Spring naar bijdragen

Woensdag 21 juli 2010


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 491
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve Fleurie,
Heb je vannacht een beetje kunnen slapen?
Ik las nog dat je dochter naar een psychiater zou willen? Misschien is het beter om naar een kinderspycholoog te gaan. Psychiaters zijn er voor mensen die geest. ziek zijn. Ze schrijven vaak medicijnen uit. Ze zijn dus meer gericht op zieke mensen.
Jouw dochter is niet ziek maar zit in moeilijkheden. Ik heb net het stuk van je gelezen en het is niet mis wat die meid al heeft mee gemaakt.
Een psycholoog is meer gericht op mensen die moeilijkheden hebben, ze proberen er achter te komen waardoor die moeilijkheden zijn ontstaan en zijn meer gericht op de toekomst en het verwerken van problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bolletje :present:

:D het woord psychiater kwam uit haar bevallig mondje..ze kon het nauwelijks uitspreken :D. Zal iets van tv zijn dat ze heeft overgenomen ;)
Moest ze er mee instemmen is alleen nog maar de vraag wat soort van therapeut ik moet zoeken.
Jane liet iets vallen eerder en denk dat ik het die weg moet opzoeken. Het moet natuurlijk ook niet te kinds worden want mevrouwtje is al een grote meid (in haar ogen ;)).

Eerst nog eens ff aftoetsen bij haar..
Kan niet inschatten of ze voor zoiets openstaat..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zijn wakker..
Vroeg of ze spek met eitjes willen voor ontbijt. Volmondig ja! Nou dan moet er wel iemand ff naar de winkel voor eitjes :D.
:(. Dochter wil niet..is bang zegt ze, wil niet alleen.
Dus haal (waarschijnlijk verkeerde moment maar vriendinnetje dat hier blijft is ook al in therapie geweest om een ander probleem) aan dat het miss goed is dat ze er eens met iemand anders over praat. Iemand die meer weet over hoe en wat. Een therapeut ofzo..
NEE! Wil ik niet, doe ik niet!
Waarom niet? Vriendinnetje zelfde reactie..waarom niet?
Weet ik niet en nee ik doe het niet..

Nah ja..:huh:

Ff weg nu

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...