lady jane Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Mooi Fransde kop is eraf,morgen fris open hopelijk krijg je er net zo'nrust door als ik destijds (en nog).Welterusten allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Hé Wing,Dan ken je vast ook wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Jane,refusal is geprobeerd, hielp niet. ANtabus ook...nou toch doorheen drinken, nee het moet zich afspelen in mn hoofd. knop omdraaien..dat soort dingen. Ik moet zelf op eigen kracht die deur dichtklappen en nooit meer opendoen. probeer het gewoon weer...oef hard werken in mn hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Beate, ik heb dat ook maar ga er maar vanuit dat dat op den duur minder zal worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Moeten brengt nooit rust in je hoofd Beatede knop moet niet omdie mag omwees mild en wie weet?succes, het gaat komen!en nu truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Wing ik ben warrig,geen hulp meer toch alcolist wat wil je dat ik doe dan,je weet het is goed bedoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Hoi Hannah. Waarom mosterd na de maaltijd? Klinkt zo ... teleurgesteld, ook hard. Zag je vanmorgen ook even hier, en toen had je het over dat je je wel weer zou aanpassen... Wat zit je dwars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 dat is waar Jane, moeten werkt niet. Willen dus. bevrijd willen zijn, in vrijheid wil ik leven, niks nodig hebben. Stoppen met roken ging prima, cold turkeys anders kan ik het niet. Zo lijkt het ook wel met de drank, ik weet dat ik nooit met mate kan, dus niks voor mij is de enige keus. Tortilla, librium is een kalmeringsmiddel, je kunt er ook wellicht wat op slapen. Niet altijd en niet teveel slikken. Gebruik het maar niet overdag. Zelf slaap ik ook soms op een pil, soms homeopatisch.Welterusten voor nu, morgen om 8 uur opstaan, dat lukt zeker na vanavond met een ijsje, wat eigenlijk ok heel lekker is.dag strijders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Oke dan Hannah, dacht vanmorgen ook enige wrevel te lezen, maar dan zit ik er gewoon naast dus.Suusje, er is blijkbaar heel veel meer aan de hand dan alleen de oogontsteking van een paar dagen geleden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Wing het is niet dat ik niet wil maar dat er geen hulp meer komt omdat ms tleo zijn poten niet thuis kopn houden ide kliniek daarom krijg ik geen hulp meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 ik heb wing gemaild ik ben er klaar voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Oke Suus............. weet eigenlijk niet veel meer te zeggen nu dan dat ik je heel veel sterkte wens. Ik ga nu ook afsluiten, voor mij heeeeel laat. Wens iedereen die het nodig heeft veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 ja idd wing hij heeft bekend en nu ben ik alle hulp kwijt want meneer kan niet dealen met mij,jij zit daar en ik hier,k ga gewoon weg dan ben ik er van tussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 quote: Originally posted by: BeateTortilla, librium is een kalmeringsmiddel, je kunt er ook wellicht wat op slapen. Niet altijd en niet teveel slikken. Gebruik het maar niet overdag. Zelf slaap ik ook soms op een pil, soms homeopatisch. Beate, ik heb het niet over librium gehad hoor?Ik mijn bericht ervoor waarin ik schreef dat ik dat ook heb doelde ik op dat je schreef dat je het zat bent dat je iedere dag aan alcohol loopt te denken en ik houd mijzelf nu maar voor dat hoelanger ik niet drink hoe minder dat zal worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Yvonne:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Suus,Als je niet meer naar de kliniek kan kun je toch nog altijd wel naar een vrijgevestigde GZ-psycholoog voor ondersteuning en advies? Kan je huisarts hierin niet helpen? En er zijn toch wel meer klinieken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Jongens k ben even klaar sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Oké Suus, Welterusten meid en iedereen,ik ga nog ff chillen op de bank,man zit te luisteren,moet nog steeds wennen aan die muziek,maar ga het wel steeds meer waarderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Goodnight folks,Have all a great night. Cu all tomorrow. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 K log uit wil geen depresief iets hier berengen zo ben ik niet,slaap lekker en ik kom vast terugxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Binnenvallend in de huiskamer, voor mij vééls te laat:Ik heb een (praktische pieker) en hier zijn nog mensen.Mijn ex is hier (geen punt) om morgen eerder weg te kunnen. Echter, hij komt uit Rotterdam en logeert nu bij ons in Utrecht,zodat kids in de auto erbij kunnen en dan meteen weg.Maarrrrrrrr............. bij de aanvraag van zijn nieuwe paspoortis hij vergeten de kids erbij te laten zetten.Toen MOEST hij ID-kaarten voor ze kopen dure grap.Hij ging toen met ze naar Duitsland. Ik gaf ze niet mee zonder ID. Nu komt hij hier vanavond en vraagt: waar is Dochter's ID?Ik zeg: bij jou, oen! bij mij staan ze in het paspoort nl. Zoon heeft eigen ID (14+) inmiddels.Dochter heeft nu niets, hij is haar ID vergeten, ligt in R'dam.Nou is bij mij in Frankrijk ook in geen 20 jaar mijn ID gevraagd,maar moet ik nou formeel zijn en hem terugsturen naar Rotterdam? Of geef ik een kopie mee van mijn paspoort? Waar ze in staat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 trusten anyone wing je hebt mn mail Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Ik vind het wel lachen Wing, en nee ik snap dat je je distantieert van de tekst, voel me niet zo heel snel aangesproken. Kan altijd nog een andere nick nemen hoor:DBut tnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Houtje hoi,Ik heb geen verstand van zaken in deze.Hoop dat het goed komt.Misschien weet een ander het antwoord.Liefs Mike.Take care my dear. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden