binnen geweest en elke keer waren er enkel slipjes. Hoe zit dat juist?? Waar zijn de topjes dan naartoe? Heeft iemand dan eerder alle topjes gekocht en loopt ie met haar poep bloot.Me don't get. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 opname moet je niet altijd als drastisch bekijken Fleurtje(spreek nu niet voor situatie van Bor!)soms een rustmoment of even uit de situatie om alles op een rijtje te zettende opgelegde structuur, geen dagelijkse beslommeringen, huishouden, werk....kan soms een positief effect geven voor sommige mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Borretje:Had begrepen dat je samen met zoon opgenomen zou worden. Zal me wel vergissen, vandaar dus dat ik het al niet begreep. Sorry.Zonnetje:Vroeger als kind kon ik s'nachts nog uren stiekun lezen met een zaklantaarn onder de dekens omdat mijn boek zo spannend was en uitmoest:)Ha Tasseke!Jij ook een goedemorgen en een fijne dag:) Maak jij van die dooie boel maar n's een feestje;) Dat is nog eens een uitdaging:DBen er weer vandoor! Zit over 5 minuten weer op het fietsje om de kinderen naar school te knallen! Laatste week hier en dan....VAKANTIE! Laterzzzzz..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 fleur,overduidelijk ben je géén ochtendmens!er worden altijd meer broekjes gemaakt dan bovenstukjeshet bovenstukje kan je namelijk vaker dragen en een broekje maar één keerook is mix en match in de mode.pak dus je voordeel en sla extra broekjes inDat ene bovenstukje van tien jaar geleden kan je gerust nog gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 beetje van beide tas:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Goedemorgen en een fijne dag Ik kwam alleen ff een verhaal droppen bij het partnerdraadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 morge Ekster!whaaaatttt? feessie? waar?ik had meer als uitdaging gekozeneen stevig robbertje bekvechtenelke dag een feest is ook maar een vervelende gewoonteje krijgt er kaakkramp van en een extra portie kraaienpootjeshelaas er is geen redden meer aan, zelfs mijn huis,tuin en keukenmiddeltjes zeggen tegen mijminder lachen joh!tis niet meer glad te strijken die bendegelukkig heb ik de gave van niet luisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Rare trend..vandaar...en het licht scheen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 wat zijn jullie vroeg uit de verenGoedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Wacht es ff...Toch niet .Nou ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Aha Zon!dus gij heeft ook een schop onder den achterste nodig?wil ik wel voor je doen.............maar Igor heeft nog steeds mijn schoenhet schoppen verandert dan in een kriebelbeurtzet weinig zoden aan de dijkhet gaat altijd met vallen en opstaan Zondus helemaal niet erg om gewoon weer mee te doeneen ervaring rijker zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden